Van E&B bedoel je?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:30 schreef runaway het volgende:
ik moet die stomme essay herschrijven
grrrrrmbl
Dan is er geen redden meer aan nee.quote:Op zondag 6 maart 2005 15:06 schreef runaway het volgende:
op de site van de um is hier ook vanalles over te vinden, maar helaas; ik blijf blond
quote:
Nou ik had dus een artikel gevonden en had dat naar onze tutor gemaild.quote:Op zondag 6 maart 2005 10:06 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Van E&B bedoel je?
Ik ook, maar ik hoef gelukkig alleen de style een beetje te veranderen...das een half uurtje werk![]()
Trouwens, weet iemand hier waar je dat EBSCO kan vinden?
Ik ben nl. niet naar die Library-onzin geweest![]()
Trouwens Ron, al begonnen aan de presentatie![]()
Is goed..zal ik doenquote:Op zondag 6 maart 2005 21:06 schreef Slomy het volgende:
[..]
Nou ik had dus een artikel gevonden en had dat naar onze tutor gemaild.
Kreeg ik gisteravond een mailtje terug dat het eigenlijk niet goed was. Echter gisteravond kon ik er niks meer aan doen en vandaag heb ik de hele dag moeten werken (koopzondag), dus gaat nog leuk worden. Wanneer ik er dus dinsdag niet ben zeg je maar dat ik ziek ben
Ik 16aquote:Op maandag 7 maart 2005 09:25 schreef runaway het volgende:
heej 1111 ikke ook!!!!!!!!!!!
task 15 geloof ik
*Econometrie*quote:Op maandag 7 maart 2005 09:49 schreef Libris het volgende:
Zijn er geen andere mensen dan IB/economie? Het wordt zo eentonig...
Jawel, University College! Sinds anderhalve maand!quote:Op maandag 7 maart 2005 09:49 schreef Libris het volgende:
Zijn er geen andere mensen dan IB/economie? Het wordt zo eentonig...
Voor wanneer moet je die brief hebben opgestuurd superheist?quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:28 schreef superheist het volgende:
zo.. de decentrale selectie brief voor IB eindelijk een beetje klaar.
lijkt dit er een beetje op pistol pete?
Enige wat ik er nog aan ga veranderen is wat meer motivatie erbij denk ik.. en de datum natuurlijk
oja, weet iemand hoelang het duurt voordat je reactie hebt op zo'n brief?
ja, geen probleem. heb ik ook gedaan, heb m'n p in journalistiek gehaald, en ben toen richting maastricht gekomen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:46 schreef runaway het volgende:
kun je na het behalen van je P gewoon stoppen met de studie?
zonder iets terug te hoeven betalen aan de ib-groep?
ojaquote:Op donderdag 17 maart 2005 11:47 schreef Plantenbak het volgende:
15 april volgens de site, zie ik nu.
Succes d'r mee. Ik heb een aantal dagen geleden de spullen naar de ibgroep gestuurd. Ook voor de decentrale aangemeld.quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:02 schreef superheist het volgende:
[..]
ojaik dacht altijd 1 april. ach, stuur em deze week toch op.
jij ook succes ermeequote:Op donderdag 17 maart 2005 17:28 schreef Plantenbak het volgende:
[..]
Succes d'r mee. Ik heb een aantal dagen geleden de spullen naar de ibgroep gestuurd. Ook voor de decentrale aangemeld.
Nee tenzij je binnen 10 jaar een diploma haalt.quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:46 schreef runaway het volgende:
kun je na het behalen van je P gewoon stoppen met de studie?
zonder iets terug te hoeven betalen aan de ib-groep?
een diploma???? dat mag dus ook een totaal andere richting zijn?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:42 schreef Bijsmaak het volgende:
[..]
Nee tenzij je binnen 10 jaar een diploma haalt.
Ja. Diploma is diploma.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:29 schreef runaway het volgende:
[..]
een diploma???? dat mag dus ook een totaal andere richting zijn?
Zo niet eerlijk. Ik heb welgeteld 3 dagen vrij, vrijdag, zaterdag en zondag. Maandag begint het gewoon weer! En dat is geloof ik ook mijn enige vakantie voor de zomervakantie. Natuurlijk wel 6 mei vrij, en pinkstermaandag..maar dan zal er ook altijd werk op me wachten. Geniet ervan!quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:39 schreef runaway het volgende:
ik heb een 7 voor QM tralalallawoeiiiiij
Strategy weet ik nog niet zo, dat zien we wel
nu lekker een week vakantie
Ach, that's life! (Ik heb al wel stiekem regendansjes gedaan!quote:
University college bevalt goed. Veel werk, maar dat was te verwachten.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:02 schreef runaway het volgende:
hoe bevalt university college eigenlijk?
Waar kun je zoal uit kiezen?
Dat weet ik, maar ik kom niet eens tot aan het scherm waar ik mijn nummer kan invullen, als ik de link intik krijg ik gewoon al een wit scherm.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:27 schreef Quickbeam het volgende:
unimaas.nl/ voor je nummer zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |