Homofiel met korte termijn geheugen dan!!!!quote:
En dit is pas het begin.quote:Op maandag 24 januari 2005 14:42 schreef Robar het volgende:
Om even de discussie rond Charry even op te laten laaien.
Wat mij betreft heeft hij het keurig gedaan.
Zijn eerste competitie wedstrijd en dan al zo voetballen, hulde hoor Charry!
Sterk en gevaarlijk!
Tuurlijk.quote:
yeah right ik denk zowieso de eerste goal van harryquote:
Laat Zapper het niet zienquote:Op maandag 24 januari 2005 15:33 schreef Dos37 het volgende:
[..]
yeah right ik denk zowieso de eerste goal van harry
En 3 van Chari plus 2 van Babelquote:Op maandag 24 januari 2005 15:38 schreef cultheld het volgende:
2 doelpunten van Huntelaar op aangeven van Yildirim en 1 doelpunt van Hansson
Neverquote:
Ach, Robben zal ie toch niet overtreffen.quote:Op maandag 24 januari 2005 15:51 schreef Dylan Dog het volgende:
Wel leuk voor jullie dat je nog een speler met de vallende ziekte erbij hebt!
Of zou ie dat afleren?
Ik mag het hopenquote:Op maandag 24 januari 2005 15:51 schreef Dylan Dog het volgende:
Wel leuk voor jullie dat je nog een speler met de vallende ziekte erbij hebt!
Of zou ie dat afleren?
psv = zelfoverschattingquote:Op maandag 24 januari 2005 15:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
NeverAangezien jullie met Van der Vaart op het middenveld spelen maken jullie geen schijn van kans tegen PSV
Dat vind ik op geen enkel manier kloppen. Je mag ons boeren noemen, je mag ons een fabrieksclub noemen, maar zelfoverschatting is niet een van de dingen die bij PSV hoort. Ik zou dat eerder in de sfeer van A'damse bluf/arrogantie plaatsen.quote:
Nee spinnetje we hadden het over Cultheldquote:Op maandag 24 januari 2005 17:17 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat vind ik op geen enkel manier kloppen. Je mag ons boeren noemen, je mag ons een fabrieksclub noemen, maar zelfoverschatting is niet een van de dingen die bij PSV hoort. Ik zou dat eerder in de sfeer van A'damse bluf/arrogantie plaatsen.
Anders ga je er even lekker op in Spidey![]()
ah ik las niet verder dan mij neus lang was dus.quote:Op maandag 24 januari 2005 17:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee spinnetje we hadden het over Cultheld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |