Goed gesprokenquote:Op woensdag 26 januari 2005 01:18 schreef Nato het volgende:
Hihi..
..wat is de definitie van bewegen.. een foto is een stilstaand beeld.. komt beweging tot leven puur door een lange sluitertijd te gebruiken, of komt beweging tot leven wanneer je assosieert met sport..
We weten allemaal wat bewegen is, maar hoe duid je dat uit in 1 fragment.. een slak is bijvoorbeeld weer de contra-verse in het bewegen.. een mier is weer de hardwerkende.. een boy op een kermisscooter kan achteroverleunend niet juist zijn, maar door de geconcentreerde houding juist wel beweging uitstralen..
tja.. het gaat erom dat jouw inzending, waarvan jij gedacht zou hebben dat het een bepaalt onderwerp uitbeeld, ook uitgedragen wordt naar een bepaalt publiek, en dat een ieder dat fragment ook uitkiest omdat het assosieert met het onderwerp..
Zo heb ik gekozen voor én iets van sport én een ietwat langere sluitertijd.. (de draaiende wieletjes..)
..ik doe dan ook mee om de opdracht zelf, het geeft me inspiratie en een ander gezichtsveld..
bewegend hoofd???????quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:56 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind de foto van Caar2 niet echt zo bijzonder hoor. Ja het is beweging, lange sluitertijd en een bewegend hoofd (wel heel mooi gedaan hoe de ogen precies goed staan)
De foto die je eerst had ingezondenquote:
Geeft de hoop op? wat is dat nou?quote:Op woensdag 26 januari 2005 16:40 schreef Robertje het volgende:
Ik geef de hoop op... [zeikmode]maar ik vind de foto van exile0000 behoorlijk veel op de van Pea lijken[/zeikmode]
Eigenlijk vond ik de aar al wel heel mooi, maar de lekkere kleurtjes doen ook wel wat.quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:30 schreef exile0000 het volgende:
oh ja, sorry (jouw plaatje staat ook in mijn favo lijstje!)
hier mijn probeersel:
[afbeelding]
Trouwens is mijn voorlopige inzending nu nog een aar in de wind
Ik vind 5, 6 en 9 allemaal mooier dan de pont. Hoe heb je trouwens die foto's zo licht gekregen? Als ik zoiets probeer worden ze vaak erg donker.quote:Op woensdag 26 januari 2005 18:32 schreef AGee het volgende:
hier nog wat probeersels van mij:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
welke heeft het meest weg van beweging?
of moet ik het toch maar bij mijn pont houden:
[afbeelding]
oja! Natuurlijk!quote:Op woensdag 26 januari 2005 18:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
De foto die je eerst had ingezonden,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |