quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:39 schreef Woelli het volgende:
[..]
jah dat hebben we gemerkt, tara gaat het nog druk krijgen
- ze gaat Gwen zoeken![]()
- ze gaat op een nieuwe afdeling werken![]()
- en ze moet de bruiloft alsvast voor bereiden enzo![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey Woelli ik heb wel wat leuks in gedachten met deze lijnals je mee wil werken...dan betrekken we de exen gewoon hierbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet het wel eens zijn he
Wat een vage zooi![]()
![]()
maar goed ik ben ook vaag
Correct en tevens juist...
Oh wacht je heb het al druk met die andere verhaallijnenquote:Een of ander gelul van Bar_rel
quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:54 schreef bar_rel het volgende:
[..]
![]()
Winston gaat het ook nog druk krijgen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey Woelli ik heb wel wat leuks in gedachten met deze lijnals je mee wil werken...dan betrekken we de exen gewoon hierbij
Ik vind het bestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet het wel eens zijn he
Wat een vage zooi![]()
![]()
maar goed ik ben ook vaag![]()
![]()
Okequote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:42 schreef haagse_elfje het volgende:
Ja sorry dat ik er gister niet was ik moest oppassen
vanavond ben ik er ook niet, dan moet ik werken ik hoop dat ik er maandag weer ben
anders horen jullie het welsorry sorry
Aaah, BTW de nieuwe SOP brief is uit. www.soapsop.tk staatie online.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:31 schreef Tha_T het volgende:
Ben IK er eens een keer zijn alle SOP-chicks er nietIk zie een verband
vraagje : wie zijn de soap chicks?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:31 schreef Tha_T het volgende:
Ben IK er eens een keer zijn alle SOP-chicks er nietIk zie een verband
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:37 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
vraagje : wie zijn de soap chicks?![]()
Hmmquote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:37 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
vraagje : wie zijn de soap chicks?![]()
Desiree,Ellen,Gwen,Mearyquote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:09 schreef Woelli het volgende:
[..]
Hmm
Babbette, Lizzy, Tara, Elisa en Iris
Gaaf! Familie Kolthof wordt DE grote familie aka Alberts van SOP. Dus wordt het niet eens tijd om een verdwaald zoontje op te laten duiken?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:49 schreef Woelli het volgende:
Familie Kolthof persfoto
[afbeelding]
v.l.n.r.
Winston, Tara, Babette, Ralf, Joost en Arthur
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:38 schreef Orginial het volgende:
Samenvatting Donderdag
.. denkt aan Winston,die een weekje weg is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |