Nee, maar tegelijkertijd noem jij de vrouw gemakshalve een leugenaar. Mooi makkelijk om zo je gelijk te halen.quote:Risale-i_Nur schreef:
Nee, stond jij erbij? Ik luister niet alleen naar de politie, want zo zwart-wit is mijn wereld niet. Ik neem ook de uitlating mee in mijn overwegingen van direct betrokkenen die je in de media hoort. Daarop baseer ik mijn mening.
Als jij het zegt. Maar goed, het was maar een marokkaan, niet waar?quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:56 schreef Doc het volgende:
[..]
Die vrouw was duidelijk in shock als ik de beschrijving hoor. Die had duidelijk niet in de gaten wat er precies gebeurd is. Voor hetzelfde geld dacht ze dat ze een paaltje of de stoep geraakt heeft. Als je leest wat volgens de getuigen haar eerste reacties waren, past dat duidelijk van iemand die in shock is. Een shock die mogelijk ontstaan is door een direct gevoel van onveiligheid nadat haar tasje met spullen gepakt is. Een gevoel van veiligheid dat niet matrieel, maar immatrieel is. Een gevoel dat door Ali is afgenomen. In een klap van een gevoel van "ik ben veilig" naar "ik loop gevaar" doet vreemde dingen met mensen. Door dergelijke shock kan men tot vreemde acties. komen.
Nee, ik ga uit van zowel de verklaringen van de vrienden, als van andere omstanders, als van de politie. Ik heb hersenen meegekregen om zelf een oordeel te kunnen vormen. Ik neem niet alles van de politie klakkeloos over. Dat jij dat wel doet, moet je zelf weten.quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:57 schreef Noca het volgende:
[..]
Wat blaat jij nou weer met je 3x overheen gereden. Lees de politieverklaringen eens, maar nee jij gaat uit van de objectieve verklaringen van de vriendjes van het crimineeltje...
Moslims (lees:marokkanen)?quote:Ik wel in elk geval, net als meer dan de helft van de Nederlanders. Waarom komen moslims (lees: Marokkanen) zo vaak negatief in het nieuws. Verhoudingsgewijs gezien klopt het niet.
Bij dit soort berichten is mijn gedachte naar de vrouw die hier het slachtoffer is en niet naar dat stuk tuig (of moet het meervoud zijn als in: "her-en-der liggende stukken tuig")
Er stonden ook minstens 30 Nederlanders om hem heen "ga dood , ga dood" te roepen, wist je dat?quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:09 schreef Risale-i_Nur het volgende:
[..]
Als jij het zegt. Maar goed, het was maar een marokkaan, niet waar?
Het percentage marokkanen wat niet moslim is is te verwaarlozen. Net zoals het percentage nederlander wat moslim is.quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:11 schreef Risale-i_Nur het volgende:
[..]
Moslims (lees:marokkanen)?
Christenen (lees:nederlanders)?
Denk je eigelijk wel voordat jij iets zegt? Het is bekend dat marokkanen relatief veel in de misdaad zitten. Van moslims zijn echter geen cijfers bekend, maar voor het gemak ga je daar wel vanuit? Denk dus eerst na voordat je iets blaat.
Ach, van iemand die haar Koranteksten van extreem-rechtse sites en anti-Islam sites haalt, verwacht ik verder ook niets inhoudelijks. Maar dat is een gewoonte van mensen met bepaalde gedachten die naar het extreem-rechtse neigen.quote:Hoe lang ga jij dit toneel stukje nog volhouden?
Je kennis van de Koran liet aardig te wensen over zo hebben we gemerkt.
Iemand die soera en aya niet uit elkaar weet te houden, komt mij nu niet bepaald als zijnde vroom moslim over of iemand die veel omgang heeft met vrome moslims.
Toen ik je op die fout wees ben je ws even snel bent gaan googlen om te kijken of ik gelijk had om dan met een smoesje van "ik was even in de war " aan te komen
Deze hele discussie zou overbodig zijn als de nederlandse gemeenschap zich gewoon zou neerleggen bij het feit dat allochtonen hier niet te gast zijn en gelijkwaardig zijn aan autochtone nederlanders.quote:deze hele discussie zou overbodig zijn als de marokkaanse en turkse gemeenschap gewoon zich zou aanpassen aan de nederlandse samenleving of dat ze zouden repatrieeren als ze het er niet mee eens zijn.
dan waren we nu met topic "zijn de tieten van georgina echt of nep" deel 125 bezig
Ja, jij gelooft zeker ook de beweringen dat het zo'n lieve jongen was, die nooit iemand kwaad deed en 2 baantjes hadquote:Op woensdag 19 januari 2005 14:09 schreef Risale-i_Nur het volgende:
[..]
Nee, ik ga uit van zowel de verklaringen van de vrienden, als van andere omstanders, als van de politie. Ik heb hersenen meegekregen om zelf een oordeel te kunnen vormen. Ik neem niet alles van de politie klakkeloos over. Dat jij dat wel doet, moet je zelf weten.
Nee, dat maak jij ervan. Ik sluit echter niets uit, itt jou. Ik ga niet lopen juichen dat er weer een marokkaan minder is.quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:08 schreef Redux het volgende:
vorig deel: Slachtoffer overval jaagt dader de dood in III
[..]
Nee, maar tegelijkertijd noem jij de vrouw gemakshalve een leugenaar. Mooi makkelijk om zo je gelijk te halen.
Geen idee, maar wat heeft dat met dit voorval te maken?quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:12 schreef milagro het volgende:
[..]
Er stonden ook minstens 30 Nederlanders om hem heen "ga dood , ga dood" te roepen, wist je dat?
Of was dat nu in Rotterdam , waar een autochtoon stierf op straat en Marokkaanse kwajongens een beetje liepen te dollen bij een dooie?
Ik wilde alleen de groep marokkanen onder de moslims er uitlichten, maar dat begreep je merk ik niet. Ik zeg dus niks over de rest van onze lieve, vrome moslims.quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:11 schreef Risale-i_Nur het volgende:
[..]
Moslims (lees:marokkanen)?
Christenen (lees:nederlanders)?
Denk je eigelijk wel voordat jij iets zegt? Het is bekend dat marokkanen relatief veel in de misdaad zitten. Van moslims zijn echter geen cijfers bekend, maar voor het gemak ga je daar wel vanuit? Denk dus eerst na voordat je iets blaat.
Hoezo? Waar zeg ik dat ik niet wil dat chinezen in nederland gaan wonen? De chinezen gaan hun gang maar, ik heb geen last van ze!!quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:16 schreef Risale-i_Nur het volgende:
[..]
Deze hele discussie zou overbodig zijn als de nederlandse gemeenschap zich gewoon zou neerleggen bij het feit dat allochtonen hier niet te gast zijn en gelijkwaardig zijn aan autochtone nederlanders.
Correctie, het percentage marokkanen wat zichzelf moslim niet noemt, is te verwaarlozen. Ik noem mijzelf ook een paus. Ben ik dat dan ook in jouw ogen? Zo nee, waarom niet?quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:13 schreef Redux het volgende:
[..]
Het percentage marokkanen wat niet moslim is is te verwaarlozen. Net zoals het percentage nederlander wat moslim is.
heb je het al> geen respect voor het gezag. jullie moeten je eens leren aan de regels te houden en als alles zo slecht is in nederland ga dan terug. maar ja nederland=sociale voorzieningen, lage straffen, politiek en volk die alleen maar praat en (nog) niks terug doet, niet de noodzaak om je aan te passen.quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:09 schreef Risale-i_Nur het volgende:
[..]
Nee, ik ga uit van zowel de verklaringen van de vrienden, als van andere omstanders, als van de politie. Ik heb hersenen meegekregen om zelf een oordeel te kunnen vormen. Ik neem niet alles van de politie klakkeloos over. Dat jij dat wel doet, moet je zelf weten.
Daar zijn de meesten gelukkiig al achter, maar denk je dat daardoor de criminaliteit zienderogen afneemt en is het niet een zeer zwak excuus om dat aan te halen?quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:16 schreef Risale-i_Nur het volgende:
[..]
Deze hele discussie zou overbodig zijn als de nederlandse gemeenschap zich gewoon zou neerleggen bij het feit dat allochtonen hier niet te gast zijn en gelijkwaardig zijn aan autochtone nederlanders.
Het percentage marokkanen wat zichzelf niet moslim noemt is te verwaarlozen zeg je? Ik snap je niet.quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:19 schreef Risale-i_Nur het volgende:
[..]
Correctie, het percentage marokkanen wat zichzelf moslim niet noemt, is te verwaarlozen. Ik noem mijzelf ook een paus. Ben ik dat dan ook in jouw ogen? Zo nee, waarom niet?
Nee, dat geloof ik niet en ik kan me niet herinneren dat ik dat heb gezegd. Hij was wel degelijk een crimineeltje en diende dus ook opgepakt en berecht te worden voor zijn daden. Ik heb echter mijn vraagtekens bij de motieven van de vrouw, maar daar is nog niets over bekend. Ze zit nog steeds vast.quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:16 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ja, jij gelooft zeker ook de beweringen dat het zo'n lieve jongen was, die nooit iemand kwaad deed en 2 baantjes had
In de praktijk lag dat wel ff anders, getuige zn criminele verleden
quote:Nee, ik kende de dief niet. Ik ken namelijk geen dieven. Ik ga enkel om met vrome moslims.
Dat doe je dus wel. Of heb je bij deze reacties ook niet goed nagedacht voor je ze neerzette of was je weer ‘even in de war’?quote:"Ja, maar een ander doet het ook" Hoe voelt dat, een slachtofferrol? Bovendien interesseren alle mensen mij. Ik maak geen onderscheid
Das lekker objectief. De media laten alleen de extreme en meest emotionele reacties zien, die zijn dan vooral van vrienden en mensen die het graag anders hadden gezien. Niet echt objectief dus, iets wat de politie wel moet zijn. Maar goed, tis maar wat je wilt geloven he…quote:Nee, stond jij erbij? Ik luister niet alleen naar de politie, want zo zwart-wit is mijn wereld niet. Ik neem ook de uitlating mee in mijn overwegingen van direct betrokkenen die je in de media hoort. Daarop baseer ik mijn mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |