lift muziek heeft geen stem.... en daarnaast is het gewoon leuke muziek om naar te luisteren.quote:
Wat een toeval! Ik ook!quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:40 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb kaartjes gewonnen voor de Radio 2 showcase!
Die filmpjes zijn brak, maar dank je wel!quote:Op maandag 7 mei 2007 20:18 schreef Hbjr het volgende:
geweldige filmpjes... trouw met me liejannuh...
Wij zitten dan lekker in Spanje. Anders had ik eigenlijk er ook wel heen gewild.quote:Op zondag 29 april 2007 09:47 schreef Allan24 het volgende:
Ik heb gisteren 4 kaarten besteld voor het concert in Ahoy op 10 oktober
Aha vandaar. Nu heb ik al steeds dat ik Jim ook graag een keer Me and misses Jones wil horen zingen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:36 schreef nein het volgende:
Ken m niet zo goed, vond t optreden bij Mooi weer de Leeuw erg grappig van de week...
maar..ik krijg nu wat tegenstanders gok ik.....op zn albums klinkt ie soms echt best wel een beetje als jim...ja..Jim van Idols jim... Live niet overigens
Er zat zelfs een meisje van een jaar of 18 met heupbroek en opzichtige string in de zaal. Kan ik er wat aan doen dat grijs de overheersende haarkleur was?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:00 schreef thaleia het volgende:
Wat vind je erger dwerg, dat 'middelbaar' of dat 'radio 2'?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |