Whhahahaquote:Op donderdag 20 januari 2005 06:16 schreef -Struikrover- het volgende:
Zo, login en password van de baas en voila; Internet
Jij gaat zoooooooooooooo ontslagen worden.quote:Op donderdag 20 januari 2005 06:16 schreef -Struikrover- het volgende:
Zo, login en password van de baas en voila; Internet
quote:Op donderdag 20 januari 2005 07:23 schreef Strolie75 het volgende:
Nu nog al die baggerusers weg en wat strengere linkse mods.![]()
Klopt, toen je al een ban kreeg voor de suggestie dat je niet lief dacht over je allochtone buurman.quote:Op donderdag 20 januari 2005 07:27 schreef Bastard het volgende:Ja inderdaad.. een sterke kliek van linkse mods missen we ook nog. Toen mods nog aanbleven langer dan een maand!
quote:Op donderdag 20 januari 2005 02:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
OOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMMMMGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
Resident Evil 4. Ker, het is het ECHT waard om te importeren. Zo goed. Zo mooi. Zo spannend. Zo eng. Zo tof. Zo cool. Misschien ga ik dit wel het tofste Cube spel allertijden vinden
Die Village Chief, dat verhaal erachter. Zwetend en trillend game je dit Spel. Wow.
Ja ik vind de nieuwe zilvere versie toch prettiger kijkenquote:Op donderdag 20 januari 2005 00:35 schreef Ker_Plunk het volgende:
He, wat heerlijk weer dit
FOK!forum goes nostalgia
Ja, het ziet er misschien niet uit maar dit was het fok dat vroeger zo fantastisch was
Vind er niks aan.. die oude...quote:Op donderdag 20 januari 2005 00:35 schreef Ker_Plunk het volgende:
FOK!forum goes nostalgia
Ja, het ziet er misschien niet uit maar dit was het fok dat vroeger zo fantastisch was
Strol heeft hem ookquote:Op donderdag 20 januari 2005 09:38 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Keeeeeeeeer ... koop die game nou joooooohhh
Uiteindelijk is het B's schuldquote:Op donderdag 20 januari 2005 09:39 schreef silver-surfer het volgende:
Die gozer is gewoon vader geworden joh hahahahahaha... mede dankzij het mailtje van Brown
____________________________O_______________________________quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2005 09:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
En ik heb de schuld weer bij een vriendin gelegd
Het was zo'n goede jongen. Hij had een goeden hart. Respect voor Ali.quote:Op donderdag 20 januari 2005 08:34 schreef Bastard het volgende:
Dat gelul weer om die dooie prototype draaideur crimineel he
4 topix al vol
quote:Op donderdag 20 januari 2005 00:35 schreef Ker_Plunk het volgende:
FOK!forum goes nostalgia
ja mooiquote:Op donderdag 20 januari 2005 09:39 schreef silver-surfer het volgende:
Die gozer is gewoon vader geworden joh hahahahahaha... mede dankzij het mailtje van Brown
quote:Op donderdag 20 januari 2005 10:25 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
die kleuren
![]()
dat ziet er echt niet uit man, dat silver leest veel lekkerder
quote:Op donderdag 20 januari 2005 10:35 schreef Chocobo het volgende:
Iedereen de nationale IQ test aan het doen
Die was gisteravond op tv mee te doen hequote:Op donderdag 20 januari 2005 10:35 schreef Chocobo het volgende:
Iedereen de nationale IQ test aan het doen
Wij hebben ook mee zitten doenquote:Op donderdag 20 januari 2005 10:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die was gisteravond op tv mee te doen he
Ja thanksquote:Op donderdag 20 januari 2005 10:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die was gisteravond op tv mee te doen he
Ik was te mol om goed mee te doen, hele dag al lopen nadenkenquote:Op donderdag 20 januari 2005 10:50 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Wij hebben ook mee zitten doen
Karen had een uitslag van 138... dat heb ik de hele avond moeten horen
Ze is slimmer dan ik ... en terecht
Gijs,...... mijn balpen is nog slimmer dan jouquote:Op donderdag 20 januari 2005 10:50 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ze is slimmer dan ik ... en terecht
Het is slimmer dan jij... ..quote:Op donderdag 20 januari 2005 10:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs,...... mijn balpen is nog slimmer dan jou
Ja idd... die sloeg hij over... hij vouwde dat ding zo mooi in elkaar... en toen ging ie verderquote:Op donderdag 20 januari 2005 10:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik was te mol om goed mee te doen, hele dag al lopen nadenken
Maar bij de antwoorden gaf hij niet het antwoord op vraag 37 he.. met die kubus
Ik hoop het zooooooo !!!quote:Op donderdag 20 januari 2005 07:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jij gaat zoooooooooooooo ontslagen worden.![]()
Kan jij schrijven dan?quote:Op donderdag 20 januari 2005 10:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs,...... mijn balpen is nog slimmer dan jou
quote:Op donderdag 20 januari 2005 11:33 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Het is slimmer dan jij... ..... waterhoofd!!
ik zou het niet doen Ker, vooral dat ene dingetje is slecht. Weet je wel, dat is als je in die ene kamer zit dat er dan een aantal dingen gebeuren waarvan je denktquote:Op donderdag 20 januari 2005 02:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
OOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMMMMGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
Resident Evil 4. Ker, het is het ECHT waard om te importeren. Zo goed. Zo mooi. Zo spannend. Zo eng. Zo tof. Zo cool. Misschien ga ik dit wel het tofste Cube spel allertijden vinden
Die Village Chief, dat verhaal erachter. Zwetend en trillend game je dit Spel. Wow.
quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:05 schreef kepler het volgende:
[..]
ik zou het niet doen Ker, vooral dat ene dingetje is slecht. Weet je wel, dat is als je in die ene kamer zit dat er dan een aantal dingen gebeuren waarvan je denkten dat je dan in paniek de stekker er maar uit trekt.
ofzo
Ik had die kleur van die sjaal foutquote:Op donderdag 20 januari 2005 11:34 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja idd... die sloeg hij over... hij vouwde dat ding zo mooi in elkaar... en toen ging ie verder
Die streaker had trouwens een hele kleine piemel... nog gezien?
Het balpenquote:Op donderdag 20 januari 2005 11:33 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Het is slimmer dan jij... ..... waterhoofd!!
quote:
Ssssssssttttttttquote:Op donderdag 20 januari 2005 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het lijkt wel snel op dit moment
Kan ik de text-only view uitzetten?quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het lijkt wel snel op dit moment
quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:19 schreef silver-surfer het volgende:
[..]![]()
Jij bent echt dom zie ik nu
stilte voor de stormquote:Op donderdag 20 januari 2005 12:23 schreef Chocobo het volgende:
RESIDENT EVIL 4
strol ik vind je eng cooltjes![]()
Gijs, lees mijn reply even in het RE4-topic.quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:23 schreef Chocobo het volgende:
RESIDENT EVIL 4
strol ik vind je eng cooltjes![]()
Het is zo engquote:Op donderdag 20 januari 2005 12:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, lees mijn reply even in het RE4-topic.Heb het nauwelijks kunnen gamen. Vanavond ga ik echt aan de gang! Dan ga ik naakt gillen.
Freeloadertje en klaarquote:Op donderdag 20 januari 2005 12:25 schreef Ker_Plunk het volgende:
Maar die import speelt toch helemaal niet af bij mij
Keeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrquote:Op donderdag 20 januari 2005 12:25 schreef Ker_Plunk het volgende:
niks voor mij dusquote:Op donderdag 20 januari 2005 12:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is zo engMijn hart bonkt gewoon de hele tijd in mijn keel. Dat kettingzaagmannetje
Freeloader erbij kopen.quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:25 schreef Ker_Plunk het volgende:
Kom trouwens terug op mijn opmerking dat de eindbazen fucking geniaal zijn. Het is zelfs zeldzaam. Echt elke eindbaas of tussenbaas die ik gehad heb behoren tot de beste die ik kenquote:Op donderdag 20 januari 2005 12:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, lees mijn reply even in het RE4-topic.Heb het nauwelijks kunnen gamen. Vanavond ga ik echt aan de gang! Dan ga ik naakt gillen.
....... de game-ervaring van Halo is cool maar naar mijn mening ver beneden RE4....quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:30 schreef kepler het volgende:
[..]
niks voor mij dus
ik vond The Flood in Halo al onwijs eng![]()
Ik ook, de ervaring is veel dieper dan. Bij een multiplayer spel (Halo, Mario Party, Donkey Konga) is het erg cool op het moment zelf. Als je stopt vergeet je het weerquote:Op donderdag 20 januari 2005 12:37 schreef Chocobo het volgende:
Ik zweer bij goede SP gamesDaar kan geen online game tegenop !
Halo 2 speelde ik op den duur uit met een normaal gevoel. Het was na level 3 een beetje over al met de spanning... verder wel gaaf, maar bij MP2 en RE4 had ik na 30 uur nog zoiets van neeeeeeeeeeeeeee dit meen je niet. Zeldzaam is dat,.. die games moet je erenquote:Op donderdag 20 januari 2005 12:40 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vond de Single Player van Halo 2 na de levels op aarde sowiezo zwaaaaaaar tegenvallen.
Dit jaar tot nu toe erg veel geluk gehad met goede games. Eerst MGS3, toen MP2 en nu RE4.![]()
Hai Queenquote:Op donderdag 20 januari 2005 12:43 schreef QueenR het volgende:
Ow trouwens cho... die vrouw en zoon van je![]()
![]()
prachtige foto gezien!
Ja gaat gillen Gijs, echt. Zoveel klassieke momenten in.quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:43 schreef Chocobo het volgende:
MGS3,... Zooo'n zin in GijsKan net voor Jade Empire die in april komt !
quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:46 schreef Strolie75 het volgende:
[url= Bumpersticker]http://www.geenstijl.nl/images/gassen.jpg]Bumpersticker[/url][/url]
Verkoop je lichaamquote:Op donderdag 20 januari 2005 12:51 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik koop hem in maart,ok?
Heb nou toch geen stuiver
En ik kon niet langskomenquote:Op donderdag 20 januari 2005 12:52 schreef Strolie75 het volgende:
Ben er helemaal klaar voor. Game aan, licht uit, kaarsjes aan, fles rode wijn. en schone onderbroeken
ik ga hem binnenkort wel ff bij Roy proberen. Hij komt eind dit jaar toch ook voor de PS2quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
....... de game-ervaring van Halo is cool maar naar mijn mening ver beneden RE4....Kan er niks aan doen. RE4 is te goed. Iedereen zijn of haar ding natuurlijk. B. raced, de ander schiet, de een is online en de ander wil goede SP games....
Ik zweer bij goede SP gamesDaar kan geen online game tegenop !
Heb wel 10 euro voor je, mits je uiteraard met de juiste tegenprestatie komtquote:Op donderdag 20 januari 2005 12:51 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik koop hem in maart,ok?
Heb nou toch geen stuiver
Gijs. Resident Evil 4 staat hier.quote:
Ik ga GT4 dan wel big pimpen. Puur omdat ze meer zullen verkopen en 2 keer zoveel autos hebbenquote:Op donderdag 20 januari 2005 13:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dan hypen we die hoeren zo zwaarrr hier
Ik ga pas rond 22:00 uur gamen pjee, heb eerst nog een afspraak. Volgende week ben je wel van harte welkom hoor.quote:
Terecht!quote:
Die live optie schijnt ook helemaal de bom te wezen inderdaad, vooral zonder koptelefoontjesquote:Op donderdag 20 januari 2005 13:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga GT4 dan wel big pimpen. Puur omdat ze meer zullen verkopen en 2 keer zoveel autos hebben
Who needs online als je 14 maanden, 10uur per dag bezig moet zijn om alle autos'te unlocken?quote:Op donderdag 20 januari 2005 13:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die live optie schijnt ook helemaal de bom te wezen inderdaad, vooral zonder koptelefoontjes
Veel plezier er mee
Ga je nog mee zaterdagquote:Op donderdag 20 januari 2005 13:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Terecht!
Kom je bij mij langs Gijs, ga je rechtsaf naar Alphen ipv links Nieuw Vennep
Gijs, da`s op jou rijniveau.quote:Op donderdag 20 januari 2005 13:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Who needs online als je 14 maanden, 10uur per dag bezig moet zijn om alle autos'te unlocken?
In GT4 duren sommige races meerdere uren hequote:Op donderdag 20 januari 2005 13:21 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijs, da`s op jou rijniveau.Wij doen er een paar weken over
![]()
![]()
Onafgebroken zelfsquote:Er werden wat beelden en een aantal indrukwekkende getallen getoond. In GT4 zitten bijvoorbeeld meer dan 500 auto's van 80 autofabrikanten verwerkt en wil je alles unlocken dan zul je volgens Sony 14 maanden onafgebroken moeten gamen.
Las in een preview over races van 4,5 uur in Forzaquote:Op donderdag 20 januari 2005 13:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In GT4 duren sommige races meerdere uren he
Ja das waar, en ik heb alweer begrepen dat er endurance races inzitten die uren durenquote:Op donderdag 20 januari 2005 13:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Who needs online als je 14 maanden, 10uur per dag bezig moet zijn om alle autos'te unlocken?
ik kan zo niet wachten, en hele topics volspammen met onze snelle tijden en foto's van onze vette auto'squote:Op donderdag 20 januari 2005 13:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dan hypen we die hoeren zo zwaarrr hier
lekker is dat, dan heb je dus eigenlijk maar 200 auto's tot je beschikking omdat je geen 14 maanden de tijd hebt om de rest te unlockenquote:Op donderdag 20 januari 2005 13:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Onafgebroken zelfs
Maar goed, interesseert mij die racegamesIk hoop dat Forza wordt wat jullie ervan verwachten
Pimpquote:Op donderdag 20 januari 2005 13:41 schreef kepler het volgende:
[..]
ik kan zo niet wachten, en hele topics volspammen met onze snelle tijden en foto's van onze vette auto's![]()
ik hoop dat het ook mogelijk wordt om via Xbox-live foto's van je eigen auto online kan zetten. Zou niet zo heel moeilijk moeten zijnquote:Op donderdag 20 januari 2005 13:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Pimpmy
car
Kwam gisteren al een site tegen waar tijden worden neergezet door mensen die de demo spelen
Ik wil ook
En dat is?quote:Op donderdag 20 januari 2005 13:08 schreef GinaG het volgende:
[..]
Heb wel 10 euro voor je, mits je uiteraard met de juiste tegenprestatie komt![]()
Die hand ook altijdquote:Op donderdag 20 januari 2005 13:50 schreef Strolie75 het volgende:
Ok, net even gebeld met Struikrover en met Annie's Verjaardag.
We hebben zaterdag een reservering voor 6 personen om 19:30.
Struik + kuiken
Strol + kuiken
Kepler
Choas
De rest![]()
WHOEHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 20 januari 2005 14:23 schreef Chocobo het volgende:
Geniaal Quinnydie link heerst........
Hier,... een oude waterkaak !
[afbeelding]
quote:Op donderdag 20 januari 2005 14:23 schreef Strolie75 het volgende:
Iedereen die nog mee wilt moet zelf maar even naar Annie’s bellen.
quote:Op donderdag 20 januari 2005 14:23 schreef Chocobo het volgende:
Geniaal Quinnydie link heerst........
Hier,... een oude waterkaak !
[afbeelding]
quote:Op donderdag 20 januari 2005 14:57 schreef Quinny het volgende:
Ik ben trouwens wel blij dat ik de 22ste niet mee ga. Hoef ik ook dat geouwehoer over games niet aan te horen
ik was van plan om nog te komen maar nu :quote:Op donderdag 20 januari 2005 13:50 schreef Strolie75 het volgende:
Ok, net even gebeld met Struikrover en met Annie's Verjaardag.
We hebben zaterdag een reservering voor 6 personen om 19:30.
Struik + kuiken
Strol + kuiken
Kepler
Choas
De rest![]()
Dat is nog best hardquote:Op donderdag 20 januari 2005 15:03 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik was van plan om nog te komen maar nu
geen zinquote:
Ja, hallo. Laatste wat ik van jou hoorde was wel, niet, wel, niet. Op een gegeven moment zullen we toch actie moeten ondernemen.quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:03 schreef Magneet het volgende:
ik was van plan om nog te komen maar nu :W
HAP! Nee Gijs ik moet toch even kijken hoe laat ik daar kan zijn dus je ziet me wel verschijnen eten regel ik zelf wel. Het is voor mij toch fftjes rijden.quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, hallo. Laatste wat ik van jou hoorde was wel, niet, wel, niet. Op een gegeven moment zullen we toch actie moeten ondernemen.
Diewas niet lullig bedoelt. Was alleen om aan te geven dat de rest niet kon/wil.
Hangt ervan af wat jij onder gamen verstaatquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil even Kepler bedanken voor die shortcut balk in Media Player 10. Die optie heerst. Net als heel Media Player 10. Hulde Microsoft
quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil even Kepler bedanken voor die shortcut balk in Media Player 10. Die optie heerst. Net als heel Media Player 10. Hulde Microsoft
dat wist jij, dat wist ik, maar dat wist Roy nietquote:Op donderdag 20 januari 2005 15:20 schreef Magneet het volgende:
[..]
Dat zat er in media player 9 ook al in gijs
Alsof ik dat weetquote:Op donderdag 20 januari 2005 15:20 schreef Magneet het volgende:
[..]
Dat zat er in media player 9 ook al in gijs
Ik denk sexquote:Op donderdag 20 januari 2005 15:18 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat jij onder gamen verstaat
Vertel mij wat, ik moest vanmorgen om 9.00h in Amersfoort zijn. Ben ondertussen terug in Eindhoven maar moet hier wel tot 18.00h blijven. Werkdag van 10.5h dusquote:
En hij duikt zeker ook meteen achter zijn speelcubus?quote:Op donderdag 20 januari 2005 16:02 schreef Quinny het volgende:
Wat een shitdag is het vandaag. Het regent, het is koud, fok is traag, geen bananen meer bij de supermarkt en manlief die laat thuis komt
I feel ya woman, I feel ya.quote:Op donderdag 20 januari 2005 16:02 schreef Quinny het volgende:
Wat een shitdag is het vandaag. Het regent, het is koud, fok is traag, geen bananen meer bij de supermarkt en manlief die laat thuis komt
We krijgen nog net een half uurtje aandacht. Waarvan de meeste naar Daan gaatquote:Op donderdag 20 januari 2005 16:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En hij duikt zeker ook meteen achter zijn speelcubus?
quote:Op donderdag 20 januari 2005 16:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Verder heb ik niet eens een manlief die thuiskomt vanavond
En ik altijd maar denken dat je hetro bentquote:Op donderdag 20 januari 2005 16:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
I feel ya woman, I feel ya.
Ben net zeiknat geregend op mijn weg naar de supermarkt (5 minuten lopen) en moet zometeen koken voor 7 huisgenotenVerder heb ik niet eens een manlief die thuiskomt vanavond
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight.....quote:Op donderdag 20 januari 2005 16:12 schreef Quinny het volgende:
En ik altijd maar denken dat je hetro bent![]()
![]()
Ik ga ervan uit dat een intelligente jongen man vanzelf iets acceptabels verzint, waarmee beide partijen kunnen levenquote:
Ik ga ervan uit dat een intelligente jongen man zoals jij vanzelf iets acceptabels verzint, waarmee beide partijen kunnen levenquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2005 16:39 schreef ChOas het volgende:
Vanavond schieten, morgen naar Amsterdam (), en overmorgen naar Annie's verjaardag...
Life is sweet
hou opquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2005 18:29 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
serieus die paints van Roy![]()
[paint] help de tasjes dief te stoppen
quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2005 18:29 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
serieus die paints van Roy![]()
[paint] help de tasjes dief te stoppen
http://games.fok.nl/review.php?reviewid=2658quote:Op donderdag 20 januari 2005 19:30 schreef Bastard het volgende:
Serieus, lijkt me leuk!http://xbox.ign.com/articles/522/522681p1.html
quote:Op donderdag 20 januari 2005 19:16 schreef Bastard het volgende:
Kheb geen zin om er 1 te maken van Masterchief als tegenwicht, maar zou wel cool zijn. Of met zo'n ghost aan komen vliegen
Dat was ook niet het normale opstartscherm van de GC hoorquote:Op donderdag 20 januari 2005 20:54 schreef -Struikrover- het volgende:
Best stevig nog die dingen
Console Hardware Test
Jawel, dat zie je als je geen disc erin hebt, na die tudududududuTUUT. Dat was dan wel weg in die laatste shot, maar hey, hij deed het nog.quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat was ook niet het normale opstartscherm van de GC hoor
Zo dan, heb jij even een tof sociaal leven.quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:09 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik ga slapen, morgen zuipfeest op werk en daarna uit eten met werk
Zaterdagdag stappen in Leiden (B.)
Zondagmiddag verjaardagsfeest
quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jawel, dat zie je als je geen disc erin hebt, na die tudududududuTUUT. Dat was dan wel weg in die laatste shot, maar hey, hij deed het nog.
Jawel,... maar zonder discquote:Op donderdag 20 januari 2005 21:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat was ook niet het normale opstartscherm van de GC hoor
Beetje anticlimax eigenlijkquote:Op donderdag 20 januari 2005 23:34 schreef chibibo het volgende:
http://www.ryoni.com/news/123/ARTICLE/1142/2005-01-16.html![]()
![]()
Geniaalquote:Op donderdag 20 januari 2005 23:38 schreef chibibo het volgende:
http://www.jibjab.com/
George Bush's second term
Ondanks dat... die billen!quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Beetje anticlimax eigenlijkDr heupbewegingen zijn goed
maar ze houd dr broek aan
Noot,...................................................................quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is fantastisch Gijs, heb er nu 4,5 uur inzitten en wow. Je blijft toffe dingen meemakenIk ben een echt sfeermens als het gaat om games, en dat heeft deze game geweldig neergezet. Verder vind ik de besturing nu gewoon ook echt goed te doen, zooooooveel fijner als bij die ouwe Resi's, dat trok ik echt niet. Dit is puur game genot.
Heerlijk he, games. Dat wordt wat dit weekend, als ik bij mijn ouders ben zonder Cubequote:Op donderdag 20 januari 2005 23:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Noot,...................................................................
ik heb nog wel een leuk plaatsjequote:Op donderdag 20 januari 2005 23:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heerlijk he, games. Dat wordt wat dit weekend, als ik bij mijn ouders ben zonder CubeEn dan begin volgende week 2 tentamens achter elkaar en 3 dagen werken
Neeeeeeeeeeeeeeeeee
Mogguh, Nootjequote:Op vrijdag 21 januari 2005 04:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lalalalala. Rosé. Lalalala. Goeiremogen struik en strolmen choas. Lekker weerrrrrrrrrrrrrken.
He lekker is datquote:Op donderdag 20 januari 2005 23:34 schreef chibibo het volgende:
http://www.ryoni.com/news/123/ARTICLE/1142/2005-01-16.html![]()
![]()
ik zeg zet de mariniers in en veeg ze allemaal de gracht inquote:Op vrijdag 21 januari 2005 08:08 schreef Bastard het volgende:
http://www.nu.nl/news.jsp?n=471304&c=13
Veegacties
Er is geen gracht op Hoog Catherijnequote:Op vrijdag 21 januari 2005 08:16 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik zeg zet de mariniers in en veeg ze allemaal de gracht in
dam maar een paar honderd meter verder vegen dan kom je wel een gracht tegemquote:Op vrijdag 21 januari 2005 08:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Er is geen gracht op Hoog Catherijne
Met zijn allen??quote:
Gijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijsquote:
Kijkquote:
Gillen gijs... echt gillen... echt heel spannend..quote:
Heerlijk Gijs, het is wel geen breedbeeld maar de kwaliteit is echt 100 x zo goed als de oude ( is ook niet gek dat was een supertpechquote:Op vrijdag 21 januari 2005 08:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
KijkHehe
![]()
Hoe bevalt je nieuwe tv ?
................. EEUWIGE LIEFDEquote:
kep net een nieuwequote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:00 schreef QueenR het volgende:
Ik heb ook nog wel een tv in de aanbieding, wil dat grote kreng dadelijk niet in mijn nieuwe huisje. (ok past er waarschijnlijk niet in aangezien de grootte van het huis wel ernstig veel kleiner zal zijn dan deze) 100 cm flatscreen breedbeeld van sony.. iemand??
Ga nou veel over me heen halen... dat spel, is dat voor XBOX? of een andere console?
(en valt me tegen cho, dacht dat je met mij wilde vrijen, maar je wil magneet![]()
)
Hey Quinny, goedemorgen!quote:
Ow dank je, al heb ik er maar heel weinig aan gedaan. Die foto was gewoon ongelooflijkquote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:06 schreef Quinny het volgende:
QueenR Sjo vond je fotosphops echt schitterend
Ik hou niet van gillen en angstquote:Op vrijdag 21 januari 2005 08:55 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gillen gijs... echt gillen... echt heel spannend..
Het is zeker het mooiste spel wat ik ooit heb gezien...
Koop hem nou joh gijs
100 cm flatscreen breedbeeld. Hmmm klinkt interresant moet ik zeggenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:00 schreef QueenR het volgende:
Ik heb ook nog wel een tv in de aanbieding, wil dat grote kreng dadelijk niet in mijn nieuwe huisje. (ok past er waarschijnlijk niet in aangezien de grootte van het huis wel ernstig veel kleiner zal zijn dan deze) 100 cm flatscreen breedbeeld van sony.. iemand??
Ga nou veel over me heen halen... dat spel, is dat voor XBOX? of een andere console?
(en valt me tegen cho, dacht dat je met mij wilde vrijen, maar je wil magneet![]()
)
en slechts zo'n 1000 EURquote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:10 schreef GinaG het volgende:
[..]
100 cm flatscreen breedbeeld. Hmmm klinkt interresant moet ik zeggen![]()
Niets bijzonders, een hele mooie foto van Quinny en Daan. Alleen zw/w en sepia gemaakt met een lijstje, heel simpel, maar erg mooi.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:16 schreef Magneet het volgende:
en welke photoshops hebben we het trouwens over?
Met "dat spel" bedoel je waarschijnlijk Resident Evil 4, en die is (voorlopig) alleen op de Gamecube verkrijgbaar.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:00 schreef QueenR het volgende:
ik zeg posten die hap!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:21 schreef QueenR het volgende:
[..]
Niets bijzonders, een hele mooie foto van Quinny en Daan. Alleen zw/w en sepia gemaakt met een lijstje, heel simpel, maar erg mooi.
OK das dus de enige console die ik niet (meer) heb....quote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:26 schreef chibibo het volgende:
[..]
Met "dat spel" bedoel je waarschijnlijk Resident Evil 4, en die is (voorlopig) alleen op de Gamecube verkrijgbaar.
gratis altijdquote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:00 schreef QueenR het volgende:
)
Voor de prijs die je voor je tv vraagt kun je tien van die dingen kopen.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:29 schreef QueenR het volgende:
OK das dus de enige console die ik niet (meer) heb....![]()
ok, hier zijn ze. (neem aan dat je dat wel goed vind Quinny??)quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:39 schreef kepler het volgende:
het gaat heeeeel koud worden aankomende week, temperaturen tot -10 graden
die in Sepia is mooiquote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:42 schreef QueenR het volgende:
[..]
ok, hier zijn ze. (neem aan dat je dat wel goed vind Quinny??)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die bovenste is heel heel mooiquote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:42 schreef QueenR het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kan me moeilijk voorstellen dat ze bezwaar heeft tegen zo'n mooie foto's.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:42 schreef QueenR het volgende:
Ja vond ik ook, al had ik normaal gesproken nog wel iets meer met contrasten etc gewerkt, maar het moest even snelquote:
Moet je bij Quinny en Daan zijn he, straalt zoveel rust en liefde van uit..quote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:45 schreef Magneet het volgende:
QueenR geweldige foto's zegecht zwaar respect.
Mogguh Brown
MAGNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETTTTTTTTTTTTTTTTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:45 schreef Magneet het volgende:
QueenR geweldige foto's zegecht zwaar respect.
Mogguh Brown
Sexen?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:51 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
MAGNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETTTTTTTTTTTTTTTTOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Het zit je wel hoog he!quote:
Prachtig !quote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:42 schreef QueenR het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een smoesje om te vragen of ik langskom...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Prachtig !![]()
Kom ff langs Queen,... mag je al mijn 3670 foto's doen
![]()
Jij wel eens 10.000 MB verstuurdquote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:57 schreef QueenR het volgende:
[..]
Wat een smoesje om te vragen of ik langskom...![]()
Mail ze maar!!!
Hartverzakking gijsquote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:57 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
[..]
Whahahaha, die schrikreaktie![]()
![]()
quote:
Typhus wat is dat fok snelquote:
en nu maar hopen dat het zo blijftquote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:00 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Typhus wat is dat fok snel![]()
![]()
ssssstttt
in stukjes Gijs, in stukjes...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij wel eens 10.000 MB verstuurd?
quote:Cohen stopt stille tocht El Bejjati
AMSTERDAM - De doodgereden tasjesdief Ali el Bejjati krijgt vandaag géén stille tocht door Amsterdam, hoewel diens naasten dat hadden aangekondigd. Burgemeester Job Cohen vindt het een " slecht signaal" als een veroordeelde crimineel op deze wijze herdacht wordt, ook al is hij op tragische wijze omgekomen.
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:03 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gelijk die foto die door je hoofd flitst
En als je een lekkere lunch klaarzet kom ik ze morgen wel ff halenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij wel eens 10.000 MB verstuurd?
Was wel een typish nederlandse scheve reactie geweest zo'n stille tocht. Meer optocht waarin de vrouw geprezen wordt is hier een idee!!!!quote:
quote:Homohaters nemen SpongeBob op de korrel
NEW YORK - Conservatief Amerika heeft de oorlog verklaard aan SpongeBob SquarePants. Het immer goedgeluimde sponsje uit de gelijknamige tekenfilmserie lijkt de onschuld zelve, maar zou in werkelijkheid propaganda maken voor tolerantie tegenover homoseksuelen. Dat meldde The New York Times donderdag.
James Dobson, de stichter van de ultraconservatieve christelijke beweging Focus on the Family 'ontmaskerde' het stoute sponsje tijdens een galadiner in de aanloop naar de inauguratie van president Bush. De reden: SpongeBob figureert in een nieuwe videoclip die kinderen meer verdraagzaamheid moet bijbrengen voor mensen uit andere culturen of met een andere levensstijl.
Volgens Focus on the Family wordt SpongeBob gebruikt om kinderen te manipuleren en mogelijk zelfs te hersenspoelen. Volgens een advocaat van de makers van de clip hebben degenen die dat beweren "medische hulp" nodig. De clip zou juist bedoeld zijn om de christelijke opdracht "heb uw naaste lief" te promoten.
In de video spelen ook andere kinderhelden mee, zoals Bob de Bouwer en figuren uit Sesamstraat en de Muppet Show. De muziek is een remake van de hit We Are Family van Sister Sledge. De clip wordt dit voorjaar verspreid op duizenden Amerikaanse scholen.
SpongeBobs seksuele geaardheid is al langer onderwerp van speculaties. Zo loopt hij voortdurend hand in hand met zijn vriendje Patrick en kijkt hij graag naar de fictieve serie Meerminman en Mosseljongen.
De Britse omroep BBC vergelijkt de ophef met de rel die een paar jaar geleden ontstond rond de Teletubbie Tinky Winky. Conservatieven in de Verenigde Staten beschouwden hem als een homosymbool omdat hij altijd een handtasje droeg.
inderdaadquote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:06 schreef QueenR het volgende:
[..]
Was wel een typish nederlandse scheve reactie geweest zo'n stille tocht. Meer optocht waarin de vrouw geprezen wordt is hier een idee!!!!
Een broodje Chocobo,..... zoo lekkerquote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:05 schreef QueenR het volgende:
[..]
En als je een lekkere lunch klaarzet kom ik ze morgen wel ff halenhaha
HAHA ja die zou dat wel geregeld hebben.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:07 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
inderdaadvrouw moet een lintje krijgen man
jammer dat Bernard niet meer leeft
ik wil jou zooooo graag opetenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een broodje Chocobo,..... zoo lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |