abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 november 1999 @ 19:38:00 #1
1431 Reinaldo
Is het een vogel.......
pi_141597
Zijn er op dit forum nog meer Nederhop liefhebbers? Ik heb het wel lief, maar ben geen echte N-hop junk. Ik luister een beetje Osdorp Posse en wel eens de Spookrijders. Kent iemand anders echt toffe Nederhoppers, of zijn ook fan?

Reinaldo

.......nestje??
  Redactie Frontpage dinsdag 23 november 1999 @ 20:27:00 #2
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_141598
He, weer een coole topic !!!

Ik ben al zo'n 5 jaar een echte Osdorp Possefan. Toen ik na een jaar in het Westen te hebben gewoond weer in Hoogeveen kwam te wonen, had niemand hier nog van de OP gehoord. Dus ik nam het mee naar Drente en nu lopen er veel Opfans rond in Hoogeveen. Ze treden hier vaaak op. En altijd kom ik ff backstage om met hun te lullen. Ze zijn echt hele gewone jongens. Een vriend van mij zit ook bij de Onderhonden, als tweede Dj. Op de Cd Subwoefers heeft hij een nummer gemaakt over Hoogeveen. Het heet: Kattengejammer en is instrumentaal. Leuk dat hij zo Hoogeveen promoot. Maar ik vind al die gelul van ze zijn nu bekend en daarmee commercieel grote koeieschijt !!! Ik heb ze vanaf de grond zien opbouwen en ik vind het moooi wat ze nu bereikt hebben. Nou, de mazzel.
Djeez, Hiphop 4ever!!!

Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  dinsdag 21 mei 2002 @ 10:10:33 #3
21562 Matjo
Bloemmetjes buiten zz
pi_4262357
Ik vind het zeker wel goed ja, scherpe teksten en zware Basse die je in je broek late plasse..
Alles komt goed en een kleinigheidje blijf je houden.. :)
pi_4262383
Dit topic zit inmiddels onder een dikke laag stof.....

Ik dacht al: Djeez post toch (bijna) nooit meer?

dinsdag 21 mei 2002 @ 10:18:00 #5
21562 Matjo
Bloemmetjes buiten zz
pi_4262414
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 10:13 schreef postinggirl het volgende:
Dit topic zit inmiddels onder een dikke laag stof.....

Ik dacht al: Djeez post toch (bijna) nooit meer?

Dat wel, maasja daar hebbe we stofdoekke voor uitgevonden.. Zou er iets aan nederhop op Lowlands komen buiten " brainpower" om, want dat vind ik dus net weer iets minder.
Alles komt goed en een kleinigheidje blijf je houden.. :)
pi_4262441
De Uitverkorenen!!

en als chauvinistische Ouderkerker: De Ouderkerk Kaffers al zijn die al lang gestopt, omdat 1 ervan al een kind had en Roodbaard verder is gegaan met iets anders

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  woensdag 22 mei 2002 @ 15:32:07 #7
28287 Quistnix
Black No. 1
pi_4279987
Ben al zo'n 7 jaar OP-fan, hoewel ik de laatste tijd veel meer naar Gothic en Metal luister. Onderhonden zijn ook heel goed, nummer "kattengejank" is heel vet, was dat niet van Warlock??

Het beste vind ik nog altijd Def P. solo. Hoewel "het ware aardverhaal?" wat tegenviel vind ik Cryptokilostijl een van de beste albums ooit...

... I am just a worthless liar, I am just an imbecile, I will only complicate you, Trust in me and fall as well ...
pi_4280514
quote:
Op dinsdag 23 november 1999 20:27 schreef Djeez het volgende:
He, weer een coole topic !!!<P>Ik ben al zo'n 5 jaar een echte Osdorp Possefan. Toen ik na een jaar in het Westen te hebben gewoond weer in Hoogeveen kwam te wonen, had niemand hier nog van de OP gehoord. Dus ik nam het mee naar Drente en nu lopen er veel Opfans rond in Hoogeveen. Ze treden hier vaaak op. En altijd kom ik ff backstage om met hun te lullen. Ze zijn echt hele gewone jongens. Een vriend van mij zit ook bij de Onderhonden, als tweede Dj. Op de Cd Subwoefers heeft hij een nummer gemaakt over Hoogeveen. Het heet: Kattengejammer en is instrumentaal. Leuk dat hij zo Hoogeveen promoot. Maar ik vind al die gelul van ze zijn nu bekend en daarmee commercieel grote koeieschijt !!! Ik heb ze vanaf de grond zien opbouwen en ik vind het moooi wat ze nu bereikt hebben. Nou, de mazzel.<BR>Djeez, Hiphop 4ever!!!
Warlock dus.

Ja ik was vroeger ook zo'n nederhopfreak maar ik luister er nou nooit meer na. Je word ouder en wijzer!

Nog steeds veel respect voor def p, wat heeft die door de stront moeten kruipen.

.................................................................................................................
pi_13738764
Iemand geinteresseerd in 150 nederhop albums, ca. 1000 losse nederhop tracks, mail me: padbroekunited@hotmail.com
Koopt al uw boerenwaren bij Hooivork Utd. Kwaliteit gegarandeerd.
pi_13739393
Bedankt voor de kick, open liever een topic in V&A. Misschien komt er nog wel wat leuks uit dit topic, dus hij kan wel openblijven.
pi_13739557
* Fan meldt

De laatste tijd zijn er een aantal zeer aardige albums uitgekomen. Vooral BRAAF met last van mijn schouders wil ik even onder de aandacht brengen. Goede, intelligente beats met aparte texten. Ze passen wel in het rijtje Gekste NUA, Vaardigheid, VSOP en Opgezwolle.

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_13740034
En DAC natuurlijk maar braaf is idd ook zwaar chill, khad ze gezien op Definitie van dopeheid 2 ofzo, was zwaar chill, en the proov is ook wel kickass, en dan natuurlijk de zo goed als niet of half bekenden: Zelf vind ik Terilekst en Spacekees altijd lachen, dope shit gek. OP heb ik nooit echt dope meer gevonden na hun 2e of 3e album.
xxx
  woensdag 8 oktober 2003 @ 15:39:07 #13
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_13741497
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 13:55 schreef GerritKnol het volgende:
Iemand geinteresseerd in 150 nederhop albums, ca. 1000 losse nederhop tracks, mail me: padbroekunited@hotmail.com
Jah open in V&A of mail mij anders ff dat lijstje plz
nocturne31@hotmail.com
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_13741529
*Niet Fan meld
Vind er gewoon nix aan
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  woensdag 8 oktober 2003 @ 21:56:49 #15
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_13751531
Ik ken er lang niet zoveel... maar van Opgezwolle, ABN, Osdorp en SpaceKees luister ik soms wel eens wat. En Extince niet te vergeten...
pi_13754365
vind het wel leuk vaak ,al heb ik niks met hiphop.
maar dit versta je en vind de teksten soms wel erg
leuk. en gulio eglesias dan.....
100% Funk
pi_13754628
Nederhop in me hart!
Ben nu denk ik een jaar of 5 Osdorp fan en daarvoor luisterde ik het ook al wel.
Verder, check Opgezwolle... die gasten zijn de naarste gewoon!
En DAC natuurlijk. Nog een paar andere dope zijn VSOP, Dwaalspoor (rip ), Uitverkorene, ABN, II Zwaard, Kombo, Synchroom, Oscar X, SpaceKees, Terilekst... kan nog wel effe doorgaan
pi_13754716
Ik heb nog een keer met Phreako Rico van Opge en die support rapper van Raymzter staan freestylen in de gang na een optreden... dat was zo gaaf! Die gasten zijn zo goed... echt niet bij te houden gewoon
quote:
Op dinsdag 23 november 1999 20:27 schreef Djeez het volgende:
He, weer een coole topic !!!<P>Ik ben al zo'n 5 jaar een echte Osdorp Possefan. Toen ik na een jaar in het Westen te hebben gewoond weer in Hoogeveen kwam te wonen, had niemand hier nog van de OP gehoord. Dus ik nam het mee naar Drente en nu lopen er veel Opfans rond in Hoogeveen. Ze treden hier vaaak op. En altijd kom ik ff backstage om met hun te lullen. Ze zijn echt hele gewone jongens. Een vriend van mij zit ook bij de Onderhonden, als tweede Dj. Op de Cd Subwoefers heeft hij een nummer gemaakt over Hoogeveen. Het heet: Kattengejammer en is instrumentaal. Leuk dat hij zo Hoogeveen promoot. Maar ik vind al die gelul van ze zijn nu bekend en daarmee commercieel grote koeieschijt !!! Ik heb ze vanaf de grond zien opbouwen en ik vind het moooi wat ze nu bereikt hebben. Nou, de mazzel.<BR>Djeez, Hiphop 4ever!!!
Ja Warlock ownt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')