Omgeving Roermond, anders verzenden, zal niet meer kosten dan 1 euro.quote:Op donderdag 20 januari 2005 18:59 schreef Nkjez het volgende:
waar af te halen
Je kunt me bereiken op suksui at gmail punt com.quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:42 schreef sanchezz het volgende:
wat is je mail?
Daar heb ik me ook vaak aan geergerd hier op fok, maar je kunt er toch niets aan doen. Je kunt natuurlijk wel bieden wat het voor jou maximaal waard is, maar het is je eigen keus.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:30 schreef MrUber het volgende:
zielige boden hier tegenwoordig.... ik blijf zo aan de gang en ga er dus niet mee door..
ik ben een discreet biederquote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:37 schreef dnzl het volgende:
Waarom post je dat niet gewoon op het forum![]()
daklem zal bij deze tijd al wel slapen verwacht ik zoquote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:54 schreef desliz het volgende:
Kan Daklem misschien het fatsoen opbrengen om te reageren op mijn e-mail of is dat te veel gevraagd?
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:54 schreef desliz het volgende:
Kan Daklem misschien het fatsoen opbrengen om te reageren op mijn e-mail of is dat te veel gevraagd?
- edit: graag afhandelen in topic van Lieeu zelf -quote:Op zondag 30 januari 2005 15:02 schreef Lieeu het volgende:
- edit: open even een eigen topic -
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |