Bennaar de VS geweest voor m'n study abroad, heb zelfs mensen gesproken met een triple major. Bijvoorbeeld, communication, journalism en supply chain management. Je kan zelf je studie druk bepalen... Het is hier al lastig om 1 extra vak te lopen binnen de econ. faculteit...quote:Op zaterdag 12 februari 2005 10:20 schreef Quickbeam het volgende:
ok bedankt!
Ja zover ik weet is het goed mogelijk in de vs, waar redelijk wat mensen een dual major hebben. Het verschil is bij ons natuurlijk minimaal (2 vakken), maar toch is het wel handig voor de toestroom naar je master. Een maat van mij heeft het wel bij rechten gedaan, dat hij twee blokken tegelijk liep. Ik denk dat het misschien bij rechten wel wat anders ligt omdat zij daar twee instroom momenten hebben zover ik weet. Hij vertelde mij dat ook mogelijk was op onze faculteit, maar hij zat nog voor de BaMa structuur, dus nu zal het wel weer veranderd zijn. Tegen die tijd zal ik wel even mijn study advisor raadplegen.
Dat klopt. Je moet dacht ik toestemming vragen van de studieadviseur. Maar op andere universiteiten zijn ze minder streng in.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 10:32 schreef Gerdow het volgende:
[..]
Bennaar de VS geweest voor m'n study abroad, heb zelfs mensen gesproken met een triple major. Bijvoorbeeld, communication, journalism en supply chain management. Je kan zelf je studie druk bepalen... Het is hier al lastig om 1 extra vak te lopen binnen de econ. faculteit...
Ze zijn alleen wel langzaam met het bijwerken van dat ISS...de blokken van de vorige tentamenweek staan er nog niet allebei op, alleen Accountingquote:Op maandag 14 februari 2005 18:26 schreef Quickbeam het volgende:
eleum -> iss premium -> inquiry voor je resultaten. Klamer komt uit rotterdam dus weet hij niet beter.
Je kan ook een overzicht uit laten printen (getekend) bij de onderwijsbalie, naast het reductiebureau in de faculteit waar je je eerstejaars blokboeken kan halen.quote:Op maandag 14 februari 2005 17:47 schreef runaway het volgende:
ik vind de uni sowieso niet zo geweldig professioneel overkomen
ik heb tot nu toe nergens een lijstje gevonden met alles wat ik nu wel en niet gehaald heb.
Lijkt me toch wel een basisding
en waarom moet 1000 formulieren door de compu duwen 5 weken duren?
uhm een vriend van me doet psychologie in Nijmegen en de statistiek schijnt toch wel pittig te zijn, omdat je met psychologie ook onderzoeker kunt worden en je daarom wel het een en ander van statistiek moet weten.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:15 schreef Quickbeam het volgende:
Psychologie en Wiskunde laat me niet lachen. Je krijgt hooguit wat basic statistiek, en dat is echt wel te behappen, ook al ben je een totale wiskunde nul. Ik heb PoS ook gehaald (met een magere 5,8 maar een 5.8 nonetheless), dus dat zijn (met een afgekeurde microeconomics paper niet meegrekend) 30 studiepunten.
ik vind onze statistiek momenteel niet echt een eitje, kan me voorstellen dat dat voor *uhm diegene die dat vroeg hier boven ons* best lastig is.......quote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:53 schreef Quickbeam het volgende:
sorry voor de dubbele post, maar bij psychologie krijg je echt niet meer statistiek dan economen. Je kan namelijk met economie ook onderzoeker worden (academisch he), en de meeste toetsen die je daar moet uitvoeren zijn verschillende deviaties van Hypothese toetsen.
Ik ook, het was maar een 6-je, maar das genoegquote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:06 schreef runaway het volgende:
hmmm nee psychologie weet ik ook niets van, ik zou gewoon naar zo'n infodag gaan en ff rondvragen bij de studenten. Verder zijn er ook altijd wel bijspijkercursussen........
Ik heb Philosophy gehaald![]()
![]()
woeeeij
same here..........quote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:48 schreef Quickbeam het volgende:
officiel nu 23.5, omdat mijn micropaper is afgekeurd. Als die deze keer wel wordt goedgekeurd heb ik er idd 30.
QM I en QM II haalbaar, doch lastig. Het mathematics gedeelte van QM II is best te doen, krijg je weer terug in Applied Operations als je deze QE Elective neemt. Lopen jullie nu geen QM II?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 21:35 schreef runaway het volgende:
[..]
ik vind onze statistiek momenteel niet echt een eitje, kan me voorstellen dat dat voor *uhm diegene die dat vroeg hier boven ons* best lastig is.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |