abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 januari 2005 @ 21:18:44 #251
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24730233
quote:
Op maandag 24 januari 2005 21:14 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

Babette hoort zijn stem en schrikt...

"Ralf...hi je spreekt met Babette....ehm...ja...stoor ik je..?"
Ralf wil haar eerst weer afblaffen, maar denkt dan aan de foto's... Hij bedenkt zich.
"Babette, voor de verandering is het eens goed dat je belt. Ik wil dat je hierheen komt, we moeten iets bespreken. Het is heel belangrijk."
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_24730257
Lizzie pakt het kistje.Het ziet er stoffig uit.Ze haalt er een brief uit."Wat is dit nou?"
pi_24730289
quote:
Op maandag 24 januari 2005 21:09 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Winsont zit wat naar de spiegel te kijken die in de badkamer staat. Hij ziet zichzelf zielig zitten, en denkt bij zichzelf hoe hij hier ooit uit zo moeten komen. Wat een ramp. Dan gooit Thijs zijn zaag naar de spiegel...de zaag is tog al kapot, wat boeit het nog. Maar dan valt er een stukje van de spiegel naar beneden, en Thijs raapt het op. Maar het is niet een normale spiegel. Je kan door de spiegel heen kijken. Dan gooit Thijs zijn zaag nogmaals tegen de spiegel, de spiegel valt kapot. En tot zijn verbazing ziet hij dat er een camera in zit!!!!
Wiston staat op, wat doet een camera hier!? Worden we in de gaten gehouden ?

Thijs knikt..'' het lijkt erop''

Aan de andere kant van de camera, in een huis zit een ''persoon'' met een zwart gewaad om zich heen. Hij zwaait naar de 2 mannen..maar de 2 mannen zien hem natuurlijk niet.

Thijs vraagt Winston nogmaals: '' Hoe ben je hier terecht gekomen ?''
''Dat heb ik je tog al verteld.?'' zegt Winston...
Hij draait zich om, maar krijgt een flashback...

12 uur terug

Winston draait de volume knop van zijn radio nog ff omhoog en zingt mee met een van zijn favoriete nummers..
'' Lets get it on in public , just let it go i promise that you love it!!! '''

Maar dan moet Winston remmen, er staat opeens een rendier op de weg..
'' Wat doet die in gods naam om 12 uur snachts op de weg? ''

Winston stapt uit en gaat naar het beestje toe..
''Wat doe jij nou weer hier?''

Ondertussen stapt er een gedaante uit Winston's auto...het heeft een lange zwarte ''rok'' aan met een rode lijn..

''Kom maar beestje dan breng ik je in veiligheid ''

De gedaante sluipt over het asfalt richting Winston..

''Op schieten kut beest!! ik heb een afspraak!!''

Het beestje schiet er opeens als een haas vandoor..dan wil Winston omdraaien en ziet hij dat er een varkenskop voor zich staat...in een zwart gewaad, hij springt richting Winston en pakt hem.......
Correct en tevens juist...
pi_24730310
quote:
Op maandag 24 januari 2005 21:20 schreef Nano het volgende:
Lizzie pakt het kistje.Het ziet er stoffig uit.Ze haalt er een brief uit."Wat is dit nou?"
''Spannend lees eens voor schat ''zegt Cody en hij houd lizzie vast rond haar middel.
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
  maandag 24 januari 2005 @ 21:22:45 #255
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24730315
quote:
Op maandag 24 januari 2005 21:18 schreef Woelli het volgende:

[..]

Tara kijkt raar van wat moet ik hier.
Maar tara gaat relaxt zitten en voelt zich al snel thuis in Marjolein's kantoor.
Marjolein
Marjolein doet een dossier open en kijkt op naar Tara en lacht....

"je hoeft je geen zorgen te maken hoor, ik zie dat jij co-schappen bijna hebt afgerond en dat je nu hier moet gaan starten., dat houd in dat je een nieuwe begeleider krijgt. Die begleidster dat word ik"...

Marjolein legt het dossier voor Tara' haar ogen, "kijk dit is het werk schema wat ik voor je hebt gemaakt" ze wijst naar een paar regels....

Marjolein kijkt naar Tara die het dossier zit te lezen....

"je kan morgen beginnen...heb je nu nog vragen..."

[ Bericht 1% gewijzigd door haagse_elfje op 24-01-2005 21:29:05 ]
don't give me that fucking bullshit
pi_24730380
10 januari 1993

Lieve Lizzie,

Of kan ik misschien beter zeggen lieve dochter. Misschien heeft je moeder je dit wel nooit verteld. Jij bent ook mijn dochter. Je moeder heeft je altijd wijsgemaakt dat je vader al was gestorven. Dat was dus niet waar. Ze was 7 maanden zwanger toen ze er achter kwam dat ze zwanger was van mij. We lieten het allemaal maar zijn gang gaan. Het is dus een wonder dat je gezond bent. Ik heb altijd veel van je gehouden, maar ik mocht van je moeder niet meer van je houden dan als een opa. Ze wilde dat dit gerucht nooit uit zou komen. Maar je zal toch ooit moeten weten wat je afkomst is. Het is echt een wonder dat je gezond bent. Zo groot al. Ik zie je voor me door de tuin huppelen. Een 6 jarige kleuter en wat ben je wijs. Je weet al veel van de wereld. Het enige wat je niet weet is dat ik nu aan de keukentafel een brief voor je schrijf. Een brief die je leven gaat veranderen. Omdat jij ook een dochter van me bent vertrouw ik jou mijn vermogen toe. Je moeder kan niet met geld omgaan. En ik weet dat jij er geen domme dingen mee zult doen. Alles is al voor mijn dood geregeld met de notaris. Ik zal altijd van je blijven houden en voor mij ben je mijn dochter.

Heel veel liefs je vader (Opa van Tellegen)

Ps: In de bijgevoegde brief staat precies wat allemaal van jou is.
  maandag 24 januari 2005 @ 21:26:42 #257
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_24730398
quote:
Op maandag 24 januari 2005 21:22 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

Marjolein doet een dossier open en kijkt op naar Tara en lacht....

"je hoeft je geen zorgen te maken hoor, ik zie dat jij co-schappen bijna hebt afgerond en dat je nu hier moet gaan starten., dat houd in dat je een nieuwe begeleider krijgt. Die begleidster dat word ik"...

Marjolein legt het dossier voor Tara' haar ogen, "kijk dit is het werk schema wat ik voor je hebt gemaakt" ze wijst naar een paar regels....

Marjolein kijkt naar Tara die het dossier zit te lezen....

"je kan morgen beginnen...heb je nu nog vragen..."
Tara kijkt opgelucht !!

wow man ik dacht dat ik weg moest ofzo
maar wat ben ik blij..
hmmm nee ik heb verder geen vragen !!

Dus ik kan morgen beginnen.
Dat is mooi
Tara is helemaal blij en schud Marjolein nog een hand en gaat Marjolein's kamertje uit.
  maandag 24 januari 2005 @ 21:27:17 #258
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24730412
quote:
Op maandag 24 januari 2005 21:18 schreef Frey het volgende:

[..]

Ralf wil haar eerst weer afblaffen, maar denkt dan aan de foto's... Hij bedenkt zich.
"Babette, voor de verandering is het eens goed dat je belt. Ik wil dat je hierheen komt, we moeten iets bespreken. Het is heel belangrijk."
Babette
Babette luister verbaast naar haar broer die aardig doet, en gaat achterover zitten en in haar stoel en legt haar benen op tafel...

"ehm ja tuurlijk, ik heb zo meteen nog een belangrijke afspraak....maar kan je vanavond?....Ik woon tegenwoordig in de Jage....ik ....ik...ik wil je heel graag spreken Ralf" de tranen branden in haar ogen als en ze voelt brok in haar keel en ze fluister... "ik moet je echt spr...spreken..." ze snikt
pi_24730423
quote:
Op maandag 24 januari 2005 21:21 schreef bar_rel het volgende:

[..]

''Dat heb ik je tog al verteld.?'' zegt Winston...
Hij draait zich om, maar krijgt een flashback...

12 uur terug

Winston draait de volume knop van zijn radio nog ff omhoog en zingt mee met een van zijn favoriete nummers..
'' Lets get it on in public , just let it go i promise that you love it!!! '''

Maar dan moet Winston remmen, er staat opeens een rendier op de weg..
'' Wat doet die in gods naam om 12 uur snachts op de weg? ''

Winston stapt uit en gaat naar het beestje toe..
''Wat doe jij nou weer hier?''

Ondertussen stapt er een gedaante uit Winston's auto...het heeft een lange zwarte ''rok'' aan met een rode lijn..

''Kom maar beestje dan breng ik je in veiligheid ''

De gedaante sluipt over het asfalt richting Winston..

''Op schieten kut beest!! ik heb een afspraak!!''

Het beestje schiet er opeens als een haas vandoor..dan wil Winston omdraaien en ziet hij dat er een varkenskop voor zich staat...in een zwart gewaad, hij springt richting Winston en pakt hem.......
Winston draait zich weer om..'' NU weet je hoe ik hier ben gekomen, vertel eens hoe ben jij heir gekomen..?''

Thijs vervoerd geen vin, ''zei je nou varkenskop..?''

Thijs draait zich om...en geeft antwoord...

''Ik..heb ook een aanvaring met een ''varkenskop'' gehad..''

Winston kijkt hem vol ongeloof aan...''vertel''
Correct en tevens juist...
  maandag 24 januari 2005 @ 21:29:32 #260
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24730443
quote:
Op maandag 24 januari 2005 21:27 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

Babette luister verbaast naar haar broer die aardig doet, en gaat achterover zitten en in haar stoel en legt haar benen op tafel...

"ehm ja tuurlijk, ik heb zo meteen nog een belangrijke afspraak....maar kan je vanavond?....Ik woon tegenwoordig in de Jage....ik ....ik...ik wil je heel graag spreken Ralf" de tranen branden in haar ogen als en ze voelt brok in haar keel en ze fluister... "ik moet je echt spr...spreken..." ze snikt
"Dat is dan afgesproken. Ik verwacht je vanavond in huize Kolthof."
Dan hangt Ralf op en hij staart voor zich uit...
pi_24730459
quote:
Op maandag 24 januari 2005 21:25 schreef Nano het volgende:
10 januari 1993

Lieve Lizzie,

Of kan ik misschien beter zeggen lieve dochter. Misschien heeft je moeder je dit wel nooit verteld. Jij bent ook mijn dochter. Je moeder heeft je altijd wijsgemaakt dat je vader al was gestorven. Dat was dus niet waar. Ze was 7 maanden zwanger toen ze er achter kwam dat ze zwanger was van mij. We lieten het allemaal maar zijn gang gaan. Het is dus een wonder dat je gezond bent. Ik heb altijd veel van je gehouden, maar ik mocht van je moeder niet meer van je houden dan als een opa. Ze wilde dat dit gerucht nooit uit zou komen. Maar je zal toch ooit moeten weten wat je afkomst is. Het is echt een wonder dat je gezond bent. Zo groot al. Ik zie je voor me door de tuin huppelen. Een 6 jarige kleuter en wat ben je wijs. Je weet al veel van de wereld. Het enige wat je niet weet is dat ik nu aan de keukentafel een brief voor je schrijf. Een brief die je leven gaat veranderen. Omdat jij ook een dochter van me bent vertrouw ik jou mijn vermogen toe. Je moeder kan niet met geld omgaan. En ik weet dat jij er geen domme dingen mee zult doen. Alles is al voor mijn dood geregeld met de notaris. Ik zal altijd van je blijven houden en voor mij ben je mijn dochter.

Heel veel liefs je vader (Opa van Tellegen)

Ps: In de bijgevoegde brief staat precies wat allemaal van jou is.
''Lizzie! , Cody geeft haar een kus op haar voorhoofd , die vrouw heeft al die jaren jou geld en jou bedrijfen gebruik! '' Cody zijn mond valt open maar dan ziet hij dat Lizzie eigelijk helemaal niet zo blij is '' ''Ey het komt goed meisje jij ik Hailie Iris een groot gezinnetje''
Do it again now
pi_24730521
"Mijn vader!Mijn vader!Mijn opa is gewoon mijn vader!Dat heeft mijn moeder me nooit vertelt!Hoe kan ze dit nou voor me achterhouden!"
  maandag 24 januari 2005 @ 21:34:40 #263
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24730528
quote:
Op maandag 24 januari 2005 21:29 schreef Frey het volgende:

[..]

"Dat is dan afgesproken. Ik verwacht je vanavond in huize Kolthof."
Dan hangt Ralf op en hij staart voor zich uit...
Babette

Babette legt haar mobiel neer....."naar huis....maar dat wou ik niet...shit...ik moet naar huis...."
Ze voelt dat ze dat niet zo ziet zitten.... "ik moet Ralf spreken....ow god heb ik weer..."

ze schopt tegen de tafel aan en ziet opeens de klok...

"fuck....ik heb nog een afspraak....""
pi_24730566
quote:
Op maandag 24 januari 2005 21:34 schreef Nano het volgende:
"Mijn vader!Mijn vader!Mijn opa is gewoon mijn vader!Dat heeft mijn moeder me nooit vertelt!Hoe kan ze dit nou voor me achterhouden!"
'' Het was voor haar ook moelijk waarschijnlijk , ooh god wat moet dit een klap voor je zijn '' zegt Cody
Do it again now
  maandag 24 januari 2005 @ 21:37:21 #265
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_24730582
Esmee zit op de bank aan de cognac als ze opeens gestommel hoort op de trap
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
pi_24730635
Lizzie loopt naar beneden en ziet haar moeder zitten.Ze kijkt haar geschrokken aan.

Cliff
pi_24730756
Frey samenvatting
Do it again now
  maandag 24 januari 2005 @ 21:46:37 #268
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_24730764
SOP Stamboom

Mis je wat of klopt er iets niet, meld het dan even
Of moet der iets veranderd worden, zeg het dan maar even

[ Bericht 23% gewijzigd door Woelli op 24-01-2005 21:57:08 ]
pi_24731091
Wat een geweldige aflevering
  maandag 24 januari 2005 @ 22:19:58 #270
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24731412
Samenvatting

Cody ziet hoe Yacinto in een ambulance wordt afgevoerd. Hij vertelt via de telefoon alles aan Lizzie en gaat dan naar haar toe. Lizzie belt Iris op om te vragen of ze op Hailie kan passen. Dan krijgt Iris weer last van flitsen. Ondertussen spreken Cody en Lizzie af bij Esmee’s huis, om wat baby spulletjes te zoeken. Marjolein zit in haar nieuwe kantoor en laat Tara oppiepen. Deze is een beetje verrast, maar ze is meteen opgelucht als ze te horen krijgt dat ze op een nieuwe afdeling mag beginnen, met Marjolein als begeleider. Tara mag de volgende dag al beginnen. Esmee is terug in Fokdam en gaat meteen naar huis. Ze belt Babette op om een afspraak te maken, maar die belt net naar Ralf. Tot haar verbazing reageert Ralf vrij aardig en hij wil zelfs iets met haar bespreken. Ze spreken die avond af in huize Kolthof. Er gebeuren nog altijd vreemde dingen met Winston, maar wat is toch de bedoeling van dat vreemde spel? Cody en Lizzie zoeken op Esmee’s zolder naar babyspulletjes en dan vinden ze een kistje. Daarin vindt Lizzie een schokkende brief waarin vermeld staat dat Lizzie’s grootvader ook haar vader is! Ze wordt woedend op haar moeder, omdat ze dit altijd geheim heeft gehouden. Als Lizzie naar beneden gaat, treft ze daar haar moeder aan, zittend op de bank…
pi_24731503
quote:
Op maandag 24 januari 2005 22:19 schreef Frey het volgende:
Samenvatting

Cody ziet hoe Yacinto in een ambulance wordt afgevoerd. Hij vertelt via de telefoon alles aan Lizzie en gaat dan naar haar toe. Lizzie belt Iris op om te vragen of ze op Hailie kan passen. Dan krijgt Iris weer last van flitsen. Ondertussen spreken Cody en Lizzie af bij Esmee’s huis, om wat baby spulletjes te zoeken. Marjolein zit in haar nieuwe kantoor en laat Tara oppiepen. Deze is een beetje verrast, maar ze is meteen opgelucht als ze te horen krijgt dat ze op een nieuwe afdeling mag beginnen, met Marjolein als begeleider. Tara mag de volgende dag al beginnen. Esmee is terug in Fokdam en gaat meteen naar huis. Ze belt Babette op om een afspraak te maken, maar die belt net naar Ralf. Tot haar verbazing reageert Ralf vrij aardig en hij wil zelfs iets met haar bespreken. Ze spreken die avond af in huize Kolthof. Er gebeuren nog altijd vreemde dingen met Winston, maar wat is toch de bedoeling van dat vreemde spel? Cody en Lizzie zoeken op Esmee’s zolder naar babyspulletjes en dan vinden ze een kistje. Daarin vindt Lizzie een schokkende brief waarin vermeld staat dat Lizzie’s grootvader ook haar vader is! Ze wordt woedend op haar moeder, omdat ze dit altijd geheim heeft gehouden. Als Lizzie naar beneden gaat, treft ze daar haar moeder aan, zittend op de bank…
Leuk he samenvattingen maken?
  maandag 24 januari 2005 @ 22:43:50 #272
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_24731949
EVEN VOOR DE DUIDELIJKHEID

Achter de verhaallijn van Lizzie en Esmee gaat helaas een klein drama schuil.
De brief van Opa van Tellegen is niet de juiste versie. Nano en ik hadden afgesproken
dat esmee en lizzie een geweldige leuke lijn zouden krijgen. Esmee zou het geld
gestolen hebben wat opa voor lizzie heebt gespaard. Nu alleen verzint Nano er gelijk bij
dat Opa van Tellegen ook haar vader is doordat Esmee het vrijwillig met haar iegen vader heeft gedaan. En dat is niet waar.

Lizzie is niet van Opa van Tellegen.
Lizzie is gewoon de dochter van Esmee en Robert van Tellegen. Haar opa heeft inderdaad geld achtergelaten aan lizzie en esmee heeft de brief 10 jaar geleden op zolder gevonden en is de 10.000.000 gulden gaan innen uit een kluis. Uiteraard heeft ze lizzie hiervan niet op de hoogte gesteld.

Dit is het enige juiste verhaal. En esmee verleent alleen haar rol aan deze lijn en niet aan de incest lijn die Nano ongevraagd opdringt bij Esmee.
  maandag 24 januari 2005 @ 22:50:47 #273
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_24732109
quote:
Op maandag 24 januari 2005 22:43 schreef digispeed het volgende:
EVEN VOOR DE DUIDELIJKHEID

Achter de verhaallijn van Lizzie en Esmee gaat helaas een klein drama schuil.
De brief van Opa van Tellegen is niet de juiste versie. Nano en ik hadden afgesproken
dat esmee en lizzie een geweldige leuke lijn zouden krijgen. Esmee zou het geld
gestolen hebben wat opa voor lizzie heebt gespaard. Nu alleen verzint Nano er gelijk bij
dat Opa van Tellegen ook haar vader is doordat Esmee het vrijwillig met haar iegen vader heeft gedaan. En dat is niet waar.

Lizzie is niet van Opa van Tellegen.
Lizzie is gewoon de dochter van Esmee en Robert van Tellegen. Haar opa heeft inderdaad geld achtergelaten aan lizzie en esmee heeft de brief 10 jaar geleden op zolder gevonden en is de 10.000.000 gulden gaan innen uit een kluis. Uiteraard heeft ze lizzie hiervan niet op de hoogte gesteld.

Dit is het enige juiste verhaal. En esmee verleent alleen haar rol aan deze lijn en niet aan de incest lijn die Nano ongevraagd opdringt bij Esmee.
dit zou de originele brief worden, ontvangen van Nano

10 januari 1993

Lieve Lizzie,

Als je deze brief leest ben ik er waarschijnlijk niet meer. Ik was ziek en erg ongelukkig. Ik zie je voor me huppelen door de grote tuin van ons huis. Een 6 jarige kleuter en al zo wijs. Ik was altijd blij met je. Mijn liefste kleindochter, ik had er ook maar één dus was zuinig op je. Mijn geld stroomde die tijd met bakken binnen. Ik heb toen een bankrekening voor je geopend. Elke maand stortte ik er een enorm bedrag op. Dat bedrag is opgelopen tot 10.000.000 gulden. Dat geld is dus voor jou. Ik heb alles geregeld met de notaris en die helpt je verder als je deze en de bijgevoegde brief aan hem geeft. Ik hoop dat je een gelukkig leven hebt. Ik hou van je.

Heel veel liefs
Opa van Tellegen
  maandag 24 januari 2005 @ 22:56:46 #274
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_24732225
quote:
Op maandag 24 januari 2005 22:23 schreef Orginial het volgende:

[..]

Leuk he samenvattingen maken?
ja zeker maar het klopt niet wat er staat.
  maandag 24 januari 2005 @ 23:01:02 #275
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24732322
quote:
Op maandag 24 januari 2005 22:56 schreef digispeed het volgende:

[..]

ja zeker maar het klopt niet wat er staat.
Van die brief zeker. Er staat wat er in de brief staat, maar niet dat de brief wel echt is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')