Wat moeten we nou met hemquote:Op donderdag 20 januari 2005 20:21 schreef Mr.Mills het volgende:
"Aftenposten: 'Bergdolmo keert terug naar Ajax'
En dat kom ene Andre dan even goedzetten? Nee lijkt me niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:06 schreef Furby het volgende:
Misschien vooral voor een soort van stabiliserend effect in de groep? Nu zijn het maar een stel losse bvtjes die rondhuppelen.
och jee heb je hem weerquote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:06 schreef Furby het volgende:
Misschien vooral voor een soort van stabiliserend effect in de groep? Nu zijn het maar een stel losse bvtjes die rondhuppelen.
Ik weet niet hoe hij in de groep ligt. Ik kan me voorstellen dat Koemanneke denkt dat een oudere voetballer die goedkoop komt en in de nederlandse competitie nog kan meekomen toch een positief effect kan hebben op alle andere jonge mannekes.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bergdolmo is totaal geen toegevoegde waarde.
quote:Ajacied Felipe Kasmirski speelt zich in Colombia nadrukkelijk in de kijker. Staat de jonge Braziliaan in de ArenA nog in de wachtkamer tijdens het kwalificatietoernooi voor het WK - 20 scoorde hij donderdagavond opnieuw voor het met 4-2 winnende Brazilië. Opponent was Chili.
Met zijn doelpunt zette Felipe, die in de basis stond, zijn land op een 2-1 voorsprong. Chili kwam vervolgens nog wel terug in de wedstrijd, maar Brazilië had het laatste woord en scoorde nog twee maal, 4-2.
Door de zege is Brazilië al zeker van de tweede ronde van het kwalificatietoernooi, die vanaf dinsdag wordt gespeeld. Toch wacht zaterdag nog een duel tegen Uruguay om de positie in groep B te bepalen.
Dat beslis ik volgende week donderdag om een uur of 4, moet er thuis nog ruzie over maken.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:11 schreef MaxPower het volgende:
Je bent erbij?
Ik weer es niet, scheisse-arena...
Alweer?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:07 schreef SCH het volgende:
Over een week zitten jullie mij rond deze tijd met zure kaken te feliciteren
Daarom ga ik ook maar nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |