quote:Op zondag 30 januari 2005 22:04 schreef CompuMess het volgende:
Zullen we eerst maar ff de uitslag afwachtten?
Nou ja, had studiofoto's ook al tussen aanhalingstekens gezet. Ik verwacht ook niet dat iedereen thuis een studio heeft hoorquote:Op zondag 30 januari 2005 18:11 schreef Nato het volgende:
[..]
ehm.. maak er maar "keukenfoto" van hoor..![]()
(in mijn geval dan.. )
Win dan een keer, zodat jij het goede voorbeeld kan geven (lees: leuke onderwerpen opgeven zodat je zelf weer kan winnen)quote:Op zondag 30 januari 2005 22:14 schreef k_man het volgende:
Is het voorbij? Mooi.
En kunnen we nu vast afspreken dat het volgende keer niet wéér zo'n rukonderwerp wordt? Wat een klotethema's de afgelopen maanden zeg.
Aangezien we ze zelf kiezen mopper je maar lekker doorquote:Op zondag 30 januari 2005 22:14 schreef k_man het volgende:
Is het voorbij? Mooi.
En kunnen we nu vast afspreken dat het volgende keer niet wéér zo'n rukonderwerp wordt? Wat een klotethema's de afgelopen maanden zeg.
Ik kan me niet heugen dat het topic waarop ik stemde het ook daadwerkelijk werd.quote:Op zondag 30 januari 2005 22:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Aangezien we ze zelf kiezen mopper je maar lekker door
gefeli Bakker!quote:Op zondag 30 januari 2005 22:43 schreef De_Warme_bakker het volgende:
yeey
Ik slaap een nachtje over de onderwerpen, je krijgt ze morgen!
quote:Op zondag 30 januari 2005 22:14 schreef k_man het volgende:
En kunnen we nu vast afspreken dat het volgende keer niet wéér zo'n rukonderwerp wordt?
We zullen in het reglement opnemen dat:quote:Op zondag 30 januari 2005 22:42 schreef k_man het volgende:
Ik kan me niet heugen dat het topic waarop ik stemde het ook daadwerkelijk werd.
Dus vandaar de oproep aan anderen om nou weer eens een fatsoenlijk thema te kiezen.
Wordenquote:Op zondag 30 januari 2005 22:47 schreef Briggy het volgende:
Ik zal snel 2 onderwerpen verzinnen... voordat iedereen weer ongeduldig wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |