Whhahahaquote:Op donderdag 20 januari 2005 06:16 schreef -Struikrover- het volgende:
Zo, login en password van de baas en voila; Internet
Jij gaat zoooooooooooooo ontslagen worden.quote:Op donderdag 20 januari 2005 06:16 schreef -Struikrover- het volgende:
Zo, login en password van de baas en voila; Internet
quote:Op donderdag 20 januari 2005 07:23 schreef Strolie75 het volgende:
Nu nog al die baggerusers weg en wat strengere linkse mods.![]()
Klopt, toen je al een ban kreeg voor de suggestie dat je niet lief dacht over je allochtone buurman.quote:Op donderdag 20 januari 2005 07:27 schreef Bastard het volgende:Ja inderdaad.. een sterke kliek van linkse mods missen we ook nog. Toen mods nog aanbleven langer dan een maand!
quote:Op donderdag 20 januari 2005 02:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
OOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMMMMGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
Resident Evil 4. Ker, het is het ECHT waard om te importeren. Zo goed. Zo mooi. Zo spannend. Zo eng. Zo tof. Zo cool. Misschien ga ik dit wel het tofste Cube spel allertijden vinden
Die Village Chief, dat verhaal erachter. Zwetend en trillend game je dit Spel. Wow.
Ja ik vind de nieuwe zilvere versie toch prettiger kijkenquote:Op donderdag 20 januari 2005 00:35 schreef Ker_Plunk het volgende:
He, wat heerlijk weer dit
FOK!forum goes nostalgia
Ja, het ziet er misschien niet uit maar dit was het fok dat vroeger zo fantastisch was
Vind er niks aan.. die oude...quote:Op donderdag 20 januari 2005 00:35 schreef Ker_Plunk het volgende:
FOK!forum goes nostalgia
Ja, het ziet er misschien niet uit maar dit was het fok dat vroeger zo fantastisch was
Strol heeft hem ookquote:Op donderdag 20 januari 2005 09:38 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Keeeeeeeeer ... koop die game nou joooooohhh
Uiteindelijk is het B's schuldquote:Op donderdag 20 januari 2005 09:39 schreef silver-surfer het volgende:
Die gozer is gewoon vader geworden joh hahahahahaha... mede dankzij het mailtje van Brown
____________________________O_______________________________quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2005 09:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
En ik heb de schuld weer bij een vriendin gelegd
Het was zo'n goede jongen. Hij had een goeden hart. Respect voor Ali.quote:Op donderdag 20 januari 2005 08:34 schreef Bastard het volgende:
Dat gelul weer om die dooie prototype draaideur crimineel he
4 topix al vol
quote:Op donderdag 20 januari 2005 00:35 schreef Ker_Plunk het volgende:
FOK!forum goes nostalgia
ja mooiquote:Op donderdag 20 januari 2005 09:39 schreef silver-surfer het volgende:
Die gozer is gewoon vader geworden joh hahahahahaha... mede dankzij het mailtje van Brown
quote:Op donderdag 20 januari 2005 10:25 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
die kleuren
![]()
dat ziet er echt niet uit man, dat silver leest veel lekkerder
quote:Op donderdag 20 januari 2005 10:35 schreef Chocobo het volgende:
Iedereen de nationale IQ test aan het doen
Die was gisteravond op tv mee te doen hequote:Op donderdag 20 januari 2005 10:35 schreef Chocobo het volgende:
Iedereen de nationale IQ test aan het doen
Wij hebben ook mee zitten doenquote:Op donderdag 20 januari 2005 10:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die was gisteravond op tv mee te doen he
Ja thanksquote:Op donderdag 20 januari 2005 10:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die was gisteravond op tv mee te doen he
Ik was te mol om goed mee te doen, hele dag al lopen nadenkenquote:Op donderdag 20 januari 2005 10:50 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Wij hebben ook mee zitten doen
Karen had een uitslag van 138... dat heb ik de hele avond moeten horen
Ze is slimmer dan ik ... en terecht
Gijs,...... mijn balpen is nog slimmer dan jouquote:Op donderdag 20 januari 2005 10:50 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ze is slimmer dan ik ... en terecht
Het is slimmer dan jij... ..quote:Op donderdag 20 januari 2005 10:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs,...... mijn balpen is nog slimmer dan jou
Ja idd... die sloeg hij over... hij vouwde dat ding zo mooi in elkaar... en toen ging ie verderquote:Op donderdag 20 januari 2005 10:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik was te mol om goed mee te doen, hele dag al lopen nadenken
Maar bij de antwoorden gaf hij niet het antwoord op vraag 37 he.. met die kubus
Ik hoop het zooooooo !!!quote:Op donderdag 20 januari 2005 07:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jij gaat zoooooooooooooo ontslagen worden.![]()
Kan jij schrijven dan?quote:Op donderdag 20 januari 2005 10:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs,...... mijn balpen is nog slimmer dan jou
quote:Op donderdag 20 januari 2005 11:33 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Het is slimmer dan jij... ..... waterhoofd!!
ik zou het niet doen Ker, vooral dat ene dingetje is slecht. Weet je wel, dat is als je in die ene kamer zit dat er dan een aantal dingen gebeuren waarvan je denktquote:Op donderdag 20 januari 2005 02:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
OOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMMMMGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
Resident Evil 4. Ker, het is het ECHT waard om te importeren. Zo goed. Zo mooi. Zo spannend. Zo eng. Zo tof. Zo cool. Misschien ga ik dit wel het tofste Cube spel allertijden vinden
Die Village Chief, dat verhaal erachter. Zwetend en trillend game je dit Spel. Wow.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |