*hapt.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:13 schreef cultheld het volgende:
Maar ja, dit betekent natuurlijk wel dat lieden als die republikein en co. nooit meer grappen kunnen maken over Fons S.![]()
ja, naar beidequote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:19 schreef F1Bas het volgende:
Gaan er hier nog mensen naar Ajax - Heerenveen/Auxerre?
Ik ga ook maar eens kijken of er kaarten te regelen zijn, maar ja heb alleen CC dus geen idee of dat lukt, tegen Heerenveen moet iig zeker lukken.quote:
ik denk dat het voor de uefa ook geen probleem zal zijn.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens kijken of er kaarten te regelen zijn, maar ja heb alleen CC dus geen idee of dat lukt, tegen Heerenveen moet iig zeker lukken.
Ja denk dat ik dat ook maar ga doen vanaf volgend jaar. Wil liever een seizoenskaart maar moet elke zondag bijna werken dus dan heeft het weinig zin.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:50 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik denk dat het voor de uefa ook geen probleem zal zijn.
Je kan beter voor de toekomst een Supporters Clubkaart aanschaffen. Relatief kost het weinig per jaar, en voor bv competitie heb je bij kaartverkoop voorrang op seizoenskaarthouders.
Denk er wel om dat je dan niet een gewone clubkaart aanschaft.
hoe bedoel je?quote:Op zondag 23 januari 2005 00:34 schreef PLAE@ het volgende:
na vanavond staan we in ieder geval al met 1-0 voor!
utrecht durfde niet![]()
En je krijgt dat Ajax-krantje erbij.quote:Op zondag 23 januari 2005 00:00 schreef The_Hives het volgende:
Dan is een Supporters Clubkaart een mooie oplossing. Als je dan een keer kan, heb je nog relatief vrij veel kans op een kaart.
Zeker, erg blij met deze overwinning!!quote:Op zondag 23 januari 2005 14:25 schreef popolon het volgende:
Winnen in Utrecht, 't kan niet gekker.
quote:Op zondag 23 januari 2005 14:39 schreef Dos37 het volgende:
Geen goal van Charisteas valt tegen wat een miskoop
Sarcastisch bedoeldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |