De teksten cheesy? Ja, onze droefsnoet schijnt verliefd te zijn...quote:Op woensdag 27 september 2006 15:30 schreef bigshadow het volgende:
Mijn mening iets bijschaven, de tweede helft van het album vind ik beduidend minder dan het begin. De sfeer is wel oké, de teksten af en toe een beetje cheesy. Overall: een aardig album met een paar zeer mooie nummers.
Jouw columns zijn inderdaad ook een beetje cheesy de laatste tijd...quote:Op woensdag 27 september 2006 18:55 schreef methodmich het volgende:
Dat gun ik de man van harte!!! Kan het iedereen aanraden.
http://frontpage.fok.nl/column/4294/1 mwah....quote:Op woensdag 27 september 2006 18:59 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Jouw columns zijn inderdaad ook een beetje cheesy de laatste tijd...
Er is echt 1 nummer waar een tenenkrommende"I love you" in zit, nummer 8 volgens mij. Daar zakte mijn broek een beetje vanafquote:Op woensdag 27 september 2006 18:54 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
De teksten cheesy? Ja, onze droefsnoet schijnt verliefd te zijn...
Ja, heerlijk, die gladde productie. Als kerstballen in het kaarslicht.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:14 schreef methodmich het volgende:
Sings Greatest Palace Music vind ik ietwat te gepolijst.
Dat vind ik juist niet zo interessant. Past niet echt bij Oldham. Maar ieder zijn voorkeur uiteraard.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:57 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ja, heerlijk, die gladde productie. Als kerstballen in het kaarslicht.
Het past hem net zo goed als lo-fi. Zijn stem is weliswaar beperkt maar 'mooi' genoeg. En zijn composities verdienen een aandachtsvolle productie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:35 schreef methodmich het volgende:
Dat vind ik juist niet zo interessant. Past niet echt bij Oldham. Maar ieder zijn voorkeur uiteraard.
LGW? London Gatwick?quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:36 schreef Norrage het volgende:
Holy shit, volstrekt overdonderd bij LGW. Geweldig optreden, een speelse Will en echt heel goed. En de uptempo versie van I See A Darkness
Mod van het travel-forum hè. Dan heb je iets met vliegveld-codes.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |