Jaaaquote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:00 schreef Woelli het volgende:
Mooi dus alles is nu opgelost?
En dat bepaal je zo maar even zelf ?quote:Op maandag 24 januari 2005 22:43 schreef digispeed het volgende:
EVEN VOOR DE DUIDELIJKHEID
Achter de verhaallijn van Lizzie en Esmee gaat helaas een klein drama schuil.
De brief van Opa van Tellegen is niet de juiste versie. Nano en ik hadden afgesproken
dat esmee en lizzie een geweldige leuke lijn zouden krijgen. Esmee zou het geld
gestolen hebben wat opa voor lizzie heebt gespaard. Nu alleen verzint Nano er gelijk bij
dat Opa van Tellegen ook haar vader is doordat Esmee het vrijwillig met haar iegen vader heeft gedaan. En dat is niet waar.
Lizzie is niet van Opa van Tellegen.
Lizzie is gewoon de dochter van Esmee en Robert van Tellegen. Haar opa heeft inderdaad geld achtergelaten aan lizzie en esmee heeft de brief 10 jaar geleden op zolder gevonden en is de 10.000.000 gulden gaan innen uit een kluis. Uiteraard heeft ze lizzie hiervan niet op de hoogte gesteld.
Dit is het enige juiste verhaal. En esmee verleent alleen haar rol aan deze lijn en niet aan de incest lijn die Nano ongevraagd opdringt bij Esmee.
Ja ik bepaal zelf of ik wel of niet iemand speel die met hara vader het bed is ingedoken. En dat doe ik dus niet. De brief is dus vervalst. Maar Esmee heeft vanavond een leuke lijn in petto, en daar worden Lizzie en COdy niet blij van.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En dat bepaal je zo maar even zelf ?
Niet eens in goed overleg ofzo![]()
Nou dan blijf ik vanavond ook maar weg.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:21 schreef digispeed het volgende:
[..]
Ja ik bepaal zelf of ik wel of niet iemand speel die met hara vader het bed is ingedoken. En dat doe ik dus niet. De brief is dus vervalst. Maar Esmee heeft vanavond een leuke lijn in petto, en daar worden Lizzie en COdy niet blij van.
Je soort van zusje?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:07 schreef haagse_elfje het volgende:Nee Orgi jij moer er vanavond zijn !!!
![]()
![]()
hallo allemaal....
@Maikel heb jij met Macy zitten praten?
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:20 schreef Woelli het volgende:
Ik heb al gezegd dat ik er vanavond niet was he![]()
Vrijdag ben ik der ook niet hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:00 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]![]()
Marie Jolijn is er vanavond ook niet
only Babette....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |