Harry heeft goed gespeelt, continu dreiging en een goed aanspeelpunt en daarnaast was het zijn 1e officiele wedstrijd. Gaat helemaal goed komen.quote:Op zondag 23 januari 2005 17:17 schreef cultheld het volgende:
Babel is inderdaad een topspits. In tegenstelling tot Charisteas
En 2 ingelopen op AZquote:Op zondag 23 januari 2005 16:41 schreef S-Two het volgende:
En ook weer 3 ptn uitgelopen op Feyenoord!.
harryquote:Op zondag 23 januari 2005 17:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Harry heeft goed gespeelt, continu dreiging en een goed aanspeelpunt en daarnaast was het zijn 1e officiele wedstrijd. Gaat helemaal goed komen.
Zag er inderdaad goed uit.quote:Op zondag 23 januari 2005 17:21 schreef VoreG het volgende:
Harry heeft goed gespeelt, continu dreiging en een goed aanspeelpunt en daarnaast was het zijn 1e officiele wedstrijd. Gaat helemaal goed komen.
ik gebruik geen leestekens ik ben antileestekens jazekersquote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:53 schreef S-Two het volgende:
[..]
Leestekens?![]()
Ben het verder wel met je eens hoor...
quote:Op zondag 23 januari 2005 21:02 schreef jimjim1983 het volgende:
ja dat utrecht publiek is echt dom, gaan klappen wanneer de bal uit geschoten wordt en zijn dolblij als ze over de middellijn gaan.
quote:Op zondag 23 januari 2005 22:39 schreef twi het volgende:
Dat viel me ook al op. De middellijn over en ze zijn direct net zo enthousiast als ons publiek wanneer we in het strafschopgebied zijn
ben je een van de tifosi?quote:Op zondag 23 januari 2005 19:43 schreef Bananenman het volgende:
Sfeer op het einde was echt leuk in Galgenwaard, al die Utrecht gassies schuin tegenover ons vak werden pissig en begonnen op al die deuren te beukenZijn buiten nog even verder gegaan met de M.E toen we weg waren, resultaat: 5 arrestaties
nee sorry GOLFER ik heb weer niks zinnigs te zeggen alleen dat wij weer BOVEN aan staanquote:Op zondag 23 januari 2005 22:51 schreef golfer het volgende:
Nog iets inhoudelijks te melden verder Richard?
de joden komen er aan en pakken het kampioensschapquote:Op zondag 23 januari 2005 22:53 schreef Richard22cm het volgende:
[..]
nee sorry GOLFER ik heb weer niks zinnigs te zeggen alleen dat wij weer NOG boven aan staan
daar sluit ik me bij aanquote:Op zondag 23 januari 2005 23:23 schreef The_Hives het volgende:
[..]
de joden komen er aan en pakken het kampioensschap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |