quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:53 schreef TheSilencer het volgende:
Wie weet waar ik een ANWB praatpaalpak kan scoren? Zag ik vorig jaar en is absolutely brilliant! Sta je met iemand te praten, gaat zijn / haar kop precies tussen die gele 'oren'...
Langs de eerstvolgende snelweg, sleepkabel eromheen en dan aan de trekhaakquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:53 schreef TheSilencer het volgende:
Wie weet waar ik een ANWB praatpaalpak kan scoren? Zag ik vorig jaar en is absolutely brilliant! Sta je met iemand te praten, gaat zijn / haar kop precies tussen die gele 'oren'...
supertienmanquote:Op woensdag 19 januari 2005 12:47 schreef MrFl0ppY het volgende:
Superman met 10 man... wordt weer lachen!!
Ik heb nog altijd een gruwelijke hekel aan alles wat met carnaval te maken heeft... raar he? met ming en pat houden we altijd anti-carnaval... gaan we iets doen waar geen carnavalsmensen zijn, en wat toch leuk is (meestal thuis dvd's kijken dus, een week langquote:Op woensdag 19 januari 2005 13:35 schreef Shagadelic het volgende:
Ik heb nog geen idee en de tijd begint nu toch ernstig te dringen!![]()
Off_topic: Ben toen ik een jaar of 16 was eens als Charlie Chaplin gegaan, maar toen dacht men dat ik als Hitler verkleed was..... Geen overweldigend succes dus.
![]()
ik ga een bril opdoen heel boos kijken en zinnen uitspreken waar niemand het zinsverband van snaptquote:Op woensdag 19 januari 2005 14:42 schreef the_legend_killer het volgende:
En dan dan draag ik een heel groot slot p mijn rug.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |