abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24647151
het valt me op dat hier nog geen topic over is...

dit terwijl ik denk dat je redelijk anoniem hier op fok! erover kunt praten...

oke... ik ben dus impotent...
dit komt door een ongeluk wat ik heb gehad anderhalf jaar geleden...
omdat het medische redenen heeft heb ik het er zelf niet al te moeilijk mee...
toch is het moeilijk bij het in contact komen met het andere geslacht...
ik wil graag weten of er meer mensen zijn die durven erover te praten...
oh ja.. ik ben 29.
  donderdag 20 januari 2005 @ 10:03:27 #2
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_24647281
Ik hoop dat het me nooit overkomt. Het lijkt me namelijk zo moeilijk worden allemaal omdat je vrouw/vriendin toch behoefte heeft en dat leid denk ik snel tot complicaties. Gelukkig werkt die van mij nog naar behoren
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_24648084
Bedoel je nou met impotent dat je onvruchtbaar bent, of dat je 'm niet omhoog kunt krijgen?
  donderdag 20 januari 2005 @ 10:49:27 #4
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_24648131
Had je destijds een relatie? Of daarna nog een relatie gehad?
pi_24648208
mijn geslachtsdeel werkt dus helemaal niet meer... ik heb geen gevoel erin en kan hem ook niet overeind krijgen... ik ben nog wel vruchtbaar heeft men mij verteld, mqaar ik kan niet op een normale manier klaarkomen...

ja ik heb een relatie gehad die voor mijn ongeluk begonnen is en tot 2 weken geleden heeft geduurd...
  donderdag 20 januari 2005 @ 11:07:31 #6
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_24648243
Dat lijkt me wel vreemd. Je hebt dus nog wel sexuele gevoelens, je kan geil worden, maar vervolgens kun je er dann iks mee. Hoe los je dat op?
pi_24690672
Het is moeilijk...
je kunt seksueel anderen wel plezieren, dat lukt altijd, maar zelf tot een (hoogte)punt komen kan niet...
dat is dus echt wel frustrerend, maar als je samen gewoon afspraken maakt lukt het wel...
pi_24690792
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 10:54 schreef EdwinHeijmen het volgende:

mqaar ik kan niet op een normale manier klaarkomen...
Hoe wél dan?
pi_24700129
via elektrische schok ofzo hebben ze me verteld...
pi_24700217
quote:
Op zondag 23 januari 2005 02:10 schreef EdwinHeijmen het volgende:
via elektrische schok ofzo hebben ze me verteld...
dat heb ik idd eens gezien in een documantaire, werdt er een metalen voorwerp in de anus van een leeuw gestopt en met een schok kwam die spontaan klaar

aan de TS het lijkt me behoorlijk frustrerend en zou geen idee hebben hoe ik op zoiets zou reageren, hoe is het trouwens gebeurd als ik vragen mag?
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  zondag 23 januari 2005 @ 02:19:59 #11
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_24700235
Edwin Heijmen, die ken ik
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_24700237
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 10:03 schreef MrFl0ppY het volgende:
Ik hoop dat het me nooit overkomt. Het lijkt me namelijk zo moeilijk worden allemaal omdat je vrouw/vriendin toch behoefte heeft en dat leid denk ik snel tot complicaties. Gelukkig werkt die van mij nog naar behoren
liefde is liefde, en als je verliefd bent op iemand behoort een handicap iets te zijn waar je beiden (op wat voor een manieer ook) mee om leert gaan. kan me niet voorstellen dat ik iemand zou laten vallen waar ik verliefd op ben omdat ze een handicap heeft. wel kan ik me voorstellen dat het moeilijk kan zijn.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  zondag 23 januari 2005 @ 02:26:24 #13
84524 Morwen
I got life
pi_24700288
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 17:14 schreef EdwinHeijmen het volgende:
Het is moeilijk...
je kunt seksueel anderen wel plezieren, dat lukt altijd, maar zelf tot een (hoogte)punt komen kan niet...
dat is dus echt wel frustrerend, maar als je samen gewoon afspraken maakt lukt het wel...
Dat lijkt me enorm frustrerend, ja. Juist het orgasme is een ontlading van je lichaam met daarna ultieme rust. Misschien toch maar eens verder zoeken naar dat electrische gedoe.........voor jezelf dan. Ik twijfel er niet aan dat je een ander kan plezieren maar nu ben jij de hoofdzaak.

Hopelijk vind je snel een oplossing! Sterkte
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  dinsdag 25 januari 2005 @ 10:08:22 #14
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_24737563
Het is enorm frustrerend als je een vriend hebt die idd impotent is.
Bij oudere dames (vriendinnen van mijn moeder) heb ik meegekregen dat ze een afspraak met hun man hebben gemaakt om bvb dan met een ander sex te hebben. Zelf denk ik dat dit ook niet echt de manier is. Wanneer je in een relatie zit, moet je ook zoiets in principe kunnen overbruggen.

Maar wat als je niet in een relatie zit?
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_24780119
Keey.. had net een reactie getypt klik ik op het verkeerde knopje... en weg....:( ik probeer het wel opnieuw...
pi_24780182
Het is niet aan me te zien dat ik impotent ben.. oke ik loop moeilijk (vaak op krukken) maar ben niet geheel verlamd.. het is gekomen door een val van 10 meter hoogte... dus ik heb nog geluk dat ik het overleefd heb... binnen een relatie is er idd altijd wel een touw aan vast te knopen... maarja ik heb geen relatie meer en ben echt een beetje huiverig om er eentje aan te gaan, omdat ik niet iemand wil teleurstellen..
pi_50847211
intussen is het twee jaar verder, had nog een kleine hoop dat het van tijdelijke aard zou zijn, omdat sommige zaken die met de zenuwen te maken hebben nog bijtrekken in de eerste jaren...
ik heb er nu redelijk rust mee, maar heb sinds die tijd dus geen relatie meer gehad...
ook probeer ik mezelf niet teveel te confronteren met seksuele gevoelens...
kan echt balen als ik seksscenes zie namelijk...
iets wat zo vanzelfsprekend leek is nu iets uit het verleden...
  dinsdag 26 juni 2007 @ 08:44:35 #18
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_50847616
Dit lijkt mij echt zeer vervelend.
Wat is de realiteit toch hard, maar zo werkt de natuur nu immers wel.
Vrouwen die erachter komen dat jij sexueel niet functioneert hebben niet snel interesse in je.
Ik vind het goed dat je er over kan praten want het is niet niks.
Seksualiteit is iets waar je dagelijks mee geconfronteerd / dood gegooid word.
Of het nu de media is of dingen / verhalen om je heen.
Dit lijkt mij een ware hel.
Ik wens je heel veel sterkte met dit probleem.
Het is misschien een kleine troost, maar vergeet niet dat je NIET de enige bent.
Of wat dacht je van mensen met micro penissen?
Waarbij dus alles werkt maar je er eigenlijk geen ruk mee kan?
Net zo erg!

[ Bericht 0% gewijzigd door Darkwolf op 26-06-2007 13:26:11 ]
  dinsdag 26 juni 2007 @ 11:11:01 #19
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_50850991
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 08:44 schreef Darkwolf het volgende:
Het is misschien een kleine troost, maar vergeet niet dat je de enige bent.
ik hoop toch dat je hier nog ergens een 'niet' tussen had bedoeld...
maar ik neem aan van wel.
(was er niet ook ergens een topic met tragikomische versprekingen? )
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_50852442
quote:
Op zondag 23 januari 2005 02:20 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

liefde is liefde, en als je verliefd bent op iemand behoort een handicap iets te zijn waar je beiden (op wat voor een manieer ook) mee om leert gaan. kan me niet voorstellen dat ik iemand zou laten vallen waar ik verliefd op ben omdat ze een handicap heeft. wel kan ik me voorstellen dat het moeilijk kan zijn.
Hem laten vallen zou ik niet doen, maar ergens ander neuken wel....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 11:51:59 #21
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_50852460
Ik heb er geen persoonlijke ervaring mee, maar het lijkt me inderdaad zwaar klote om dat deel van je leven te moeten missen.
Maar zoals eerder gezegd is, ik kan me niet voorstellen dat je je partner in de steek laat omdat hij of zij gehandicapt is of een ander probleem heeft. Liefde is toch onvoorwaardelijk?
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_50852638
Liefde onvoorwaardelijk, yeah right!!!!!!!

Dat komt gruwelijk weinig voor, aan liefde zitten bakken van voorwaarden, zoals bv monogaam blijven....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 12:37:15 #23
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_50853902
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 11:57 schreef erodome het volgende:
Liefde onvoorwaardelijk, yeah right!!!!!!!

Dat komt gruwelijk weinig voor, aan liefde zitten bakken van voorwaarden, zoals bv monogaam blijven....
De enige voorwaarden die liefde kent zijn de voorwaarden die je zelf stelt. Bovendien vind ik monogaam zijn vanzelfspreken in een relatie. Als jij naast je partner behoefte hebt aan een ander, dan moet je je afvragen of je wel in een goede relatie zit.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  dinsdag 26 juni 2007 @ 12:45:26 #24
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_50854183
Doe niet zo moralistisch karr-1. Er zijn aseksuele vrouwen, maar ik ken ze niet en daarbij, feit blijft dat seks een onderdeel is van de relatie, tenzij je in Staphorst woont. En ik heb het over 99% van de vrouwen, niet die ene procent die frigide is, aseksueel of ooit verkracht ofzo. En die procent komt er ook wel overheen.

Onvoorwaardelijke liefde bestaat niet. Er zijn altijd wel voorwaarden. Trouw blijven bijvoorbeeld . En seks. Hoe klote het ook is voor de topicstarter, vrouwen willen ook seks. En hoe leuk het ook is dat manlief regelmatig in je doosje grabbelt, het is niet "het", zo simpel is het.

Dan kan je wel heel diepzinnig leuteren (en dit geldt niet voor jou) over onvoorwaardelijke liefde en je partner trouw blijven maar in de echte wereld houdt het gewoon op en daar heeft TS last van.
pi_50854222
Waar klapt met een ander willen seksen dan met liefde?
Zijn namelijk 2 verschillende dingen...

En als de liefde echt onvoorwaardelijk was dan was ook dat geen probleem voor de liefde geweest, net als alle andere dingen die je je voor kan stellen die je als voorwaarde zet van tot hier en niet verder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')