ah, minderquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:23 schreef Quickbeam het volgende:
super, ik neem aan dat ze een gemiddelde nemen van alle vakken. Bij geneeskunde nemen ze ook een gemiddelde, terwijl vakken als wiskunde en letterkunde niet van belang zijn.
Gefeliciteerd beste man. Maastricht wordt het dus sowieso.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:58 schreef superheist het volgende:
Huurovereenkomst getekendDe makelaar neemt nog contact op met de eigenaar, maar als het meezit, heb ik vanaf 1 juli een appartementje aan de Fr. Romanusstraat
![]()
yup, 15 juni. Ja Maastricht was het sowieso al sowiesoquote:Op maandag 6 juni 2005 22:09 schreef Plantenbak het volgende:
Gefeliciteerd beste man. Maastricht wordt het dus sowieso.
Ik heb een paar dagen geleden Groningen als tweede keuze op gegeven. International business and management studies, zoals eerder genoemd dit topic, het eerste jaar dat die opleiding daar is.
Geen loting. Dus in elk geval IB(MS). Olé
Decentrale uitslag rond 15 juni geloof ik?
gefeliciteerd ehquote:Op maandag 6 juni 2005 20:58 schreef superheist het volgende:
Huurovereenkomst getekendDe makelaar neemt nog contact op met de eigenaar, maar als het meezit, heb ik vanaf 1 juli een appartementje aan de Fr. Romanusstraat
![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 22:55 schreef Quickbeam het volgende:
de echte facullteiten aan de tongersestraat?
waar heb je die geregeld? ben namelijk ook nog op zoek naar een kamer?? ben al bij maasland geweest, maar daar moet je gewoon een hele maand huir+19% BTW als bemiddelingskostenquote:Op maandag 6 juni 2005 20:58 schreef superheist het volgende:
![]()
Rotsvast. Maar het is dan ook een appartement, die zijn niet echt verkrijgbaar zonder makelaar (en dus zonder bemiddelingskosten.) Maar er komen toch zat kamers langs op kamernet.nl ?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:04 schreef Verstreujem het volgende:
waar heb je die geregeld? ben namelijk ook nog op zoek naar een kamer?? ben al bij maasland geweest, maar daar moet je gewoon een hele maand huir+19% BTW als bemiddelingskosten
En heb 5 juli gewoon 3 hertentamens, en op 7 juli ook nog eentje
tsss...de bouillonstraat!quote:Op maandag 6 juni 2005 22:55 schreef Quickbeam het volgende:
de echte facullteiten aan de tongersestraat
ja maar heb nu een kamer van 16m² (in veldwezelt) en die staat helemaal vol met allerlei shit, dus wil minimaal een evengrote kamer en voor niet meer dan 275 euro of zo.....en dan natuurlijk een beetje rondom t centrum (tongerse plein of zo)quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:15 schreef superheist het volgende:
[..]
Rotsvast. Maar het is dan ook een appartement, die zijn niet echt verkrijgbaar zonder makelaar (en dus zonder bemiddelingskosten.) Maar er komen toch zat kamers langs op kamernet.nl ?
hmm idd, op kamernet is alles wat aan die eisen voldoet, tijdelijk. Misschien moet je dan toch via een makelaar kijken.. waar ik gekeken heb zijn: Rotsvast.nl , wmm.nl en Maaslandbeheerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:14 schreef Verstreujem het volgende:
[..]
ja maar heb nu een kamer van 16m² (in veldwezelt) en die staat helemaal vol met allerlei shit, dus wil minimaal een evengrote kamer en voor niet meer dan 275 euro of zo.....en dan natuurlijk een beetje rondom t centrum (tongerse plein of zo)
weet t, ik ben kieskeurig
Ik ben 153e geworden. Toch raar, het leek mij, dat de mensen de gemiddeld een 8+ hadden, de mensen in de centrale loting voorgingen, niet de mensen in de decentrale selectie..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:46 schreef Ronno het volgende:
ik heb de uitslag van de decentrale selectie nu...
er worden er 200 toegelaten, en ik ben 359e geworden van de 704 aanmeldingen
ook al had ik het verwacht, het blijft balen, maarja... nog maar even de centrale loting afwachten
ja, het maakt mij niet echt uit. Kheb de 2 belangrijkste dingen, slagen en onderdak in Maastrichtquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:19 schreef Quickbeam het volgende:
Economics is de echte studie, gewoon hopen dat je niet wordt ingeloot
Tsssk.....quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:19 schreef Quickbeam het volgende:
Economics is de echte studie, gewoon hopen dat je niet wordt ingeloot
hoe weet je dat nu al...quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:51 schreef Ronno het volgende:
woohoo!
Met de centrale loting heb ik toch nog een plaatsje gekregen bij International Business in Maastricht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |