Vertel d'r dan meteen bij wat voor hobby, mên!quote:Helemaal niks, en ik kijk goed uit, strafblad kan me mijn hobby kosten.
.
schietsportquote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Niets.
[..]
Vertel d'r dan meteen bij wat voor hobby, mên! [afbeelding].
crimineel!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:59 schreef Avani het volgende:
Geen strafblad. Wel een keer boete van 10 euro voor zwart rijden in de tram en dat op Koninginnedag![]()
![]()
Was jij het niet die Pim vermoord heeft?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:43 schreef SCH het volgende:
Ik ken de politiecel van binnen hoor golfer.
Ja en Kennedy ook trouwensquote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:45 schreef Zwansen het volgende:
Was jij het niet die Pim vermoord heeft?
Jouw strafblad zal wel bestaan uit het oneerbaar betasten van andere mannen in het openbaar of het illegale seks hebben op ongewenste openbare plekken?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:43 schreef SCH het volgende:
Ik ken de politiecel van binnen hoor golfer.
Bij mij is het in ieder geval de meest frequente overtreding.quote:
quote:
Ook een frequente dark-room bezoeker dus?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 03:38 schreef DutchGooner het volgende:
Verder nog wel wat uurtjes doorgebracht in een veel te klein hokje zonder verdere gevolgen overigens
jammer dat je nooit gearresteerd bent vanwege zielig gedragquote:Op vrijdag 21 januari 2005 04:11 schreef zoalshetis het volgende:
kan een mod nu dit topic sluiten, omdat met een klein beetje zoekmoeite er al een topic zoals deze bestaat?
Dat je geen strafblad hebt, betekent toch alleen maar dat je nog nooit gepakt bent..? Misschien zit er wel een seriemoordenaar tussen, maar ja nog nooit gepakt, dus geen strafblad... Toch niet echt een brave burger lijkt me...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:39 schreef golfer het volgende:
Veel brave usertjes dus allemaal.
Weinig kut-marokkaantjescriminelele kut-pubers dus onder de Fok!-ers?
Valt me zwaar tegen weer. Dacht dat Fok! een afspiegeling van onze huidige samenleving was, maar blijkt dus eens te meer weer niet zo te zijn.
Misschien moet ik dus de gemiddelde reakties op de FP en in NWS en POL dus ook maar niet meer als afspiegeling van de mening van onze jeugdige samenleving zien en er van uit gaan dat die gelukkig wel kan nuanceren.
OMGquote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:50 schreef Dizzee het volgende:
Geen strafblad.
Wel uurtje vastgezeten op verdenking van vernieling. Bleek er niets vernield te zijn.![]()
Was ook al mijn post:quote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:43 schreef Tinkepink het volgende:
Ik geloof er niets van dat er zoveel brave Fokkertjes op Fok rondlopen.
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:39 schreef golfer het volgende:
Veel brave usertjes dus allemaal.
Weinig kut-marokkaantjescriminelele kut-pubers dus onder de Fok!-ers?
Valt me zwaar tegen weer. Dacht dat Fok! een afspiegeling van onze huidige samenleving was, maar blijkt dus eens te meer weer niet zo te zijn.
Misschien moet ik dus de gemiddelde reakties op de FP en in NWS en POL dus ook maar niet meer als afspiegeling van de mening van onze jeugdige samenleving zien en er van uit gaan dat die gelukkig wel kan nuanceren.
Hé Golfer, kom van dat dak afquote:
He bah, zo'n brave allochtoon.quote:Op zondag 23 januari 2005 03:07 schreef DrWolffenstein het volgende:
Geen strafblad en nooit een boete. Menig mede-allochtoon doet me dat niet na.
die mag je toch níet doodrijden?quote:Op zondag 23 januari 2005 04:13 schreef bofneger het volgende:
[..]
He bah, zo'n brave allochtoon.
Niks mee te beleven![]()
Waarom nam de politie je nu mee? Je zat toch gewoon tegen die paal aan te wachten om met de bus te gaan? Waarom moest je blazen, dat doen ze toch vrijwel nooit bij voetgangers/fietsers als er geen aanleiding voor is?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:24 schreef MeneerMuis het volgende:
Begin November na het uitgaan opgepakt wegens openbare dronkenschap. Ik stond op de nachtbus te wachten @ Rotterdam Centraal maar door verbouwing hebben ze daar geen bushokjes meer dus ging ik zitten tegen een paal.
Politiebusje rijd langs, stapt uit,
- Jongen wat doe jij hier?
wachten op de nachtbus
- Snif Snif .. heb jij alcohol gedronken?
jah meneer ik kom net van de disco
- Kan je even blazen?
natuurlijk
- Ok je gaat mee naar het bureau
Daar 4 uur gezeten omdat me moeder me moest komen ophalen, maar die bleek met een geheime-vriend in Groningen te zitten. Begin Januari taakstraf moeten doen (4 uurtjes) en werkstuk maken over alcohol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |