abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24653679
Parabeulo wil graag weten wie dit is:

[ Bericht 26% gewijzigd door Z op 20-01-2005 17:56:31 ]
Aldus.
pi_24653749
Amerikaanse schrijfster, iets met feminisme?
Das sind wir! Mittwoch morgen, ICE 1517 Richtung Berlin.
pi_24653850
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 17:52 schreef Feldhofer het volgende:
Amerikaanse schrijfster, iets met feminisme?
Nee, hoofdzakelijk fictie, zie Raad je plaatje # 143 voor een karrenvracht aan verborgen en minder verborgen hints
Slaapt winter
en zomer
pi_24653956
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 17:59 schreef Parabola het volgende:

[..]

Nee, hoofdzakelijk fictie, zie Raad je plaatje # 143 voor een karrenvracht aan verborgen en minder verborgen hints
K, ga ik daar ff spieken
pi_24654049
De tijd om te gaan forensen is aangebroken. Breekt gerust uw hoofd, raad-een-opgebroken-straatje, of desnoods m'vrouw.

Ik zal terug zijn.
Slaapt winter
en zomer
pi_24654370
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 18:16 schreef Parabola het volgende:
De tijd om te gaan forensen is aangebroken. Breekt gerust uw hoofd, raad-een-opgebroken-straatje, of desnoods m'vrouw.

Ik zal terug zijn.
Tja, jouw aanwijzingen zullen waarschijnlijk pas duidelijk worden we het antwoord al weten...

De Amerikaanse schrijfsters die mij te binnen schieten: Anita Shreve, Alice Hoffman, Sue Miller, Anne Tyler en Carol Shields.

Zit ze erbij?
pi_24655659
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 17:45 schreef Z het volgende:
Parabeulo wil graag weten wie dit is:
Oh, hij weet het zelf dus óók niet. Dat verklaart een hoop. En zich maar dapper verschuilen achter "karrevrachten" "subtiele hints"en "titelomschrijvingen", ja-ja.
pi_24663283
Bool?
pi_24663375
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 08:34 schreef Gellius het volgende:
Bool?
You rang, m'lord?
Slaapt winter
en zomer
pi_24663398
Ah ja, leg de ochtendkrant daar maar neer. Hee, van wie is de foto van die mevrouw op de voorpagina?
pi_24663510
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 18:43 schreef Feldhofer het volgende:

[..]

Tja, jouw aanwijzingen zullen waarschijnlijk pas duidelijk worden we het antwoord al weten...

De Amerikaanse schrijfsters die mij te binnen schieten: Anita Shreve, Alice Hoffman, Sue Miller, Anne Tyler en Carol Shields.

Zit ze erbij?
Laat ik u eerlijk bekennen dat geen van de door u genoemde schrijfmevrouwen mij bekend is, mijn waarde Feldhofer. Dus heb ik wat gegoegeld. Dat ben ik de noeste plaatjesraders wel verplicht:

Anita Shreve lijkt wel een beetje op m'vrouw: ze is ook blond. Haar verfilmde boek is een deelverzameling van een boek van m'vrouw. Dat bedoel ik cryptisch, maar jelui had natuurlijk niet anders verwacht.

Alice Hoffman lijkt niet op m'vrouw, maar als wit en driebenig samen zouden gaan, hadden zij een gezamenlijk boek

De inhoud van het boek dat Sue Miller momenteel schrijft (of is het al af?) heeft een thematieke verwantschap met een hier eerder besproken non-fictie boek van m'vrouw

M'vrouw is jonger dan Anne Tyler en Carol Shields, veel meer weet ik daar niet over te melden
Slaapt winter
en zomer
pi_24663544
*kreun*
pi_24663549
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 08:46 schreef Gellius het volgende:
Ah ja, leg de ochtendkrant daar maar neer. Hee, van wie is de foto van die mevrouw op de voorpagina?
Afhankelijk van uw krantkeuze zal dat Maxima, Moeder Theresa, Laura Bush of de achteruitrijdende Amsterdamse zijn.
Slaapt winter
en zomer
pi_24663584
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 08:58 schreef Gellius het volgende:
*kreun*
M'vrouw moest eens weten. Ze zou zich een hoedje lachen.
Slaapt winter
en zomer
pi_24663760
Ik zou het op prijs stellen als dit plaatje voor 3-en geraden wordt, daarna ben ik een week weg en kan het niet verdragen een week niet te weten wie het nou eigenlijk is.

Maar als mevrouw lacht om de kreun van heer Gellius, dan maakt mijn simpele brein meteen een connectie naar het 'sexeule'. Had mevrouws zelfhulpboek daar misschin iets mee te doen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Z op 21-01-2005 09:34:13 ]
Aldus.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 09:28:25 #16
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_24663934
Voortbordurend op Z:

Nancy Friday?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  vrijdag 21 januari 2005 @ 09:36:26 #17
11211 Bimmel
Optimistisch als altijd
pi_24664044
Wel potverdulleme nog 's an toe zeg...is dat gedrocht nog immer niet geraden
Zet u schrap heer Bool, want ik ga weldra mijn arm door den breedband heen steken om u een paar ferme petsen te geven die u nog lang zullen heugen.
En van opmerkingen als 'karrevrachten hints' kunt u mij wel meer vertellen, maar als de door u onthulde feiten zo duidend zouden zijn was de identiteit van mevrouw reeds lange tijd geleden ontwaard door een andere snoodaard. Ik reken mij zelf daar overigens niet toe, zoals u wel zult begrijpen (niet geheel ten onrechte )

[ Bericht 1% gewijzigd door Bimmel op 21-01-2005 09:43:45 ]
Onderbouwd, onderlegd, ondergewaardeerd, B-IJ-Z-ondergoed
pi_24664062
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 09:14 schreef Z het volgende:
Ik zou het op prijs stellen als dit plaatje voor 3-en geraden wordt, daarna ben ik een week weg en kan het niet verdragen een week niet te weten wie het nou eigenlijk is.

Maar als mevrouw lacht om de kreun van heer Gellius, dan maakt mijn simpele brein meteen een connectie naar het 'sexeule'. Had mevrouws zelfhulpboek daar misschin iets mee te doen?
Waarlijk, een mooi gevonden associatie, Z. Maar nee, m'vrouw's zelfhulpboek, als we het al zo willen noemen, heeft te maken met het verwerken van verlies hoewel, iemand anders zou er wat anders in kunnen lezen.

Het gaat er niet om dat m'vrouw lacht om de kreun van 'ius, maar hoe
Slaapt winter
en zomer
pi_24664089
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 09:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Voortbordurend op Z:

Nancy Friday?
Veel minder provocatief, Lord_V. En ook veel sterkere focus op fictie, m'vrouw heeft.
Slaapt winter
en zomer
pi_24664103
Wat vind je nu eigenlijk zèlf van haar boeken, Para?
pi_24664193
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 09:36 schreef Bimmel het volgende:
Wel potverdulleme nog 's an toe zeg...is dat gedrocht nog immer niet geraden
Hier wreekt zich het gebrek aan nachtploeg, waarde Bimmel. En natuurlijk de absentie van notoire hintensnappers als Batuwu en Beeer.
quote:
Zet u schap heer Bool, want ik ga weldra mijn arm door den breedband heen steken om u een paar ferme petsen te geven die u nog lang zullen heugen.
En van opmerkingen als 'karrevrachten hints' kunt u mij wel meer vertellen, maar als de door u onthulde feiten zo duidend zouden zijn was de identiteit van mevrouw reeds lange tijd geleden ontwaard door een andere snoodaard. Ik reken mij zelf daar overigens niet toe, zoals u wel zult begrijpen (niet geheel ten onrechte )
Ach, wat is duidend? Zo heb ik m'vrouw's achternaam al een keer of vier in verbasterde vorm laten vallen. Ik kan dat ook niet-verbasterde vorm doen, maar pyl en 'ius hebben mij gesmeekt zulks niet te doen. En wie ben ik dan om dat toch te doen? Lees mijn posts eens door op onlogische woorden, wendingen en zinsnedes. Pakweg driekwart daarvan komt voort uit ondoorgrondelijke kronkels in mijn zieke brein, het andere kwart bestaat uit hints. En met die hints is m'vrouw behoorlijk googlebaar, dat heb ik getest.
Slaapt winter
en zomer
pi_24664218
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 09:41 schreef Gellius het volgende:
Wat vind je nu eigenlijk zèlf van haar boeken, Para?

Ik heb er niet één van gelezen, 'ius. Ik was op zoek naar iets heel anders, toen ik de titel van m'vrouw's laatste tegenkwam. Alles wat ik van m'vrouw weet, heb ik gegoogled.

Slaapt winter
en zomer
pi_24664229
Beeer een hintjesvatter? Hahahahahahaha. .
  vrijdag 21 januari 2005 @ 09:59:10 #24
11211 Bimmel
Optimistisch als altijd
pi_24664361
Ach ja...het is wat vroeg om nu al uit pure frustratie naar de fles te grijpen.....maar ik doe het toch!
Proost!
Onderbouwd, onderlegd, ondergewaardeerd, B-IJ-Z-ondergoed
pi_24664758
Ik ben wel benieuwd naar jouw query op google Para, wat ik ook intik, ik vind niks. Dus lijkt het me dat mevrouw alleen bij toeval te vinden is op google. Waar zocht je op? "Female ornithologist"? Dat lijkt me niet, dan had heer plunk het vast al geraden. Misschien dan je in je volgende reactie je hints dik drukken, dan lossen we het misschien vandaag nog op...
Aldus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')