abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 26 september 2001 @ 00:06:02 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1740279
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in het commentaar-topic: Commentaren op de streamverslagen, deel 2
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op: Streamverslagen 25 september 2001

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1740313
Het topic van 25 september zit op slot dus ik post het maar hier.

23.52 Pascal en Gert Jan hebben al enige tijd een gesprek over geld geven aan je vriendin en over wie betaalt bij het uitgaan. Pascal vertelt dat hij automatisch per de eerste van de maand geld overmaakt aan zijn vriendin. Gert Jan : Nu ben ik los van je. Geld overmaken naar iemand die je vijf maanden kent. Pascal : Ik ben helemaal gek van d'r. Ik weet dat het goed komt. Ik weet dat dit niet één of andere sof is, dat het binnen vier maanden weer over is. Gert Jan : Hoeveel vriendinnen heb jij gehad ? Serieuze. Pascal : Vier. Gert Jan : Hoeveel hebben langer geduurd dan een jaar ? Pascal : Geen. Bij niemand heb ik een gevoel gehad als bij haar. Nog niet zo'n stukje ervan.

23.55 Pascal : Ik was hier (BB) al mee bezig toen ik haar nog niet kende. Gert Jan : Het valt mij of dat de mensen hier of net mee bezig of net van hun vriendin af zijn. Pascal : Zij staat hier totaal los van. Ze staat er niet voor 100 % achter maar voor 95 %. Gert Jan : Wat vond zij er van dat je hier naar binnen ging ? Pascal : Ze was er niet blij mee omdat ze dacht dat ik hier een meisje zou ontmoeten. Gert Jan : Niet hier. Pascal : Erbuiten is ze er zelf bij. Gert Jan : Straks heb je helemaal geen controle meer. Pascal : Jawel. Gert Jan : Straks ben jij megapopulair. Pascal : Ik denk dat ze daar trots op is. Gert Jan : Ik denk dat een hoop vrouwen dingen gaan proberen en daar wordt zij helemaal zenuwachtig van. Gert Jan gaat naar binnen. Pascal gaat mee om iets te drinken. Gert Jan : Ik was om negen uur wakker. Jij om elf uur, half één, één uur, ik weet het niet.

0.04 Kelly roept vanuit de slaapkamer : Gert Jan, hoe voel je je ? Gert Jan in de badkamer : Ja, goed. Kelly lakt haar tenen o.i.d. Kelly tegen Pascal : Als Nance slaapt gaan we weer buiten zitten. Pascal : Ik ga zo buiten zitten. Gert Jan komt de slaapkamer binnen. Pascal : Lig je nou in je blote reet Gert ? Gert Jan : Ja. So what ? Pascal : Het geeft niet. Dan valt het geluid weg.

pi_1740429
0.17 Nancy : Ben je aan het scheren ? Kelly Ja. Wat zit je nou te loeren ? Gert Jan : Dan ga ik kijken. Kelly scheert haar benen als ik het goed zie, het beeld is van ver.

0.19 Nancy : Dit is voor het eerst dat ik denk, hadden we maar muziek. Gert Jan : Ik kan goed dansen. Kelly : Dat wil ik wel eens zien. Heb je nu pijn op dit moment ? Gert Jan : Morgen is het weg.

pi_1740624
Ik heb mijn pc herstart omdat ik last had van allerlei onderbrekingen in de stream.

0.30 Beeld van Pascal die alleen in de tuin zit. Na een minuut gooit hij iets op het vuur waardoor het enorm gaat roken. Twee minuten later gaat hij naar binnen. De stream gaat naar Gert Jan in bed.

0.37 Nancy en Kelly zitten te roken op de bank in de woonkamer. Nancy : Ik hou er ook niet van dat hij tegen hun extra lullig gaat doen. Het is al erg genoeg dat ze daar zo lang zitten. Kelly : Ik kan niet tegen onrechtvaardigheid. Ik vind dat hij opmerkingen maakt die te ver gaan. Ik erger me daar aan. Ik vind dat echt niet tof. Nancy : Zo zit hij gewoon in elkaar. Kelly : Aan de andere kant is het een topper. Of het nou een volwassen kerel is of het is de captain, ik zeg het gewoon. Ik zeg zowiezo altijd wat me dwars zit. Maar ik kan me niet altijd uitdrukken dus dan barst de bom. We moeten ons aan hem aanpassen. Je zus ligt in het ziekenhuis, dan ga je niet zeggen dat iemand binnen vier weken daar aan dood is gegaan. Nancy : Ik zag al ik de headlines, Nance laat zus in de steek. Mijn zus heeft gezegd, wij weten hoe het zit en de rest hebben we schijt aan. Ze heeft mij gepusht erin te gaan. Kelly : Pascal kan er ook niks aan doen als hij binnenkomt, heb ik wat gemist. Nancy : Dan wordt het een sensatieverhaal. Kelly : Ik word daar heel verdrietig van. Ik zag die foto van je zus, dan denk ik positieve dingen zeggen, en dan komt hij. Nancy : Het gaat echt niet gebeuren dat ze dood gaat, dan stort mijn hele leven in. Vrijdag is de operatie. Nancy : Ik had liever gehad dat ze zouden zeggen, het is goed gegaan, maar dat doen ze niet.

pi_1740644
0.48 De dames staan op. Kelly loopt op krukken. Een minuut later gaat de stream naar de tuin.
pi_1741533
Mogge,

Alles nog op 1 oor....

woensdag 26 september 2001 @ 09:11:56 #7
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_1741654
Nog op een oor. Close up van vermoedelijk kelly slapende.

/off topic: Je zou er maar een rijksdaalder voor betaald hebben

Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
  woensdag 26 september 2001 @ 09:52:34 #8
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_1741803
*GAAP*
een slapende GJ
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
pi_1742264
Ze zijn wakker....
Overleg over wat ze moeten bestellen.
Kelly ligt nog in bed, is wel wakker.
Kelly; Angel parfum vergeet de parfum niet! en een goede make-up/scheerspiegel

G-J gaat bestellen...
Kelly neemt een pijnstiller.
Pascal staat op het bubbelbad en roept; zo he; wat is hier aan de hand? het plafon komt naar beneden..

Kelly; ik hoop dat we wel voor 1000,= besteld hebben.
Nancy; nou ik niet, want dan kunnen we vanavond geen eten bestellen,
Kelly; dan nemen we een Mac Donalds; het vlees komt me toch de strot al uit..
Kelly roept om een fysiotherapeut..

[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 26-09-2001 11:06]

pi_1742841
11.50u

Gj en pascal zitten in de tuin op de achtergrond hoor je Frank hout hakken. Gj en P praten over de vragen van de laatste battle.
P zitten we dan Gj goed
P beter als aan de overkant tenminste een schoon huis, is het eten al bijna klaar?
Gj er zijn weinig dingen aan deze kant waar je je druk over kunt maken, als je ze weinig te doen hebt kun je over andere dingen nadenken waar je het normaal te druk voor hebt.
P haalt kusnetjes voor in de stoel er zit een brandgat in.
Gj Laat ons maar een leuk team krijgen en battles We worden verwende nesten niet goed vor de populariteit. Heb je het gezien daar die tegeltjes zijn gewoon smerig.
P ja maar je kunt er wel voetballen, voetbal krijgen we hier niet.
Gj nee zie je al die mooie planten hier schoppen ze gelijk stuk.
Gj Forel gister was goed echt lekker
P staat op Gj Zet da sauna maar aan
P Ik ga niet in de sauna Gj zet de knop maar vast aan.
Gj zit nu alleen buiten.

Try anything once, twice to be sure
  woensdag 26 september 2001 @ 12:16:12 #11
3542 Gia
User under construction
pi_1742889
Gert-Jan en Frank staan bij het tuinhek te praten.
Frank heeft de verwondingen van GJ bekeken. Hij vindt het nogal wat.

Ze hebben het over tandartsen en het trekken van verstandkiezen. Ook de verzekeringen komen ter sprake.

GJ heeft bij de tandarts bridgen geleerd.
Frank kan niet bridgen.
GJ vindt het een erg leuk spel, heb je levenslang plezier van. Net als schaken.
Frank kan wel schaken. Ze overwegen om een schaakbord op de schutting te zetten. (zou dat mogen?)

Frank zegt dat ze wel steeds zwakker worden als ze in het arme deel blijven zitten.

GJ: Maar dat schaken vind ik een leuk idee.

Frank: Maar dat verliezen gisterenavond was niet leuk.
GJ: Ja, wij feestten wel, maar dat doen jullie ook, als je wint. We hebben zoveel champagne, dat krijgen we nooit op.
Diaan komt erbij.

GJ: Wij hebben BigBrother, jullie Big Diet.

GJ: Maar we kunnen ook om Monopoly vragen. Kunnen we met zijn zessen monopoly-en.

pi_1742900
Diane en Frank hebben het over de vragen van de battle.
Gert-Jan vindt dat je wel de hoofdsteden van de provincies moet weten.
  woensdag 26 september 2001 @ 12:19:08 #13
3542 Gia
User under construction
pi_1742910
Diane woont in Haarlem, dus dat had ze wel geweten.
GJ is in Haarlem geboren.
pi_1743026
Gj, Diane en Frank praten over stappen en shoppen in Haarlem.
Frank praat nu over een reis die hij gewonnen had op zijn werk naar Florida. Hij is in Disney geweest en Orlando Het was er smorgens 30 graden. Is ook in Boston geweest heeft het nu over de bieren daar in een kroeg en over een hamburger Bijna een kilo vlees had hij helemaal op gegeten
kon savonds niet mee naar de disco had last van zijn hamburger.
pi_1743079
Paskwal is in de keuken bezig met weet ik veel wat. Hij is een beetje dingen aan het schoonmaken. (Mag ie ook wel bij mij thuis komen doen)
pi_1743085
Stream binnen gerammel van potten
Sream op de badkamer volgens mij een naakte Gj die voor de spiegel staat. Stream op de keuken waar p bezig is met de potten en pannen
pi_1743094
Paskwal nietst 2 keer over de schone pannen heen. Zegt dank je (ik hoorde eigenlijk geen andere stem), bukt om iets te pakken en niest dan nog een keer. (Hebben we nou morgen mooi weer of niet)
Hij blijft verder schoonmaken.
pi_1743167
Badkamer te zien waar ik geen beweging zie.
Verder hoor ik Pascal naar Frank roepen dat hij zijn tijd inhaalt.
pi_1743259
Douchegeluiden en dan een naakte GJ onder de douche.
Hij is met het doucheputje ofzo bezig. Hij blijft steeds bukken.
De stream wordt steeds slechter.
Wil iedereen hem naakt zien ofzo???
Geluid valt nu ook weg.
pi_1743287
GJ is klaar met douchen. Heeft nu zijn badjas aan en staat zich te scheren.
pi_1743372
Onze schone slaapster Nancy is ook wakker. Loopt naar de keuken en staat daar even stil. Pascal vraagt wat ze zoekt en Nancy antwoord met het wonderbaarlijke antwoord dat ze even aan het denken is. Jawel, ze kan het dus toch!

Beeld op de huiskamer van het rijke gedeelte waar ik niets of niemand zie. Geluiden van potten en pannen uit de keuken.

De keuken is weer te zien. Pascal is bezig met de afwasmachine en Nancy gaat haar "ontbijt" maken.

Ze vraagt of Pascal nog hoofdpijn heeft. Antwoord is onverstaanbaar maar hij zegt dat hij wel erg veel had gedronken.

pi_1743386
P nog steeds bezig in de keuken is nu de afwasmachine leeg aan het halen
  woensdag 26 september 2001 @ 13:17:27 #23
3542 Gia
User under construction
pi_1743398
Rascal is de afwasmachine leeg aan het maken.
Nance vraagt of hij nog hoofdpijn heeft.
P: Nee, hoor, maar wat had ik veel gedronken, zeg!

De vuile vaat wordt in de vaatwasser gezet.

Nancy gaat koffie zetten. Ze loopt nog steeds in haar ochtendjas.

pi_1743463
Nancy vraagt of Pascal ook koffie wil. Is nog een tijdje daar bezig en loopt weg. Vraagt of Kel ook koffie wil. Daarna zoekt ze GJ en ook hij wil graag koffie.
Op de achtergrond hoor ik een kat die op zijn staart wordt getrapt, of is het Kelly die zingt?

GJ komt in korte broek, wit shirt en schandalen de keuken binnen. Pascal wil de koeling opruimen om te kijken wat ze nog hebben en wat hij ervan kan maken.

Pascal trekt van alles uit de koelkast wat niet koud hoeft te staan.
Nancy zegt dat ze wel een keer sla wil eten. GJ zegt gelijk pijnboompitten, aarbeien en cashewnoten.
Hij zegt nu ook zelf dat aardbeien wat raar is omdat je wat zuurs verwacht, maar dat het wel lekker is.

woensdag 26 september 2001 @ 13:23:50 #25
3542 Gia
User under construction
pi_1743478
N: Kel, wil je koffie.
K: Nee dank je.
N: Wil je koffie Gert-jan?
GJ: Ja, lekker.

Nance zet koffie voor 3.
Kelly is aan het zingen!
Pascal is aan het poetsen en opruimen.
Hij vindt de koelkast een zootje.

Nancy zegt dat ze wel eens een keer een salade wil eten. Met pijnboompitten.

GJ pakt zijn koffie en gaat dat buiten opdrinken.
Hij zegt dat ze boffen met het weer.

pi_1743522
GJ gaat lekker naar buiten. Hij vindt het lekker weer en dat voor eind september.

Pascal kloot nog even in de keuken en loopt dan ook weg. Het lijkt of hij naar de tuin gaat.
Stream blijft op de keuken.
Stemmen vanuit de tuin.
Ze hebben het over een hond. Die willen ze daar hebben. GJ denkt logisch na en vraagt waar ze die gaan uitlaten en wat er daarna mee te doen. Pascal wil hem wel meenemen.

Stream gaat naar de tuin.
Ze hebben het ook even over een kat en daarna weer over een puppie!
Pascal wil wel graag een boxertje. Hij heeft er nog geen omdat hij bij zijn ouders woont. Zijn pa wil het niet echt.
Had een leuk beest gezien in de dierenwinkel.
Hij zegt dat het link is om een hond bij de dierenwinkel te halen. GJ vraagt waarom. Krijgt een antwoord wat eigenlijk nietszeggend is. Alleen dat je hem beter bij een fokker of boederij kan halen.

Pascal vindt het warm en trekt zijn trui uit.

pi_1743622
Ze hebben het over de eerste dag in het huis waar ze niet veel meer van weten. Ging als een roes voorbij.

Ze hebben het over de arme kant. Dat het daar zwaar was maar dat Diane gisteren zei dat ze het daar wel kon handelen.

GJ heeft het over hetgeen er te winnen is als je aan de arme kant zit en wint. Dat ze nu aan de rijke kant niets te winnen hebben. Ja, volledig budget maar dat is nog niet te vergelijken met wat je hebt aan de arme kant.

woensdag 26 september 2001 @ 13:33:17 #28
3542 Gia
User under construction
pi_1743635
Iemand stelt voor een hond te bestellen.
Nance gilt: Ja. (auw mijn oren!)

En wat doen we hierna.
GJ zegt: Neem ik hem mee.

Ze vinden een pup het leukst.

N zegt dat je beter een hond bij een fokker kunt halen, met stamboom en zo.

P: 't is heet man.
GJ: Lekker hé?

Van een battle gaat het adrenaline-gehalte omhoog.
P: Had ik nu ook, de eerste keer niet.
GJ: Ja, toen was je net 10 minuten binnen, dan leef je nog in een waas.
N: Hallo, Frank.

Frank praat met Nance.
Pascal met Gertjan.

GJ: Wij hebben bij een battle nu niets te winnen.
P: Gisteren wel! We hebben nu tenminste een weekbudget.
GJ: Zij hebben alles te winnen.
P: O, wat was ik blij, gisteren.
GJ: Ik wil nog een korte broek dragen, zolang het nog kan.
P: Dadelijk nog even de glazen opruimen.
P: Ik heb zin in biefstuk met brood.
GJ: Ja, je kunt nu alles maken.

pi_1743705
Ze hebben het over eten.
Ze willen biefstuk.
GJ vraagt hoe biefstuk het lekkerst is.
Well done, rare of medium.
Pascal zegt medium.

Ze hebben het nog even over de "verstands"kiezen van GJ.
Het voelt voor hem wel beter aan.

Ze hebben het over aankomen en afvallen. Zo veel eten ze hier niet, maar thuis doe je veel meer.

pi_1743731
Nance zegt dat ze vanavond in Spanje al te horen krijgen wie er morgen naar Almere komen.
Dit omdat ze zo vroeg hun bed uit moeten. En verder krijgen ze een video te zien van de bewoners in Almere. Ze vertelt ook dat ze bij GJ en Diane in de groep wilde.

(ik ga weer even strijken, hun lullen toch maar uit hun nek!)

pi_1744142
Streams op de tuin.
Diane zingt "we are the world"... Andries zingt mee.....Pascal draagt ook zijn steentje bij....Kelly springt ook in.....

* fashionably_late voelt hier een nieuwe bb-hit aankomen...brr

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_1744266
En vals dat ze zingen. BIZAR!
Ik hoorde Kelly ook nog een nummer van R. Ferry zingen "I believe I can fly" en hoe ironisch "I feel like a natural woman"

Stream staat nu op de eettafel in rijk.
GJ en Pascal zitten hier met een bordje.
Ze hebben het over de reis van Spanje naar Almere.
Geen 1e klas reizen

pi_1744288
Tuut Tuut, bewoners moeten de zenders tsjekken.
GJ gaat een shirt aantrekken.
Hij brult iets naar Frank, dus aan de arme kant leven ze toch ook.
pi_1744699
14.26 GJ wil gezelschapspelletjes met de arme kant doen Triviant, monopoly, schaken. Zolang de arme kant niets houd moet het goed gaan.

Kelly zit in de tuin. Kelly ruikt een brandlucht van verbrand plastic.

Kelly eet een mango, ze vindt mango’s erg lekker.

Pascal: Ze is echt de hele dag met haar uiterlijk bezig he.
GJ ja.
Pascal: je haar zit goed.

Pascal wil zo een uurtje gaan slapen. GJ gaat liever straks in de hangmat liggen.

GJ en P vinden dit een grote tuin en schatten hem op 150 m2 15 bij 10 meter.

Ik hoor iemand aan de arme kant schreeuwen.
P en GJ vragen zich af waar Andries en Diana zitten.

Pascal en GJ zitten aan tafel

GJ eet s middags niet veel. Pascal vindt dat je s morgens en smiddags juist veel moet eten en niet s avonds.
P en GJ maken zich druk over of ze al 1000,- hebben opgemaakt. Zo ja dan kunnen ze vanavond niet grieks eten bestellen.

GJ gaat Kelly een handdoekje brengen.

14.33
Inzoemen op de tuin.
Kelly schud haar haren nog maar een keer naar achteren.
GJ ruimt de resten van de mango van Kelly op.
Kelly staat op en gaat binnen zitten. (ze loopt op krukken)
Ze loopt in een t-shirt en een badjas. Kelly doet iets aan haar haar.

Kelly roept drie keer K.. wijf.

14.37 slaapkamer.
Nancy loopt met een handoek om haar haren.
Kelly vindt dat ze ook zo’n truitje heeft als Nancy.
Ze gaat hem laten zien.
Nancy trekt haar broek aan.

BB. WILLEN ALLE BEWONERS ZENDERS SCHEKKEN

pi_1744815
Beelden van Kelly in de slaapkamer die rommelt met shirtjes en haar broek, kijkt of haar kont niet is gegroeid, geen bh aan heeft onder haar shirt.
Op de achtergrond horen we de arme kant blij zijn met een potje met vet. Ze blijven het zingen.
pi_1744829
14.41 De truitjes lijken inderdaad op elkaar.
Er zitten witte dingetjes op de truitjes. (pluisjes?)

Kelly is haar kleren aan het opruimen

Kelly: Zullen we ons gaan opmaken? Tegen Nancy.

Kelly trekt een broek aan.
Effe hijsen. De broek zit goed. Hemd gaat uit. Rose hemd gaat aan.

Ik hoor de groep Hela Hela Hola la la zingen. (Arm?) nu komt het tweede couplet van een potje vet. Derde, vierde.
.... achtste. Kelly: hou jullie koppen dicht. Kelly vindt het vreselijk. Kelly heeft de deur dicht gedaan.

pi_1744842
Kelly gooit de deur dicht en zegt: BAH VRESELIJK.
Volgens mij heeft ze zichzelf nog nooit horen zingen.

Die raampjes voor de camera's vindt ze machtig mooi.
Kan ze eindelijk eens naar zichzelf kijken.

Nancy komt de kamer in met een handdoek om haar kop.
Kelly klaagt over het lied en zegt dat ze het een carnavalskraker vindt en dat ze daar een hekel aan heeft.

Je hoort alleen hun stemmen en je ziet een lege slaapkamer.

pi_1744896
Van dat potje vet liedje wordt kelly gek ze vindt het een gek lied echt zon carnavalskraker. Jij ook Nancy. Nancy vindt zichzelf geen carnaval, kerst en oud en nieuwtyp. Voor al het drie dagen eten vindt ze vervelend. Dan voel ik me zoveel kilo dikker worden.

Ze gaan hun onderbroekjes met shampo wassen.
Kelly maakt haar bed op.
Kelly vindt andries dezelfde stem hebben als vader .......van de smurfen.

Kelly loopt / schuifelt naar de badkamer.

Ze vindt zichzelf op de elephant man lijken met haar voet.

Kelly. Ik loop er nu wel op maar als ik het verzwik....

BB wil Nancy naar de dagboek kamer komen.

Nancy: O spullen halen.
Kelly o Nancy kan je effe iets voor me doen kan je deze effe voor met op de eettafel zetten.
N. Effe snel dan want ik moet naar de dagboekkamer.

Nancy is niet te verstaan.
Kelly, ik rook toch zo een peuk hoor.

14.58 Woonkamer.
Kelly gaat aan tafel zitten.
Kelly staat de sauna uit. N. ik zal zo even kijken. K. Nance kom nu alsjeblieft gezellig hier.
K my eye are not the first to cry . ( oeps mag het iets zachter)
Hopelessly devoted to you

Nancy komt ook bij de tafel en doet haar tulband effe goed.
Kelly is het gezing van de andere zat. Daar wordt ik toch zo chagerijnig van.
Andries rammelt heel hard met een pan? Het maakt heel veel herrie.
Kelly Ah andries hij lag net te slapen.
A je hoort te slapen in bed niet op de bank met een berevel.

[Dit bericht is gewijzigd door Mouse op 26-09-2001 15:02]

pi_1744915
Kelly is het bed aan het opmaken en begint met het nummer van Ciske de Rat. Alleen is ze na "krijg toch allemaal" de tekst alweer kwijt.
Ze strompelt nu de kamer uit (raar want toen ze net de deur dicht ging doen liep ze wel normaal)
Kamer is leeg.

De badkamer is nu te zien. Nancy nog steeds met een handdoek op haar kop. Kelly is ook in de badkamer.

TUUT TUUT,
Nancy naar de dagboekkamer.
Kelly maakt er gelijk misbruik van. Nancy moet iets voor haar op de tafel zetten.

pi_1745188
quote:
Op woensdag 26 september 2001 14:14 schreef Kleintje het volgende:
En vals dat ze zingen. BIZAR!
Ik hoorde Kelly ook nog een nummer van R. Ferry zingen "I believe I can fly" -knip-
..ik had hem bijna gemist..

voor Kleintje

pi_1745738
16.04
kelly en Nancy zitten in de tuin te praten hoe erg het hun lijkt om aan de arme kant te zitten omdat ze daar geen zeep hebben en geen shampoo. Vreslijk lijkt het Kelly omdat je dan gaat stinken als en bunzing.
Genieten van het zonnetje en Kelly vraagt hoe het in Spanje was. Nancy verteld dat iedereen daar ziek is geworden omdat er een virus rondvloog. Ze hoopt niet dat Richard niet nog een keer ziek wordt. Ze heeft het over zijn uiterlijk en dat dat ze normaal gesproken niet op blonde jongens valt
Kelly verwacht weer snel een battle. Vervolgens laat ze Nancy weer lopen voor sigaretten en kauwgum!!!
Als je gaat door filosoferen over iets, kom je altijd uit tot niets....probeer het maar, klopt altijd!
pi_1745855
Kelly denkt dat ze het niet vol zou houden in arm.
Je hebt geen deodorant en dit en dat niet.
Ik zal blij zijn dat we weer normaal kunnen eten zegt ze dan (?)
Ze moppert over het eten,vooral het brood.
Of bedoelt ze in het arme gedeelte
K: duurt het ook zo lang voor jou haar weer droog is?
n: ja als ik t niet fohn.

N: ik hebt het gevoel dat in het buitenland zit met die zon zo.
K: was het in Spanje ook zo?
N: ja alleen koelt het erg snel af s'avonds
K: misschien ben je daardoor ziek?
N: nee is een virus heb ik van een v,.d bewoners denk ik.
Ik hoop niet dat Richard ook ziek is geworden.dan heeft hij mij niet om je te verzorgen.
Ze verteld dat hij heel erg blond is, daar valt ze nooit op.
Ik denk dat er in Spanje blij zijn dat er 2 gaan.
K: ik ben bang dat er vanavond een wedstrijd....?
N: of morgenmiddag
K: zou wel lekker zijn.
N: nee we moeten even geen battles meer krijgen
K: gaan we weer winnen.
Kelly ligt in een deuk
Nancy gaat iets doen, en moet weer iets voor kelly meenemen.
K: o ik voel me zo lekker hier
GJ is wakker geworden.
N: het lijkt zelfs of je nog n beetje bruin bent geworden
Gj: nou dat zal wel meevallen
N: ook door de wolken schijnt de zon, dus...
K: ik ben zo blij dat ik hier nu zit hey
lekker effe die zon.

Nu over kleding
N: ja ik heb veel witte kleding maar die mocht ik niet meenemen.
K: waarom niet?
N: stond in de regels
K: ik heb t wel gedaan
N: o heb ik me weer netjes aan de regels gehouden, ik had het dus wel meegenomen.
Nu weer over Spanje
K: heerlijk, ik voel me zo lekker
N: ja ik ook, lekker fris
K: Diane, hoe is het met de wc daar?
Stinkt het nog zo?
D: volgens mij stinken wij meer dan de toiletten dus we ruiken het niet meer (:-)

Haha nu zegt Kelly, nou ja hopen dat die batle snel komt en Julie? snel kunnen winnen.
(ze lachen Nancy en Kelly)
N: Ik dacht dat ik na 1 vraag weer buiten zous taan, maar goed je moet op je eerste ingeving vertrouwen.
K: altijd p jezelf vertrouwen
zegt voor de zoveelste keer, o wat heerlijk. en nog eens
Ik vind het heerlijk dat ik hier zit ik houd van mooie dingen, en als je daar bent heb je helemaal niets.
N: ik wil het toch nog een keer mee maken dus wil er niet uit
K: als je daar zit wil je nooit meer weg.

(en ik ga nu weg)

pi_1746026
16.28
K. Ik voel me net als of ik in de Bold en de B. zit.

K. Ik zit er over te denken om mn haar kort te knippen.
N. en K. gaan door over wie ze het lekkerste ding van de soapseries vinden.

N. gaat niet de eerste dag douchen maar wel de tweede dag als ze in het arme deel zit.
Kelly vindt dat ze daar alleen maar viezer van wordt.

(geluid is in onderbrekingkjes)

K. Say my name say my name.
N en K willen graag muziek. Destinys Child lijkt ze wel leuk.
N probeert een liedje te herinneren. Refrein In this silence I am sinking
Nancy verteld dat er iemand op house muziek werd begraven. Op het moment dat N. de bloemen op de kist wilde leggen kwam juist haar nummer (in this silence I am sinking) van de cd. Dat vond ze erg bizar.
Ze zingen nu I am like a bird.

pi_1746102
16.35

N en K zingen nog steeds.
F. He.
Nu zingen ze Hou me vast van Volumia.
(Blijkbaar zijn dit de nummers die op de cd stonden bij de begravenis)
Nu Angel. You are my angel, you are my miracle

K en N horen een sportvliegtuigje overkomen. Ze kijken nu of het vliegtuigje gaat draaien.

16.38 Beeld op Pascal.
P. is de doctor al geweest voor jou
K. Nee.
P hee pooier
GJ ja zo voel ik me wel zo.

K en N zitten op de tuinstoelen. Zingen I will be right waiting for you. P gaat een trui pakken.

GJ ligt in de hangmat.
Kelly stelt voor aan Frenk dat hij met een schepnet de goudvissen bij rijk eruit vist.

Frenk vertelt een verhaal over de vakantie bij zijn ouders. Dat hij verse sardientjes ging eten.

pi_1746185
Pascal vertelt aan GJ dat hij in de badkamer moet doorgeven dat de afvoer gerepareerd moet worden. Je kan het grondwater ruiken.

Frenk vertelt dat hij meer gek wordt van het niet warm douchen en geen bier dan geen biefstuk.
16.45 Beeld op GJ en Frenk.
GJ vertelt wat hij allemaal vergeten is te bestellen Marshmellows.
GJ wat is de prognose voor de volgende Battle Fr. Geen idee ik ben geen Captain.
Fr ik denk dat we morgen weer een Battle hebben als die nieuwen er zijn.
Ze verbazen zich erover dat ze in September buiten zitten. Er is waar hun zitten geen zuchtje wind. Daarom is het ook lekker warm daar. Normaal zouden ze ook niet buiten zitten.

Morgen is het gehaktdag. (ivm nominaties). GJ gaat wat drinken halen sinaasappelsap of ..
Nancy gaat bij Pascal liggen. Ze proberen de stoel in een lig stand te zetten om zo beter bij elkaar te kunnen liggen. Pascal zit in de stoel N ligt tussen zijn benen. P. het zal toch niet waar zijn dat we morgen naar huis moeten N. het zal toch niet waar zijn. P we weten toch dat dat het spel is. N. ja. P ik ben benieuwd. N. ik ook.

P. probeer het lied doctor Bernhard te herinneren.
F. nou zingen dan. Doctor Pascal ik kan niet wachten. Wat moet ik zonder jou nou doen.
F is niet te verstaan.

pi_1746329
P. ik vind het perfect hier zo
N. de zon.
P. Misschien komt Rich morgen wel. N. Ja, dan zitten wij hopelijk nog hier. P als ik me morgen nog zo voel als vandaag dan weet ik dat ik goed zit.
16.53 Beeld naar woonkamer rijk. Er gebeurt niet veel.
Nu de slaapkamer. En de tuin weer.

P. wat doe jij nou veeg je voeten nou af aan je kussen. Doe je dat thuis ook
K. Ja nou. Je moet niet zo commanderen, jij maakt je bed niet op je ruimt niet.
P. en K hebben een woorden wisseling over K. accepteert niet veel van P.
K. vindt dat P niet moet zeuren om een beetje zand en P vindt dat ze er niet zo een probleem van moet maken dat hij er iets van zegt. Ze spreken af dat P meer op zichzelf let en niet op haar.

Diana Frenk P en N noemen alle tv gidsen op die ze kennen. D tegen F je blouse stinkt heel erg. Wij trekken iedere dag een schone blouse aan. F ja nou.

Danielle en Diana zijn aan het zingen. Tomatensala etc.
N en P zitten nog steeds bij elkaar DenD willen ook zo bij pascal liggen.

Fr en D proberen P over te halen wat hout te geven. F en D vinden dat P een belofte heeft gedaan.

DenD barsten weer in tsala uit. P vraagt of ze ook huzarensalade kennen. DenD proberen dat nu. P vindt het antwoord op zijn vraag dus N. Nu probeert Andries het nog even.
(dat klinkt in iedergeval beter) P vindt ook dat het antwoord op zijn vraag of je huzarensalade kan zingen aan A ja is maar daar vroeg hij het niet aan.

N vraagt hoe de vriendin van Pascal heet P. Nanette (?)
N. vindt dat P een lieve vriendin heeft.

pi_1746637
17.41
GJ: Nog een weekje
Pascal: En dan
GJ: Kijken hoe Frank er dan uit ziet
Frank: Gewoon nog hetzelfde

GJ: Staan er nu nog dingen van vorig jaar?
Pascal: Nee ik zie niks
Daan: Die muren zijn nog wel van Starmaker, want je ziet het roze er doorheen

Genies..
Daan: Gezondheid
GJ: Lekker
Daan: Wat
GJ: Ik zeg lekker

pi_1746676
17.45
Pascal: Ik ben benieuwd
Frank: Wat
Pascal: Naar hoe het daarbuiten allemaal gaat
Daan: Ja ik ook
Pascal: Hoe het in Amerika enzo gaat

Pascal: Hoe laat waren wij nou binnen vorige keer
GJ: Kwart over tien ofzo

GJ: Heb jij nog mensen gehoord
Frank: Wanneer
GJ: Afgelopen week
Frank: Nee, ik denk dat ze buiten gehouden worden
Nancy: Er stond ook helemaal geen publiek

pi_1746723
17.49
Pascal: Alles goed Kel?
Pascal: Gelukkig
Pascal: Ben je nog boos op me?

Frank: Hoe laat is het? Wanneer gaan we eten

Tuut tuut
Wil de captain van het rijke gedeelte naar de dagboekkamer komen

Nancy: Oje we krijgen een battle want normaal vragen ze gewoon naar GJ

GJ: Dit is niet goed

(even later)

GJ Oh misschien is het het eten

BB: Gert Jan, voor je ligt het nieuwe bestelboek

GJ: We moeten bestellen
Kelly: Heb je niets gehoord van de fysiotherapeut
GJ: Jongens parfum
Kelly: Wat parfum? Waarnou?

Nancy: Ik heb geen onderbroek en geen bh

pi_1746828
17.55
Nancy: Dit wil ik
Pascal: nr 41
Nancy: Je moet dit ook gewoon nemen
Pascal: Ja
Pascal noemt de nummers op van wat ze willen hebben

Kelly: Mag ik de lijst zien met alle dingen die besteld zijn
GJ: Ja
Kelly: Oh heerlijk

GJ: Nog 3 minuutjes he?
Pascal: Ja!

Pascal: We willen graag Grieks bestellen... hij noemt de nummers op en zegt dat ze ook baklava willen hebben

Nancy: Weet je dat ik nog steeds geen ondergoed heb gekregen
Kelly: Ik heb in ieder geval mijn Angel, zo lekker, oh ik ben zo blij!

Pascal: Vlammetjes, bitterballen
Nancy: Oh lekker!

Nancy: Ik ga morgen weer proberen ondergoed
GJ: Ja

Pascal: Kijk eens voor Kelly hebben we hier nog iets
Kelly: Oh dank je
Pascal: Zo dan gaan we straks lekker eten
Nancy: Wat is dat dan

Nancy: Ik heb geen ondergoed
Kelly: Wil je ook een spons
Nancy: Nee ik wil elastiekjes

Kelly: Oh Yes de goden hebben me verhoord
Pascal: Nu nog ff rode stier erbij

Pascal: ik heb lekker veel besteld
GJ: Gel van..., ik heb altijd gel van 7 gulden
Pascal: Maar dat is hele goede
GJ: Die champagne wisselt ook steeds van prijs

Kelly: Oh Yesssss wat lekker, hier ben ik zo blij mee, kijk dit is nou mijn luchtje
GJ: Jouw luchtje? Dus nu kunnen wij jou blind vinden?
GJ: Het heeft toch drie weken geduurd
Pascal: Stel als je nu morgen naar huis moet, moet je hem weer inleveren

Tuut Tuut
Wil GJ naar de dagboekkamer komen

Pascal: De bestelling zal wel niet goed zijn

BB: Hallo GJ je hebben nu besteld, maar als je goed in het boek leest zie je dat er verschillende restaurants zijn, want er zijn restaurants waar je nu kunt bestellen en voor 11 uur moet bestellen

GJ: Dus we hebben verkeerd besteld

pi_1746845
Stream op badkamer
Kelly: Ik wou ff zeggen dat ik eindelijk de goede heb gekregen en daarvoor wou ik jullie even bedanken
pi_1746877
Stream op woonkamer

Nancy gaat alle restaurants af

GJ: Dan kunnen we nu geen Grieks bestellen
Nancy: Nee wacht ff laat ik even het hele boek doorgaan, misschien staat het ergens anders

Nancy: Sorry er zit echt niets anders in dan Olympia

(dus ze kunnen geen Grieks bestellen)

GJ leest nu de regels door over het bestellen van eten.

GJ: Dus we mogen nu alleen van bezorgrestaurants bestellen en niet afhalen, die 4 dus

GJ: We kunnen dus geen Grieks nu eten

pi_1746935
18.10
Kelly moet naar de dagboekkamer komen

Kelly: Oh Yes!
Kelly: Ik mag verwend worden in de verwen kamer
Kelly: Eerst word ik verwend met mijn parfum en nu mag ik naar de verwenkamer!

GJ: Wilje nog een voorafje
Kelly: Ik wil slakken vooraf
GJ: Hebben ze niet
Kelly: Dan garnalencocktail

Kelly: Hebben ze ook gamba's?
GJ: Die wil je niet, want dan ben je morgen dood

pi_1747213
Gert Jan moet naar de dagboekkamer komen omdat BB heeft gehoord dat een van zijn teamleden heeft geroepen dat de mensen maar met megafoon naar hun moeten toekomen, dat mag niet want dat is contact zoeken met de buitenwereld

Ook moet worden uitgelegd hoe het bestelboek werkt, want dat is volgens BB nog niet helemaal duidelijk. Verder mogen ze geen merken geven, dus als ze pindakaas bestellen, moeten ze pindakaas zeggen en geen puntje puntje puntje... ze moeten soorten noemen en geen merken

GJ: Als we dan bestellen krijgen we dan automatisch A-merken?

BB: Nee!

GJ: Ik vind het wel leuk hoor om een discussie over A- en B-merken te hebben

Nu gaat het over de bezorg- en afhaalrestaurants

pi_1747249
GJ zit nog steeds in de dagboekkamer, de stream staat al een tijdje weer op de woonkamer waar het eerst stil was, maar nu vragen Kelly, Pascal en Nancy zich af wat er aan de hand is. Ze lopen hardop te denken over wat ze misschien fout hebben gedaan.

Pascal: Misschien omdat ik net zei dat we de microfoon hoorden
Kelly: Misschien komt het omdat ik iedere keer snachts loop te gillen over de cameramannen
Pascal: Misschien hebben we weer de battle niet

Kelly: Als hij maar gewoon rustig blijft

pi_1747259
Kelly: als we iemand mogen bestellen, een manicure of een kapper ofzoiets, dan heb ik het liefste iemand voor mijn voeten want die zien er nu echt niet uit.

even stilte

Kell: of een masseur

pi_1747615
Pascal moet naar de dagboekkamer komen

GJ verteld Nancy, dat ze niet iedere keer hoeft te zeggen dat ze ondergoed wil, als het besteld kan worden kan er besteld worden als het niet in het bestelboek staat kan ze het niet krijgen

Pascal komt terug met het eten

GJ: Ik hoop dat ik geen belangrijke dingen ben vergeten want het is best lang...

pi_1747680
19.47
GJ Komt weer terug uit de dagboekkamer, er komt allemaal apparatuur om een foto van Kelly's enkel te maken en ze moeten zich voorbereiden op de volgende battle.

Kelly: Hebben jullie het gehoord

Kelly: Echt perfect, echt top, beter

GJ: eruit is eruit, op het moment dat er echt iets gedaan moet worden en je eruit moet, dan moet je eruit

Kelly: Hoe bedoel je

pi_1747732
19.54
Kelly huilt nu
Nancy troost haar door te zeggen dat het wel goed komt, dat ze er niet uit hoeft
Kelly is verdrietig omdat GJ heeft gezegd dat als haar enkel niet goed is ze geopereerd moet worden en dat ze dan weg moet en dat vindt ze niet leuk, want zij is altijd positief en had liever van GJ gehoord dat ze zich niet druk moest maken, dat de foto alleen maar gemaakt zou worden ter controle dat er niets aan de hand is.

Kelly: Ik ben altijd positief, dan zeg ik het gaat goed, ik probeer altijd positief te denken

Nancy: Zoals wij altijd postief denken, denkt hij het tegen over gestelde

pi_1747750
las ik dat nou goed
"komt er weer een battle?"
Iiiaaa, iiaaa
pi_1748068
Er worden nu foto's gemaakt van Kelly's enkel. Ik hoor volgens mij ook GJ bij haar.
pi_1748080
GJ is er inderdaad ook bij
pi_1748107
Ze gaan kijken of het gebroken is of dat er een scheurtje in zit.
K. vraagt of ze vanavond de uitslag nog krijgt.
De arts zegt dat ze het gelijk te horen krijgt.

De stream gaat naar de tuin van de rijken.
Volgens mij zie ik Nancy zitten, het is erg vaag. Ik hoor F. praten.

pi_1748122
K. en GJ. lopen nu de tuin in. Ik hoor K. iets blaten over een scheur.
pi_1748145
F. en GJ. praten. Het is een dierenarts die de foto's heeft gemaakt. Ze vinden het raar. Want met röntgenfoto's kunnen ze alleen botten zien. Er is geen contrastvloeistof ingespoten. Dus hoe kunnen ze nou de weefsels zien.
pi_1748236
Een beetje geneuzel in de keuken. Koffie zetten, cappucino en een K. die rookt van de zenuwen.
pi_1748678
Kelly naar de dagboekkamer...
< uitslag van de foto's? >

alleen maar gekneusd....!!!
Ze gaan het vieren met: drank.

[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 26-09-2001 21:31]

pi_1748864
Kelly komt joelend de DK uit, is helemaal opgelucht.
K: yes, feesten!!
Ze moet nog wel rustig doen met haar voet met het oog op de komende battles.

Ze gaan aan de zuip. Kelly neemt een Malibu.
K: het is zo'n lieverd, die BB.
K (al zingend): het is maar een kneuzinkje.
K: maar het is wel een flinke kneuzing geweest hoor.

Kelly en Nancy weten allebei niet hoe ze een rode wijn moeten openen, dat moet GJ maar doen.

pi_1749005
Nancy en Kelly zitten samen aan de eettafel.
Kelly vertelt dat ze soms kan huilen van geluk. Ze kan absoluut niet tegen onrecht.

Ze denken dat er heel spoedig weer een battle komt, misschien moeten ze dan wel naar het arme.

K: als ik morgen weg moet, dan ren ik weg.
GJ legt uit hoe je een fles wijn openmaakt.
N: oh, wat goed.
K: wat een systeem zeg, daar is echt over nagedacht.
Kelly kent die wijn nog van de wijnbattle.
Ze proosten met z'n drieen op de kneuzingen.

Nancy laat weer eens foto's zien. Ze gaan er allemaal voor zitten. Foto van de overleden vriendin toen ze op vakantie was en er nog niets aan de hand was. Van haar neefjes van 4 en 1. Van haar ouders, vader is indo, moeder hollands.
GJ: die dokter die mij behandelde lijkt op je moeder.
N: alle pinda's lijken op elkaar.
Foto's van haar zussen, beste vriendin.
GJ: leuk eigenlijk dat je foto's hebt meegenomen, ik heb niets bij me.
K: ga je ook veel met negerinnen om?
N: nee, dat is toevallig.
GJ: je hebt ook allemaal kaartjes gehad! Ik heb het stil gehouden.

woensdag 26 september 2001 @ 23:01:08 #70
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_1749817
Kelly staat te dansen in de badkamer aangeklaaed en wel en zingt/neuried material girl
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
  woensdag 26 september 2001 @ 23:06:03 #71
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_1749875
kelly laat intussen dr hele repertoire van madonna horen (dus elke keer wat zinnetjes :-((((
Nanc doet af en toe vrolijk mee

Cap (gaat het geluid maar uitzetten)

pi_1750073
23.12 Gert Jan en Pascal maken vuur in de vuurkorf in de tuin. Pascal denkt dat een boom in de tuin niet goed (gezond) is. Pascal : De wortels zijn te kort of zo. Hij kan niet aarden. Gert Jan denkt dat een boom er vorig jaar ook stond. Gert Jan : Ik heb tegen een maatje gezegd, als ik het helemaal niet meer zie zitten ga ik in het kippenhok pitten.

23.16 Kelly en Nancy binnen. Kelly leest uit het regelboek : BB geeft niet meteen aan dat een regel is overtreden. De battle wordt uitgespeeld. Achteraf wordt bekend gemaakt of er regels zijn overtreden. De captains moeten vooraf hun team goed informeren. Vervolgens leest Kelly regels m.b.t. het bestellen voor. O.a. : De butlertelefoon is bedoeld opdat men niet voor ieder wissewasje naar de dagboekkamer gaat. U kunt de butlertelefoon zo vaak gebruiken als U wilt. Nancy : Dat wisten we dus niet. Kelly : Wat via de butlertelefoon wordt vermeld wordt op een bandje opgenomen.

† In Memoriam † woensdag 26 september 2001 @ 23:24:51 #73
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1750103
23:20 uur
Kelly leest voor uit het regelboek:
"Let op, Big Brother moet zich houden aan de Reclamecodecommissie, dus jullie kunnen wel aardbeienjam bestellen, maar niet van een bepaald merk!"

"U krijgt dan wel de aardbeienjam, maar niet van het gevraagde merk".

"Hebt u praktische vragen, bijvoorbeeld over de was, geef die dan door met de butlertelefoon".
Kelly: "Mooi, ik heb een broekje dat met handwas gewassen moet worden".

"Alle vragen die voor 11 uur via de butlertelefoon zijn gemeld, worden nog dezlefde dag in behandeling genomen. Voorbeeld: als u 5 voor 11 een zak paprikachips bestelt, krijgt u die nog dezelfde dag, bestelt u na 11 uur, dan krijgt u die zak chips de dag er na. De producten worden in de verwenkamer gezet".

"Let op: wanneer er na een battle een verhuizing plaatsvind, dan gaat op dat moment de tijd van de besteding van de 1000 gulden in".

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  † In Memoriam † woensdag 26 september 2001 @ 23:28:16 #74
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1750134
23:25 uur
"Big Brother zal de bewoners op bepaalde tijden bijzondere aanbiedingen doen. Deze kunnen vallen op cosmetisch gebied, etc".

"Natuurlijk kan het voorkomen dat er bijzondere dingen besteld worden. Big Brother zal dan kijken in hoeverre daar aan tegemoet gekomen kan worden".

"Alle artikelen moeten in het Big Brother huis geconsumeerd kunnen worden. Het heeft dan ook geen zin om bijvoorbeeld sierraden te bestellen".

† In Memoriam † woensdag 26 september 2001 @ 23:30:49 #75
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1750155
23:30 uur
"Wanneer u bijvoorbeeld een kapper bestelt en net aan de arme kant zit als de kapper arriveert, gaat de dienst niet door".
Kelly:""Als we ene kapper bestellen, moeten we dus wel de volgende battle winnen".

"Big Brother geeft u de adressen van een aantal bezorgrestaurants. Dit zijn: New York Pizza, blablabla".
Kelly: "Jeetje, dit is goed op papier gezet, zeg!".

woensdag 26 september 2001 @ 23:42:26 #76
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_1750278
eindelijk snapt Kel de regels van het bestellen

N + K zitten te bekijken welke babydoll ze willen bestellen

pi_1750319
23.27 Kelly en Nancy constateren dat er een aantal nieuwe regels zijn. Het is mogelijk dat men in het rijke deel de inhoud van de koelkast en de flessen drank in moet leveren. Kelly : Je kan via de butlertelefoon bijvoorbeeld een masseur bestellen. Maar je weet niet zeker dat ie komt. Als ie komt krijg je een briefje. Als het arme team een battle wint krijgt het arme team de masseur.

23.30 Kelly : Ze hebben het wel makkelijk gemaakt nu. Hoe alles er nu in staat. Zo stond het er toch niet in. Voor mij is het duidelijk. Nancy : Ik wil een keer een taart bakken hier. Kelly : Ja lekker, een hartige taart. Nancy : Ja, nee.

23.35 Kelly : Thuis heb ik niet zoveel. Ik heb altijd brood in de koelkast en vleeswaren. Nancy : Weet je wat ik ook lekker vind ? Rosé. Kelly : O.

23.38 Kelly : Die broekjes met die olifant, die wou ik voor Frank bestellen. Nancy : Als je echt wat uit zou moeten kiezen wat zou je dan kiezen ? Kelly : Het moet wel kwaliteit zijn, dat je er niet uit scheurt. Ik vind het moeilijk. Ik hou wel van sexy kleding maar, ik weet niet. Ik zou die rode babydoll bestellen, nee die witte babydoll. Nancy : Hij schijnt zo door. Kelly : Daarom juist. Nancy : Van boven. Kelly : Ja. Hoeveel kost hij ? Nancy : Honderd gulden. Ik zou het jarretel lijfje of dat minijurkje bestellen. Kelly : Zullen we het allemaal bestellen voor morgen ? Nancy : En als Richard dan komt. Van latex. Kelly : Zullen we het doen ? Nancy : Ja. Vervolgens gaat het geluid haperen.

pi_1750504
23.46 Nancy : Als we nu een battle krijgen ga ik echt als een tierelier. Kelly : Het is gezellig. Nancy : Kunnen ze het licht niet dimmen ? Kelly : Ja, waarom doen ze dat niet ? Kelly steekt een kaars aan die ze in de woonkamer zet. Nancy : Ik vind deze avond relaxt. Ik heb me nog niet zo relaxt gevoeld als vanavond. Kelly : Zal ik een toastje maken ? Nancy : Ik hoef niks hoor.

23.50 Kelly : Ach die ouders van Richard zullen heus niks denken. Nancy : Ik heb niks gedaan dat raar is. Ik kan hier geen feestje bouwen zonder muziek man. Dan zou ik helemaal los gaan.

23.56 Kelly : Zullen we aan de jongens vragen of we gaan bestellen ? De mannen komen naar binnen. De vrouwen vinden dat jammer want het was net zo gezellig. Kelly : Jullie willen marshmellows, knakworstjes. Gert Jan : We hebben nog 200 gulden over van het budget van vandaag. Je moet het voor 12 uur bestellen. De dames gaan van deze gelegenheid gebruik maken om de witte babydoll en een zwart latexjurkje te bestellen. Ook worden een paar andere dingen besteld. Nancy giechelt : O wat erg. Kel. Je hebt het gewoon besteld. Gert Jan : Als wij een voetbal bestellen krijgen we hem niet maar een witte babydoll krijgen we wel.

† In Memoriam † donderdag 27 september 2001 @ 00:10:21 #79
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1750647
Bedankt weer iedereen!

En hier weer verder: Streamverslagen 27 september 2001

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')