dat was Broersequote:Op zondag 23 januari 2005 14:56 schreef Nashje het volgende:
Volgens mij heeft Harry al een assist op z'n naam.
ooh Die Tomassi, naja iig in samenwerking met Broersequote:
yep, het is een rode vlam.quote:Op zondag 23 januari 2005 15:19 schreef twi het volgende:
Trouwens hoe zat dat nou met die Babel z'n haar? Hij had een mooi tekentje erin laten doen, aan de rechterkant was er verder niks loos. Na de goal was ineens de linkerkant rood, wat eigenlijk op bloed leek, maar hij stoorde zich er niet aan, noch de scheids. Was 't verf?
In veel gevallen terecht, want bijvoorbeeld bij Douglas werd de bal gespeeld door van der Vaart. Wat ik zelf pas naar en irritant vond was dat het publiek bij elke terechte beslissing van de scheids tegen Utrecht begon te jammeren en te tieren. Erg storend.quote:Op zondag 23 januari 2005 15:13 schreef Eilanden het volgende:
Wat hebben die VDV en Sneyder trouwens van die nare irritante maniertjes en bij alles reclameren bij de scheids
Al 353 minuten geen doelpunt meer tegen. Wat een luxe zeg.quote:Op zondag 23 januari 2005 14:53 schreef Suijk het volgende:
En we zijn weer 90 minuten dichterbij dat record van die Gomes.
Volgens mij waren zulke opgeschoren dingetjes die Keller had in 1993 in, maar het was eigenlijk gewoon lachwekkend hoe dat eruit zag inderdaad.quote:Op zondag 23 januari 2005 15:23 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
yep, het is een rode vlam.
niet erg mooi als je het mij vraagt.
maar nog altijd mooier dan dat haar van Keller![]()
goed strevenquote:Op zondag 23 januari 2005 15:31 schreef twi het volgende:
Charisteas zegt dat 'ie over drie maanden de interviews in het Nederlands doet![]()
ach rot toch op moraalridder.quote:Op zondag 23 januari 2005 15:32 schreef PLAE@ het volgende:
Ga een beetje over kapsels lopen praten in een voetbaltopic
wijfen.
Een echte PSV supporterquote:Op zondag 23 januari 2005 15:40 schreef cultheld het volgende:
Echte Ajax supportersBij gebrek aan voetbalstof om over te praten maar over het haar van spelers beginnen te praten
Kom nou toch .. een paar keer liep Sneijder zelfs in de middencirkel tegen Luinge aan te zeiken terwijl de bal geheel ergens anders was .... je mag het Utrecht publiek best irritant vinden, geen probleem mee, maar VDV en Sneyder zijn gewoon ontzettend irritante ventjesquote:
quote:Op zondag 23 januari 2005 15:32 schreef PLAE@ het volgende:
wijfen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |