Reinaldo
Ik ben al zo'n 5 jaar een echte Osdorp Possefan. Toen ik na een jaar in het Westen te hebben gewoond weer in Hoogeveen kwam te wonen, had niemand hier nog van de OP gehoord. Dus ik nam het mee naar Drente en nu lopen er veel Opfans rond in Hoogeveen. Ze treden hier vaaak op. En altijd kom ik ff backstage om met hun te lullen. Ze zijn echt hele gewone jongens. Een vriend van mij zit ook bij de Onderhonden, als tweede Dj. Op de Cd Subwoefers heeft hij een nummer gemaakt over Hoogeveen. Het heet: Kattengejammer en is instrumentaal. Leuk dat hij zo Hoogeveen promoot. Maar ik vind al die gelul van ze zijn nu bekend en daarmee commercieel grote koeieschijt !!! Ik heb ze vanaf de grond zien opbouwen en ik vind het moooi wat ze nu bereikt hebben. Nou, de mazzel.
Djeez, Hiphop 4ever!!!
Ik dacht al: Djeez post toch (bijna) nooit meer?
quote:Dat wel, maasja daar hebbe we stofdoekke voor uitgevonden.. Zou er iets aan nederhop op Lowlands komen buiten " brainpower" om, want dat vind ik dus net weer iets minder.
Op dinsdag 21 mei 2002 10:13 schreef postinggirl het volgende:
Dit topic zit inmiddels onder een dikke laag stof.....Ik dacht al: Djeez post toch (bijna) nooit meer?
en als chauvinistische Ouderkerker: De Ouderkerk Kaffers al zijn die al lang gestopt, omdat 1 ervan al een kind had en Roodbaard verder is gegaan met iets anders
Het beste vind ik nog altijd Def P. solo. Hoewel "het ware aardverhaal?" wat tegenviel vind ik Cryptokilostijl een van de beste albums ooit...
quote:Warlock dus.
Op dinsdag 23 november 1999 20:27 schreef Djeez het volgende:
He, weer een coole topic !!!<P>Ik ben al zo'n 5 jaar een echte Osdorp Possefan. Toen ik na een jaar in het Westen te hebben gewoond weer in Hoogeveen kwam te wonen, had niemand hier nog van de OP gehoord. Dus ik nam het mee naar Drente en nu lopen er veel Opfans rond in Hoogeveen. Ze treden hier vaaak op. En altijd kom ik ff backstage om met hun te lullen. Ze zijn echt hele gewone jongens. Een vriend van mij zit ook bij de Onderhonden, als tweede Dj. Op de Cd Subwoefers heeft hij een nummer gemaakt over Hoogeveen. Het heet: Kattengejammer en is instrumentaal. Leuk dat hij zo Hoogeveen promoot. Maar ik vind al die gelul van ze zijn nu bekend en daarmee commercieel grote koeieschijt !!! Ik heb ze vanaf de grond zien opbouwen en ik vind het moooi wat ze nu bereikt hebben. Nou, de mazzel.<BR>Djeez, Hiphop 4ever!!!
Ja ik was vroeger ook zo'n nederhopfreak maar ik luister er nou nooit meer na. Je word ouder en wijzer!
Nog steeds veel respect voor def p, wat heeft die door de stront moeten kruipen.
De laatste tijd zijn er een aantal zeer aardige albums uitgekomen. Vooral BRAAF met last van mijn schouders wil ik even onder de aandacht brengen. Goede, intelligente beats met aparte texten. Ze passen wel in het rijtje Gekste NUA, Vaardigheid, VSOP en Opgezwolle.
quote:Jah open in V&A of mail mij anders ff dat lijstje plz
Op woensdag 8 oktober 2003 13:55 schreef GerritKnol het volgende:
Iemand geinteresseerd in 150 nederhop albums, ca. 1000 losse nederhop tracks, mail me: padbroekunited@hotmail.com
quote:Ja Warlock ownt
Op dinsdag 23 november 1999 20:27 schreef Djeez het volgende:
He, weer een coole topic !!!<P>Ik ben al zo'n 5 jaar een echte Osdorp Possefan. Toen ik na een jaar in het Westen te hebben gewoond weer in Hoogeveen kwam te wonen, had niemand hier nog van de OP gehoord. Dus ik nam het mee naar Drente en nu lopen er veel Opfans rond in Hoogeveen. Ze treden hier vaaak op. En altijd kom ik ff backstage om met hun te lullen. Ze zijn echt hele gewone jongens. Een vriend van mij zit ook bij de Onderhonden, als tweede Dj. Op de Cd Subwoefers heeft hij een nummer gemaakt over Hoogeveen. Het heet: Kattengejammer en is instrumentaal. Leuk dat hij zo Hoogeveen promoot. Maar ik vind al die gelul van ze zijn nu bekend en daarmee commercieel grote koeieschijt !!! Ik heb ze vanaf de grond zien opbouwen en ik vind het moooi wat ze nu bereikt hebben. Nou, de mazzel.<BR>Djeez, Hiphop 4ever!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |