Dit soort uitspraken stellen mij gerust, cult-Yilderimkiest100%zekervoorTurkije-held ...quote:
quote:Op maandag 24 januari 2005 21:33 schreef Doc het volgende:
Dit soort uitspraken stellen mij gerust, cult-Yilderimkiest100%zekervoorTurkije-held ...
Was inderdaad een leuk interview, Vonk heeft het duidelijk naar zijn zin.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 07:37 schreef The_Hives het volgende:
Best leuk interview met Vonk gister bij FC Godenzonen.
Heeft het erg naar zijn zin bij Ajax, komt natuurlijk ook door de vele speelminuten die hij krijgt. Hij wil sowieso door tot half 2006. Hij zal waarschijnlijk alleen bij Ajax blijven als Lobont of Stekelenburg vertrekt, omdat hij niet nog een jaar 3e keeper wil zijn. De technischa staf is uiteraard ook erg tevreden over hem en aan zijn glimlach te zien op een vraag die hem gesteld werd, wil de technische hem ook behouden.
Overigens vertelde hij ook dat hij Stekelenburg technisch de beste keeper vond, maar dat ook hij vond dat het verschil vooral in de coaching ligt.
Precies ik vind ook dat die erg zeker is en ook dat de verdedeging beter speelt sinds hij in de goal is gekomen hij straalt zekerheid uitquote:Op dinsdag 25 januari 2005 08:03 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Laat Hans maar lekker staan onder de lat..Ik vind dat hij het goed doet..
ja omdat Ajax Ajax is en dus de beste isquote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:23 schreef Dylan Dog het volgende:
Vraag: wordt Ajax kampioen en waarom?
had ik maar een eigen plekquote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:15 schreef Againzender het volgende:
Overigens: vandaag de laatste dag dat je kaarten met korting voor je eigen plek kan kopen voor de wedstrijd tegen Auxerre.
* Againzender moet dus nog even langs ticketbox vandaag.
Dat lijkt me een prima onderbouwde verklaring zeg! De ideale basis voor discussie! Bedankt!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:25 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
ja omdat Ajax Ajax is en dus de beste is![]()
Ajax wordt kampioen omdat PSV gaat instorten door hun lange Europese campagne.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:23 schreef Dylan Dog het volgende:
Vraag: wordt Ajax kampioen en waarom?
Dus zeg je eigenlijk dat als PSV er tegen Monaco uitvliegt dat Ajax geen kampioen wordt?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ajax wordt kampioen omdat PSV gaat instorten door hun lange Europese campagne.
Ik hoop dus op Europees succes voor PSV
Bederf mijn humeur maar weerquote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:29 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dus zeg je eigenlijk dat als PSV er tegen Monaco uitvliegt dat Ajax geen kampioen wordt?
PSV gaat gewoon kansloos zijn tegen Monaco dus als dat het criterium is, wordt PSV kampioen. Om even op de 'verklaring' van aldostuta terug te komen: ik ben er helemaal niet zo van overtuigd dat de selectie van Ajax beter is. Ik vind dat er in de selectie van PSV meer balans en structuur zit.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Bederf mijn humeur maar weer
Ik zie PSV normaal gesproken niet genoeg punten verspelen om Ajax nog langszij te laten komen, dus eigenlijk zeg ik dat wel ja.
Dat was in ieder geval de eerste seizoenshelft het verschil, en daar geef ik je voorlopig ook gelijk in.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:35 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Om even op de 'verklaring' van aldostuta terug te komen: ik ben er helemaal niet zo van overtuigd dat de selectie van Ajax beter is. Ik vind dat er in de selectie van PSV meer balans en structuur zit.
Ik denk dat Koeman de balans nu aardig op orde heeft bij Ajax; dit was ook het probleem in de eerste helft, niet een mindere kwaliteit. En ik zie eerlijk gezegd niet heel veel posities waarop PSV een betere speler zou hebben dan Ajax. Conclusie: als de balans in orde is, moet de kwaliteit en het talent in de selectie zich wel gaan uitbetalen en dan zijn 5 punten natuurlijk zomaar ingelopen.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:35 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Om even op de 'verklaring' van aldostuta terug te komen: ik ben er helemaal niet zo van overtuigd dat de selectie van Ajax beter is. Ik vind dat er in de selectie van PSV meer balans en structuur zit.
Die balans is inderdaad heel belangrijk en PSV heeft het voordeel dat het team nu al maanden in min of meer dezelfde opstelling speelt dus ook beter aan vastigheden heeft kunnen wennen. Om nu niet in een 'die is beter dan die'-discussie te verzanden (want dat is natuurlijk zo subjectief als wat) denk ik dat dat weleens de doorslag zou kunnen geven. Ik heb het idee dat PSV mentaal ook beter om kan gaan met een tegenslag, omdat ze wat berekender en uitgekookter spelen dit seizoen.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:38 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik denk dat Koeman de balans nu aardig op orde heeft bij Ajax; dit was ook het probleem in de eerste helft, niet een mindere kwaliteit. En ik zie eerlijk gezegd niet heel veel posities waarop PSV een betere speler zou hebben dan Ajax. Conclusie: als de balans in orde is, moet de kwaliteit en het talent in de selectie zich wel gaan uitbetalen en dan zijn 5 punten natuurlijk zomaar ingelopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |