Nee, hoofdzakelijk fictie, zie Raad je plaatje # 143 voor een karrenvracht aan verborgen en minder verborgen hintsquote:Op donderdag 20 januari 2005 17:52 schreef Feldhofer het volgende:
Amerikaanse schrijfster, iets met feminisme?
K, ga ik daar ff spiekenquote:Op donderdag 20 januari 2005 17:59 schreef Parabola het volgende:
[..]
Nee, hoofdzakelijk fictie, zie Raad je plaatje # 143 voor een karrenvracht aan verborgen en minder verborgen hints
Tja, jouw aanwijzingen zullen waarschijnlijk pas duidelijk worden we het antwoord al weten...quote:Op donderdag 20 januari 2005 18:16 schreef Parabola het volgende:
De tijd om te gaan forensen is aangebroken. Breekt gerust uw hoofd, raad-een-opgebroken-straatje, of desnoods m'vrouw.
Ik zal terug zijn.
Oh, hij weet het zelf dus óók niet. Dat verklaart een hoop. En zich maar dapper verschuilen achter "karrevrachten" "subtiele hints"en "titelomschrijvingen", ja-ja.quote:Op donderdag 20 januari 2005 17:45 schreef Z het volgende:
Parabeulo wil graag weten wie dit is:
You rang, m'lord?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 08:34 schreef Gellius het volgende:
Bool?
Laat ik u eerlijk bekennen dat geen van de door u genoemde schrijfmevrouwen mij bekend is, mijn waarde Feldhofer. Dus heb ik wat gegoegeld. Dat ben ik de noeste plaatjesraders wel verplicht:quote:Op donderdag 20 januari 2005 18:43 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Tja, jouw aanwijzingen zullen waarschijnlijk pas duidelijk worden we het antwoord al weten...
De Amerikaanse schrijfsters die mij te binnen schieten: Anita Shreve, Alice Hoffman, Sue Miller, Anne Tyler en Carol Shields.
Zit ze erbij?
Afhankelijk van uw krantkeuze zal dat Maxima, Moeder Theresa, Laura Bush of de achteruitrijdende Amsterdamse zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 08:46 schreef Gellius het volgende:
Ah ja, leg de ochtendkrant daar maar neer. Hee, van wie is de foto van die mevrouw op de voorpagina?
M'vrouw moest eens weten. Ze zou zich een hoedje lachen.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 08:58 schreef Gellius het volgende:
*kreun*
Waarlijk, een mooi gevonden associatie, Z. Maar nee, m'vrouw's zelfhulpboek, als we het al zo willen noemen, heeft te maken met het verwerken van verlies hoewel, iemand anders zou er wat anders in kunnen lezen.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:14 schreef Z het volgende:
Ik zou het op prijs stellen als dit plaatje voor 3-en geraden wordt, daarna ben ik een week weg en kan het niet verdragen een week niet te weten wie het nou eigenlijk is.
Maar als mevrouw lacht om de kreun van heer Gellius, dan maakt mijn simpele brein meteen een connectie naar het 'sexeule'. Had mevrouws zelfhulpboek daar misschin iets mee te doen?
Veel minder provocatief, Lord_V. En ook veel sterkere focus op fictie, m'vrouw heeft.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Voortbordurend op Z:
Nancy Friday?
Hier wreekt zich het gebrek aan nachtploeg, waarde Bimmel. En natuurlijk de absentie van notoire hintensnappers als Batuwu en Beeer.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:36 schreef Bimmel het volgende:
Wel potverdulleme nog 's an toe zeg...is dat gedrocht nog immer niet geraden![]()
Ach, wat is duidend? Zo heb ik m'vrouw's achternaam al een keer of vier in verbasterde vorm laten vallen. Ik kan dat ook niet-verbasterde vorm doen, maar pyl en 'ius hebben mij gesmeekt zulks niet te doen. En wie ben ik dan om dat toch te doen? Lees mijn posts eens door op onlogische woorden, wendingen en zinsnedes. Pakweg driekwart daarvan komt voort uit ondoorgrondelijke kronkels in mijn zieke brein, het andere kwart bestaat uit hints. En met die hints is m'vrouw behoorlijk googlebaar, dat heb ik getest.quote:Zet u schap heer Bool, want ik ga weldra mijn arm door den breedband heen steken om u een paar ferme petsen te geven die u nog lang zullen heugen.
En van opmerkingen als 'karrevrachten hints' kunt u mij wel meer vertellen, maar als de door u onthulde feiten zo duidend zouden zijn was de identiteit van mevrouw reeds lange tijd geleden ontwaard door een andere snoodaard. Ik reken mij zelf daar overigens niet toe, zoals u wel zult begrijpen (niet geheel ten onrechte)
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:41 schreef Gellius het volgende:
Wat vind je nu eigenlijk zèlf van haar boeken, Para?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |