gefeli Bakker!quote:Op zondag 30 januari 2005 22:43 schreef De_Warme_bakker het volgende:
yeey
Ik slaap een nachtje over de onderwerpen, je krijgt ze morgen!
quote:Op zondag 30 januari 2005 22:14 schreef k_man het volgende:
En kunnen we nu vast afspreken dat het volgende keer niet wéér zo'n rukonderwerp wordt?
We zullen in het reglement opnemen dat:quote:Op zondag 30 januari 2005 22:42 schreef k_man het volgende:
Ik kan me niet heugen dat het topic waarop ik stemde het ook daadwerkelijk werd.
Dus vandaar de oproep aan anderen om nou weer eens een fatsoenlijk thema te kiezen.
Wordenquote:Op zondag 30 januari 2005 22:47 schreef Briggy het volgende:
Ik zal snel 2 onderwerpen verzinnen... voordat iedereen weer ongeduldig wordt
Ik vermoed camera op statief en dan kaarten laten vallen en op het juiste moment de sluiterknop indrukkenquote:Op zondag 30 januari 2005 22:49 schreef Jagganath het volgende:
Gefeliciteerd all!
Trouwens Fr.oosje... zin om uit te leggen hoe je het voor elkaar hebt gekregen?
ik nie helemaal snappe
Ja, maar pakje van de kaarten zit onderaan en juist de onderste kaarten zijn scherp.quote:Op zondag 30 januari 2005 22:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vermoed camera op statief en dan kaarten laten vallen en op het juiste moment de sluiterknop indrukken
Goh, als je nou nog ff dat stukje over A_N schrapt zijn we het helemaal eens.quote:Op zondag 30 januari 2005 22:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
We zullen in het reglement opnemen dat:
1. het onderwerp voor de wedstrijden moet voldoen aan de wensen van k_man
2. de foto's moeten voldoen aan de eisen van American_Nightmare![]()
Tijd om te gaan slapen...
70x..? hmm.. ik moet toch wat doen aan mijn opstellingen.. ik kom per keer dik aan de 280..quote:Op zondag 30 januari 2005 23:20 schreef fr.oosje het volgende:
..probeer dit nog 70 keer..
Je hoeft niet mee te doen hoorquote:Op zondag 30 januari 2005 22:14 schreef k_man het volgende:
En kunnen we nu vast afspreken dat het volgende keer niet wéér zo'n rukonderwerp wordt? Wat een klotethema's de afgelopen maanden zeg.
quote:Op zondag 30 januari 2005 22:45 schreef Rewimo het volgende:
We zullen in het reglement opnemen dat:
1. het onderwerp voor de wedstrijden moet voldoen aan de wensen van k_man
2. de foto's moeten voldoen aan de eisen van American_Nightmare
hele mooie foto [14.gif] .. geen last van 'hunten' met je lens zo te zienquote:Op zondag 30 januari 2005 23:48 schreef elcastel het volgende:
Gefeliciteerd !! Al ben ik het natuurlijk totaal niet met de uitslag eens. Zullen we volgende maand druppels doen ? Ik ben net zo lekker aan het spelen :
[afbeelding].
Leuke foto's trouwens en lekker veel inzendingen, goeie zaak, tot volgende maand (?).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |