dat is het erge, ik moest werken (horeca) waar de wedstrjid opstond, maar door de drukte heb ik geen fuck kunnen zienquote:Op maandag 24 januari 2005 00:10 schreef Chadi het volgende:
heheheehe fuck moest werken maar ik zit te wachten op die klote herhaling van NOS
Nee. Sta wel al vanaf het begin van 410 op het vak maar heb met de tifo acties weinig te maken, behalve dan dat ik er altijd erg van geniet en meehelp waar nodigquote:
Dank je, het was dan ook een dik terechte overwinning.quote:Op maandag 24 januari 2005 09:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Gefeliciteerd.....
Op basis van de 2e helft inderdaad wel ja...quote:Op maandag 24 januari 2005 09:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dank je, het was dan ook een dik terechte overwinning..
Flitsend was het zeker niet, maar gezien de resultaten de laatste jaren in Utrecht ben ik erg tevredenquote:Op maandag 24 januari 2005 09:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Op basis van de 2e helft inderdaad wel ja...
Toch mogen jullie ook nog wel wat verbeteren, willen jullie voor het kampioenschap gaan !
Verder voor 't eerst een vol uit-vak in het nieuwe stadion, hulde !
Donderdag komen jullie wel weer terug op aardequote:Op maandag 24 januari 2005 09:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dank je, het was dan ook een dik terechte overwinning..
Keep on dreamingquote:Op maandag 24 januari 2005 09:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Donderdag komen jullie wel weer terug op aarde![]()
Ik hoop deze keer wel.quote:
Wrom geef je niet gewoon eerlijk toe dat Ajax voornamelijk in de 2e helft gewoon heer en meester was in Utreg?quote:Op zondag 23 januari 2005 22:52 schreef Eilanden het volgende:
[..]
[..]Gelijk een grote bek na één keer in de zeven jaar een matige wedstrijd winnen
Bovendien deden de Ajacieden pas hun bek open toen ze voorstonden, daarvoor hoorden je ze niet ... echt 'supporteren'![]()
Ik heb deze keer kaarten voor eerste ring gehaald achter doel, daar scoort hij zijn eerste voor Ajaxquote:Op maandag 24 januari 2005 11:27 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik hoop deze keer wel.
Eerste wedstrijd dat ik onze Harry kan bewonderen, dus die wil natuurlijk indruk maken.
Gek he, als Utrecht er helemaal niks van bakt in de 2e helft....quote:Op maandag 24 januari 2005 11:32 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wrom geef je niet gewoon eerlijk toe dat Ajax voornamelijk in de 2e helft gewoon heer en meester was in Utreg?![]()
Laat ze nou maar in de waan dat ze heel goed zijnquote:Op maandag 24 januari 2005 11:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gek he, als Utrecht er helemaal niks van bakt in de 2e helft....
AGOVV zou nog heer en meester geweest zijn....
Dat zijn we tochquote:Op maandag 24 januari 2005 11:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Laat ze nou maar in de waan dat ze heel goed zijn![]()
Dat zou ook eventueel de verdienste van Ajax kunnen zijnquote:Op maandag 24 januari 2005 11:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gek he, als Utrecht er helemaal niks van bakt in de 2e helft....
AGOVV zou nog heer en meester geweest zijn....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |