Dat was zeker snel.quote:Op donderdag 20 januari 2005 11:40 schreef veekeend het volgende:
Een snelle reactie van hem
Uit zijn mail:
Het “Pavilhão Chinês” denk ik dat je bedoelt.
Tja, lach er maar om.quote:
Port. Check.quote:Zo, zo... daar zullen de vrouwtjes wel van onder de indruk zijn!
Het wordt vast leuk, ik zal duimen voor mooi weer en lekkere port (had ik al gezegd dat ik dat lekkerder vind van Inca-cola)
Nee dat is het niet. Het ligt ergens in een steegje, niet toeristisch e.d.quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:41 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat was zeker snel.
Het Chinese paviljoen van de wereldtentoonstelling? Dat zal toch niet?
Klinkt steeds beter. Alleen staan steegjes over het algemeen niet bijzonder goed aangegeven op stadsplattegronden. In welke wijk moeten we het zoeken? Of in de buurt waarvan?quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:52 schreef veekeend het volgende:
Nee dat is het niet. Het ligt ergens in een steegje, niet toeristisch e.d.
Maar ik begrijp dat dit voor TS niet opgaat... zeker niet als je in januari gaat.. dan mis je toch wel de Braziliaanse vrouwen op het strand... Maar goed andere tips voor een CrediteurenDebuteuren-reisje:quote:Lissabon is een relatief kleine hoofdstad, maar rondom de stad is er ook veel te doen. Het leven is er vrij goedkoop en er zijn mooie grote winkelcentra. En natuurlijk ook nog het voormalige Expo-terrein. En als je genoeg hebt van de stad en de musea, kun je met de trein in 15 minuten op een prachtig strand aan de Atlantisch kust zitten of een wandeling door de heuvels maken.
Lissabon en omgeving is een stuk minder toeristisch als Barcelona of Rome, en als je die steden leuk vond, zul je je hier zeker vermaken.
Kijk, zo komen we ergens. Toeristische shit slaan we over. Overigens zijn vrouwen niet ons primaire doel. De niet-toeristische, maar wel leuke dingen van een stad ontdekken wel.quote:Op donderdag 20 januari 2005 13:06 schreef DutchTrain het volgende:
-- heel veel handige tips --
Nee hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:09 schreef UIO_AMS het volgende:
Is 5 overhemden, 2 jasjes, 3 paar schoenen, een lange jas, een trui en 6 t-shirts soms overdreven veel?
Voor een vrouw is het wat weinig.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:09 schreef UIO_AMS het volgende:
Is 5 overhemden, 2 jasjes, 3 paar schoenen, een lange jas, een trui en 6 t-shirts soms overdreven veel?
Als je het maar niet allemaal over elkaar aantrekt...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:09 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat ben je van plan?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:09 schreef UIO_AMS het volgende:
Ja, vooral het aantal schoenen is wat aan de magere kant, vind je ook niet?quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:25 schreef Lucille het volgende:
Ga je strippokeren of zo?
Wijf...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:09 schreef UIO_AMS het volgende:
Hoezo dat dan? waarom minste stad waar je geweest bent?quote:Op donderdag 20 januari 2005 18:06 schreef k_man het volgende:
* k_man vond Lissabon één van de minste steden waar ie geweest is.
Dus je zult je er ongetwijfeld prima vermaken.
Niet de minste, één van de minste.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:06 schreef Porto het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? waarom minste stad waar je geweest bent?
Kijk. Dat maakt het al een stuk warmer.quote:
Nee, jij zou minder hebben meegenomen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |