Heel goed, aangezien je de vorige 2 ook al had is het punt geheel de uwe.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:42 schreef The_Substitute het volgende:
Spartacus, met gladiatoren (doden voor plezier?)
wowquote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:42 schreef Sheridana het volgende:
Aargh, ik word dit jaar dertig
Ik ben oud
Eey das mooiquote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:44 schreef Chielus het volgende:
[..]
Heel goed, aangezien je de vorige 2 ook al had is het punt geheel de uwe.
the substitute + 1
Oh hou op, we schelen 2 jaar!!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:46 schreef Patch het volgende:
[..]
wow
Ik ben dan nog een jonge hinde....
Oekraïne?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:51 schreef The_Substitute het volgende:
Wat is het geboorteland van Marko Ramius (Sean Connery) in The Hunt For Red October?
En als laatste wordt ie genoemdquote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:58 schreef Sheridana het volgende:
Litouwen?
Je bent nog niet klaar...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:12 schreef The_Substitute het volgende:
Three four, better lock your door, five six grab your crucifix, seven eight gotta stay up late
Op de valreep nog!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:14 schreef The_Substitute het volgende:
nine ten never sleep again !!!!!
Morgan Freeman?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:23 schreef The_Substitute het volgende:
Aan wie gaf Ving Rhames z'n Golden Globe in 1998, omdat hij vond dat die persoon het meer verdiend had?
Nee, maar 't was toen wel iemand op leeftijd.quote:
Zeker wel, op Yorin stond dit moment in het Top101-lijstje beste Televisiemomenten ooit!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:30 schreef Sheridana het volgende:
![]()
Ik wist niet eens dat hij ooit een Golden Globe had gewonnen...laat staan
aan wie hij hem heeft weggegeven...
Ook niet!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Kirk Douglas?
Ving Rhames won toen een Golden Globe voor Best Actor in de miniserie Don King: Only in America, maar hij gaf hem aan mede-genomineerde Jack Lemmon. Echt een mooie actie van 'm!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:39 schreef Ket_Ais het volgende:
Jack Lemmon
2. Steve Buscemiquote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:45 schreef Ket_Ais het volgende:
Het was idd een mooi showbizz momentDat had ik niet achter Ving Rhames gezocht
Next:
Wie zijn deze mooie heren?
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |