hangt ervan af waar je zit natuurlijk. Bij de BK heb je andere eetgewoonten dan bij een duur restaurant. Neemt niet weg dat ze die koe beter een trog hadden kunnen voorzetten.quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:07 schreef Manneke_Pils het volgende:
Met dat laatste stukje met die arm om het bord, bedoelde ik niet thuis eten ofzo, dat boeit me niet, maar in restaurants of gewoon op je werk oid. Waar dus andere bijzitten.
Dan pas je je toch aan lijkt me?
quote:Op donderdag 20 januari 2005 14:45 schreef ArmaniMania het volgende:
waarom moet ik nu aan Jaqueline denken?
die is wel goedquote:Op donderdag 20 januari 2005 11:58 schreef Everett het volgende:
Vraag of ze in het vervolg haar voer in een voederbak wil.
Dit zinnetje is ook een KLB topic waardigquote:Op donderdag 20 januari 2005 13:17 schreef MuertyMan het volgende:
no sweat, ik krijg het wel sorted.
Da's wel weer een idee.quote:Op zondag 23 januari 2005 14:31 schreef Tom32 het volgende:
Niezen in de koelkast, bah.
Het gaat toch om de manier waarop men vreet, en toch niet om de kwantiteit?quote:Op zondag 23 januari 2005 14:31 schreef Tom32 het volgende:
Kauwgum kauwen met je bek open vind ik aso. Niezen in de koelkast, bah. Ik heb het laatst nog iemand zien doen. Hele bak boerenyoghurt van 800 gram in een keer opvreten. 16 plakken salami op 2 sneetjes brood. En dan gaan slapen, helemaal aso.
quote:Op zondag 23 januari 2005 14:31 schreef Tom32 het volgende:
Kauwgum kauwen met je bek open vind ik aso. Niezen in de koelkast, bah. Ik heb het laatst nog iemand zien doen. Hele bak boerenyoghurt van 800 gram in een keer opvreten. 16 plakken salami op 2 sneetjes brood. En dan gaan slapen, helemaal aso.
en dan van die natte warme scheten laten onder de lakens en zelf gaan liggen ruikenquote:Op zondag 23 januari 2005 14:31 schreef Tom32 het volgende:
Hahaha dat is pas helemaal gezellig met zijn 2-enquote:Op zaterdag 30 april 2005 23:10 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
en dan van die natte warme scheten laten onder de lakens en zelf gaan liggen ruiken![]()
gatver....quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:24 schreef Teringjakkie het volgende:
Ik gorgel bier, ook heerlijk irritant.
Een vrouw bij mij op stage at dat dagelijks.quote:Op zondag 23 januari 2005 14:31 schreef Tom32 het volgende:
Hele bak boerenyoghurt met stracciatella stukjes van 800 gram in een keer opvreten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |