Mja..Ach, heeft ie een leuk nieuw zinnetje als ie weer eens geen argumenten heeft.quote:Op maandag 24 januari 2005 18:24 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Viel het jou op hoe blij hij was met die verkrachting?
omdat die charie heetquote:Op maandag 24 januari 2005 19:50 schreef methodmich het volgende:
Waarom heet Aggelos eigenlijk Harry? Omdat ie op de assistent van Derrick lijkt???
Mooi toch, het is over de hele wereld goed uit te sprekenquote:Op maandag 24 januari 2005 20:15 schreef Mr.Mills het volgende:
Ajax zal het in de halve finale C.L. zeer moeilijk krijgen tegen de topspitsen van Barca, Maxi Lopez en Ronaldinho.....maaaaaaar: Wij hebben HARRY!
Stop niet zoveel energie in die gast Daggla. Je kan beter die energie in je vrouwelijke wederhelft stoppenquote:Op maandag 24 januari 2005 18:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je weet echt nagenoeg niets van voetbal, laat staan van Charisteas.
Houd ajb eens je bek dicht als je niet weet waar je het over hebt. Want jouw kennis reikt ook niet verder dan Google..
Hoe vaak kom je daar nou? Alleen voor die wereldbeker 1x per jaar.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:24 schreef Mr.Mills het volgende:
Nou 1/3 van de wereld (het verre oosten) spreek het toch echt uit als Hally
Maar goed, zolang ie maar scoort boeit het me bij nader inzien ook niet zo veel
quote:Op maandag 24 januari 2005 20:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hoe vaak kom je daar nou? Alleen voor die wereldbeker 1x per jaar.
Heb je nog niet gehoord dat Ajax de Aziatische markt gaat veroveren met Charisteas-koffie?quote:Op maandag 24 januari 2005 20:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hoe vaak kom je daar nou? Alleen voor die wereldbeker 1x per jaar.
Ah geweldig. Nog meer geldquote:Op maandag 24 januari 2005 21:06 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Heb je nog niet gehoord dat Ajax de Aziatische markt gaat veroveren met Charisteas-koffie?
Dit soort uitspraken stellen mij gerust, cult-Yilderimkiest100%zekervoorTurkije-held ...quote:
quote:Op maandag 24 januari 2005 21:33 schreef Doc het volgende:
Dit soort uitspraken stellen mij gerust, cult-Yilderimkiest100%zekervoorTurkije-held ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |