Wat denk je zelf als iemand al plaatsen opnoemt als Salou, Blanes en Lloret?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:29 schreef Reintje het volgende:
Feestvakantie, actieve vakantie of rustvakantie?
Inderdaad wat een kutstrand.. Ook geen golven, en het loopt wel heel stijl.. Wij zijn eigenlijk ook alleen de eerste 3 dagen bij het strand geweest, daarna was het mooi op de camping relaxen (Camping La Masia, beviel ons overigens super goed, voor de koelkast die we hadden gehuurd !)quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:29 schreef DaYwALKuR het volgende:
Blanes heb je kiezelstranden vond ik het enigste minpuntje van onze vakantie vorig jaar in hotel Pi-Mar. Salou is echt een aanrader.. bij Mr. Pils (een kroegje) krijg je voor 1,50euro een shot + 0,5 L bier echt lekker hoor..niet echt duur, mooie boulevard er is genoeg te beleven. Dus ga maar naar Salou
Je onderbuurvrouw heeft gelijkquote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:29 schreef Reintje het volgende:
Feestvakantie, actieve vakantie of rustvakantie?
Cultuurvakantiequote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:39 schreef Lucille het volgende:
[..]
Wat denk je zelf als iemand al plaatsen opnoemt als Salou, Blanes en Lloret?
Zegzeg, kansloze mensen kunnen ook prioriteiten hebben qua vakanties!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:39 schreef Lucille het volgende:
[..]
Wat denk je zelf als iemand al plaatsen opnoemt als Salou, Blanes en Lloret?
Ik zie elke dag al teveel van drenthe, dus geen optiequote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
een gezellig weekendje fietsvakantie in drenthe?
Is dat een pré?quote:Op woensdag 19 januari 2005 17:26 schreef NR10 het volgende:
Waar is het het ranzigst etc?
Daar dacht ik ook al aan, maar is dat niet redelijk prijzig? (met vliegticket e.d.)quote:Op donderdag 20 januari 2005 08:08 schreef Jaguarized het volgende:
Turkije?
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:21 schreef marteltor het volgende:
een beach party gedaan (wat die proppers op het strand je komen aansmeren.) Dat laatste was erg leuk (1e ook trouwens), tegen mijn verwachting in. Eerst op een boot een stuk varen naar prive strand, en daar kon je onbeperkt gratis hamburgers e.d. eten, en ook gratis drinken (bier, fris, sangria.) Ook onbeperkt op zo een banaan achter een boot, en op nog meer attracties; was erg cool (fly fish, trampoline in water, ritje met speedboot.) Het kost wel wat; maar we hadden een topdag.
ow oke, en waarom was Lloret leuker? ondanks dat er bijna alleen maar jongens zijn?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:58 schreef Kopstoot het volgende:
In Blanes is het percentage vrouwen wel iets hoger dan in Lloret, maar dan praat je wel al snel over meiden van een jaar of 15/16 die nog met de ouders mee zijn naar een van de vele campings aldaar.
In Llloret lag die verhouding zeker op 70/30, Lloret is wel leuker naar mijn mening.
Lloret is volgens jullie toch beter dus qua uitgaan?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:06 schreef lubje25 het volgende:
Als ik jullie was zo ik naar Lloret gaan!!
duidelijkquote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:53 schreef donald_dick het volgende:
jezus nerd van 16, ga gewoon naar Llorett, geen gezeik en zuipen met die hap
als je dan toevallig een dagje niks te doen hebt moet je even naar San Marino gaan, is vlakbij, 25 kilometer ofzo. Het is een aparte staat midden in Italië, bovenop een berg. De 'hoofdstad' heet ook San Marino en daar ga je met een kabelbaantje heen. Veeeeel spullen te koop daar, je kunt je kont niet keren of er zijn kraampjes met 'No Tax' enzo. Alcohol moet daar veel goedkoper zijn, heb ik niet naar gekeken toen want was met mijn oudersquote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:52 schreef keijz het volgende:
Vorig jaar Salou geweest, dat beviel heel erg goed
Dit jaar gaan we naar Rimini..
Voor een eurootje of 400 zit je al in een appartement voor 15 dagen hoorquote:Op donderdag 20 januari 2005 23:03 schreef heinl het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook al aan, maar is dat niet redelijk prijzig? (met vliegticket e.d.)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |