abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24659643
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 22:39 schreef Woelli het volgende:

[..]

jah dat hebben we gemerkt, tara gaat het nog druk krijgen

- ze gaat Gwen zoeken
- ze gaat op een nieuwe afdeling werken
- en ze moet de bruiloft alsvast voor bereiden enzo

Winston gaat het ook nog druk krijgen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey Woelli ik heb wel wat leuks in gedachten met deze lijn als je mee wil werken...dan betrekken we de exen gewoon hierbij
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet het wel eens zijn he

Wat een vage zooi
maar goed ik ben ook vaag
Correct en tevens juist...
pi_24659689
quote:
Een of ander gelul van Bar_rel
Oh wacht je heb het al druk met die andere verhaallijnen
  vrijdag 21 januari 2005 @ 09:33:28 #78
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_24664003
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 23:54 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Winston gaat het ook nog druk krijgen...
SPOILER
Hey Woelli ik heb wel wat leuks in gedachten met deze lijn als je mee wil werken...dan betrekken we de exen gewoon hierbij
SPOILER
Je moet het wel eens zijn he

Wat een vage zooi
maar goed ik ben ook vaag
Ik vind het best
  vrijdag 21 januari 2005 @ 09:42:18 #79
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24664112
Ja sorry dat ik er gister niet was ik moest oppassen
vanavond ben ik er ook niet, dan moet ik werken ik hoop dat ik er maandag weer ben
anders horen jullie het wel sorry sorry
don't give me that fucking bullshit
pi_24670213
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 09:42 schreef haagse_elfje het volgende:
Ja sorry dat ik er gister niet was ik moest oppassen
vanavond ben ik er ook niet, dan moet ik werken ik hoop dat ik er maandag weer ben
anders horen jullie het wel sorry sorry
Oke
  vrijdag 21 januari 2005 @ 16:16:28 #81
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24670843
mooi...

*blub*
  vrijdag 21 januari 2005 @ 16:20:39 #82
109180 Woelli
pi_24670908
Ik weet niet 100% zeker of ik der vanavond ben
pi_24671947
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 16:16 schreef haagse_elfje het volgende:
mooi...

*blub*
*Blaf*
pi_24671979
Ben IK er eens een keer zijn alle SOP-chicks er niet Ik zie een verband
pi_24672016
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 17:31 schreef Tha_T het volgende:
Aaah, BTW de nieuwe SOP brief is uit. www.soapsop.tk staatie online.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 17:37:11 #86
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24672079
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 17:31 schreef Tha_T het volgende:
vraagje : wie zijn de soap chicks?
pi_24672224
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 17:37 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

Ontken het maar
  vrijdag 21 januari 2005 @ 18:09:37 #88
109180 Woelli
pi_24672692
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 17:37 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

Hmm
Babbette, Lizzy, Tara, Elisa en Iris
  vrijdag 21 januari 2005 @ 18:12:12 #89
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24672737
Ik ben feministisch ik ben geen Chick

I'm a goddess
pi_24673306
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 18:09 schreef Woelli het volgende:

[..]

Hmm
Babbette, Lizzy, Tara, Elisa en Iris
Desiree,Ellen,Gwen,Meary
  vrijdag 21 januari 2005 @ 18:48:26 #91
109180 Woelli
pi_24673425
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 18:42 schreef Orginial het volgende:

[..]

Desiree,Ellen,Gwen,Meary
Desiree is niet echt een chick voor mij
  vrijdag 21 januari 2005 @ 18:49:55 #92
109180 Woelli
pi_24673453
Familie Kolthof persfoto

v.l.n.r.

Winston, Tara, Babette, Ralf, Joost en Arthur
pi_24673766
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 18:49 schreef Woelli het volgende:
Familie Kolthof persfoto

[afbeelding]

v.l.n.r.

Winston, Tara, Babette, Ralf, Joost en Arthur
Gaaf! Familie Kolthof wordt DE grote familie aka Alberts van SOP. Dus wordt het niet eens tijd om een verdwaald zoontje op te laten duiken?
pi_24674003
Samenvatting dinsdag..
Babette wordt meteen opgepiept en gaat direct naar de bevalling van Lizzie.Babette vraagt Tara om haar te helpen met de bevalling en het wordt Tara`s eerste grootste taak sinds ze een co-assitente in het AZF is.Na een tijdje komt het eerste kind, maar wat Babette ook probeert Tommy Lebeau overlijdt tijdens de bevalling.Haar moeder Esmee van Tellegen zit op dat moment in Finland en belt net naar het AZF om te vertellen dat ze de week erop een dagje langskomt om te kijken hoe de zaken staan.Joost en Yacinto krijgen te horen dat Evert Hartman spoorloos verdwenen is en dat de villa in het bos van de vermoorde Gerard Welbers is.Joost weet dat hij nu geen kant meer op kan en besluit het geld van Evert Hartman mee te nemen,zodat hij de operatie wel kan ondergaan.Als ze op weg naar het politiebureau gaan legt Joost eerst het geld thuis en wordt dan overhoort.Hij vertelt dat Yacinto Jelden het geld heeft dat Evert Hartman in bezit had en Joost mag aan.Als hij naar huis wilt rijden wordt Yacinto gearresteerd.Iris heeft hoofdpijn en gaat een stuk lopen, dan komt ze onbekende vrouw weer tegen. Iris begrijpt niet wat ze van haar wil en gaat snel terug naar binnen.Marjolein is jaloers op Tara omdat zij volop aandacht van Babette krijgt en begint haat gevoelens tegen Tara te koesteren.Ralf vindt de mobiel van zijn vader Arthur en neemt op waneer er gebeld wordt.Babette heeft ondertussen een moeilijke taak: Het halen van het tweede kindje van Lizzie en Cody.Cody belt Iris meteen op of ze kan komen en Lizzie wordt naar de OK gebracht.
pi_24674091
Samenvatting woensdag
Als Iris aankomt is ze geschrokken van het overlijden van haar neefje en probeert Cody te troosten die net zijn zoon heeft verloren.Ralf en Joost hebben een goed gesprek en Ralf dwingt Joost om zijn mond te houden over de aanwezigheid van Ralf in Azië.Joost besluit dat hij het doet,want hij heeft al genoeg problemen met Evert Hartman en de politie.Dan ineens komt het onderwerp van Joost zijn val weer naar voren en Joost krijgt steeds meer flashbacks.Een onbekende jongeman komt met een boot Fokdam invaren,klaar voor zijn avonturen en op zoek naar zijn moeder Esmee van Tellegen.De onbekende vrouw besluit Cody te bezoeken in het AZF maar Iris en Cody begrijpen niet wat zij van hun wil.Babette vertelt Cody dat zijn dochtertje het wel heeft gehaald.De flashbacks worden steeds heviger voor Joost en dan ziet Joost ineens dat Ralf hem niet geduwd heeft,maar dat hij zelf is gevallen.De twee maken het weer goed en eindelijk lijkt er een einde tussen de strijd tussen de twee broertjes te komen..
pi_24674330
Samenvatting Donderdag
Tara is druk met verhuizen en neemt afscheid van haar ouderlijk huis: De Jage.Als ze aankomt bij het tuinhuis gaat ze meteen inrichten en na enkele uren begint het al een echt huis te worden.Tara is superblij met haar nieuwe woning en denkt aan Winston,die een weekje weg is.Cody is blij met de komst van zijn dochter,Hailie Lebeau en is op slag verliefd op zijn dochter.Ook Lizzie kan haar geluk niet op maar denkt nog veel aan de overleden Tommy Lebeau.Ralf denkt aan de woorden van de man dat zijn moeder nog leeft maar kan het niet bevatten en denkt dat hij het verkeerd begrepen heeft,maar de twijfels blijven.Hij besluit zijn moeders graf te bezoeken en besluit het zijn vader op de man af te gaan vragen.Iris komt erachter dat Joost veel geld van Evert Hartman in bezit heeft, en als Joost hierachter komt beschuldigt hij haar van diefstal en zet Arthur haar het huis uit.
pi_24674526
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 19:38 schreef Orginial het volgende:
Samenvatting Donderdag
.. denkt aan Winston,die een weekje weg is.

IK ben geen weekje weg
pi_24675630
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 19:47 schreef bar_rel het volgende:

[..]

IK ben geen weekje weg
OMG Je was toch een weekje op vakantie? Of wie was die spastische man?
pi_24675749
Samenvatting donderdag #2
Tara is helemaal klaar met het inrichten en valt tevreden in slaap.Cody,Hailie en Lizzie beleven hun eerste nacht met zijn drietjes.Lizzie mist Tommy maar vindt troost bij Cody en Hailie.Winston heeft een ervaring met een onbekende man,die vraagt hem mee te doen met een spel.Joost geniet van het feit dat Iris op straat staat en gooit haar privespullen naar buiten.Iris is kapot van verdriet dat ze geen onderdak meer heeft en als het begint te regenen ziet Joost dat ze verdriet heeft.Omdat het eindelijk weer goed is met Ralf,vallen de puzzelstukjes voor Joost weer langzaam in elkaar.Hij kan Iris in zijn hart sluiten en laat haar binnen.Iris valt tevreden in slaap maar Ralf kan er niet van slapen.Ralf zit nog steeds met vragen over de verdwijning van zijn moeder uit zijn leven en knoopt een gesprek met Arthur aan.Hij heeft echter geen tijd voor Ralf en Ralf besluit het meteen te vragen: Leeft zijn moeder nog?
  vrijdag 21 januari 2005 @ 20:59:39 #100
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_24675942
Start
"Hoe kom je daar nou weer bij?" en hij buigt zich met een rood hoofd over zijn werkpapieren. "En nou wegwezen,Ralf" "Ik heb het druk"
Je verwacht hier een stoere tekst. Ik weet dat je dat wilt. Ik weet dat je erop geilt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')