NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:12 schreef Chocobo het volgende:
Ik probeerde Brown net zo oud te krijgen als Surfer, maar het ging niet helemaal goed![]()
![]()
Volgens mij maakt het programma een aap van Brown !!
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:12 schreef Chocobo het volgende:
Gijs,.... je weet toch wel wat een broodje Chocobo is ?Salami, ei, kaas,... Ik maak er wel een voor je een keer. Op vakantie zal ik ze elke dag maken
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:16 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
klinkt goed
dan maak ik voor jou een Italiaanse bol met Rosbef, Salami, Cornedbeef, Kaas en een augurkje en dat uit de ovenzoooo lekker
![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:12 schreef Chocobo het volgende:
Ik probeerde Brown net zo oud te krijgen als Surfer, maar het ging niet helemaal goed![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Die is ook errug lekker inderdaadquote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:16 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
klinkt goed
dan maak ik voor jou een Italiaanse bol met Rosbef, Salami, Cornedbeef, Kaas en een augurkje en dat uit de ovenzoooo lekker
![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:17 schreef QueenR het volgende:
Dat broodje was voor mij.....
en wat zit er in Browns neus???
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:17 schreef QueenR het volgende:
Dat broodje was voor mij.....
en wat zit er in Browns neus???
hahahahahahahahahquote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:12 schreef Chocobo het volgende:
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
eigenlijk wel hèquote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:22 schreef Bastard het volgende:
Gijsjes stoppen de stille tocht was ook een leuke titel geweest
niet echt eigenlijkquote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:03 schreef Bastard het volgende:
Nog plannen voor het weekend mensen?
We hebben nog een uur.. ligt FOK weer plat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |