Is niet leuk. Had ik afgelopen zondag. Speler voor 149.00 aangeschat raakt hij voor 3 weken geblesseerd.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:38 schreef The_Hives het volgende:
De Litmanen-award
Voor de hattricker die een dure speler gekochtheeft,maar die in de eerste wedstrijd meteen voor een aantal weken geblesseerd raakte.

quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:40 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Is niet leuk. Had ik afgelopen zondag. Speler voor 149.00 aangeschat raakt hij voor 3 weken geblesseerd.

toen ik de reply had geplaatst, zag ik mijn fout in. Vandaar die editquote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:47 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat hij speelt dan die award hoor.![]()

niet alle awards zullen gebruikt worden. JD zal er een aantal uitkiezen geloof ik.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:48 schreef komrad het volgende:
Als we zo doorgaan, heeft iedereen in de fok fed een award
ik weet een nieuwe: Calimero-awardquote:en de meesten 2
behalve ik, ik kom nergens voor in aanmerking

Dat lijkt me wel iets, die users die zichzelf hetmeeste onderschatquote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:51 schreef The_Hives het volgende:
[..]
niet alle awards zullen gebruikt worden. JD zal er een aantal uitkiezen geloof ik.
[..]
ik weet een nieuwe: Calimero-award

hij staat al op 1.1 miljoenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:57 schreef Lortnoc het volgende:
Is dat niet voor de user die het meest overschiet?
Ontopic: Heb een speler op de TL gezet in de veronderstelling dat ie niet zou stijgen, nou issie toch gestegen en is z'n prijs veel te laag. Kan er iemand vanmiddag ff meedoen in de bidwar voor deze zodat ie me toch nog iets oplevert?
Sten Jonsson (51054595), Deadline om 16.43

quote:

quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:48 schreef komrad het volgende:
Als we zo doorgaan, heeft iedereen in de fok fed een award en de meesten 2
behalve ik, ik kom nergens voor in aanmerking
OFF topic, gaat dit topic morgen nog halen of komt deeltje 54 vandaag al

quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:05 schreef komrad het volgende:
@SD, wie is grumbler????

Onwetend?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:22 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
een onwetende!
ik leg het wel eesn uit als je op irc zit

maar je traint nu sinds kort welquote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:30 schreef Robar het volgende:
Het is bevestigd, ik ben een echte waailap, een onwetende, zelfoverschatte, waailap!
Ik zie hier sterrenrecords van teams die soms twee divisies lager spelen die hoger zijn dan mijn sterrenrecord van 35! [afbeelding]

Mijn sterrenrecord is 29,5. 2 seizoenen terug was ik nog nummer 2 in mn divisie dus sterren zegt helemaal niet zoveel.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:30 schreef Robar het volgende:
Het is bevestigd, ik ben een echte waailap, een onwetende, zelfoverschatte, waailap!
Ik zie hier sterrenrecords van teams die soms twee divisies lager spelen die hoger zijn dan mijn sterrenrecord van 35! [afbeelding]

quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:05 schreef engessa het volgende:
Volgens mij kom ik in een van de meeste gezellige competitie's van hattrick terecht. Van de 8 deelnemers op dit moment hebben er 6 supporterschap, behoorlijk aktief forum, iedere dag meerdere persberichten en, jawel, ze bestaan: 2 vrouwen.
En ik hoef me niet eens verschrikkelijk zorgen te maken over degradatie.

Amateur!!!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:29 schreef Robar het volgende:
He ..... en raad eens!
Ik heb de half 7 niet gehaald!

Mad, wat betekende dat ook alweer?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:52 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
Amateur!!!
Ik zat om kwart voor 7 mijn trainingsupdate al te bekijken hoor

zal ik meedoen?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:19 schreef Uddel het volgende:
[..]
Mad, wat betekende dat ook alweer?
Damn kannie slapen, lig al sinds half 12 in m'n nest, dan hier maar wat slowchat neerpleuren..

lalalalaquote:Op donderdag 20 januari 2005 15:50 schreef Johan-Derksen het volgende:
Sirda: leuk idee om het te evalueren..
Mag ik het nog iets verfijnen?
Door wat zaken wat concreter te maken?
Door bijvoorbeeld de mening te peilen over:
Website:
IRC en het practische gebruik ervan:
Forum en het gebruik ervan:
FOK cup:
Toto:
OP:
Mening over het groeien van de fed:
Nieuwe ideeen:
Fok-Radio:
Het lijkt me een goed idee als users ook hierover hun gedachten kunnen uiten..
Zo wordt de fed alleen maar professioneler, als dat al een doel op zich zou zijn.
Misschien nog meer aanvullingen mogelijk?

Had je remote desktop op XP niet even thuis aan kunnen zetten?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:51 schreef Verbal_Kint het volgende:
beetje balen dat ik nu geen HAM meer kan gebruikenik zou zo ook niet uit mn hoofd weten in welke wedstrijd ik mn sterrenrecord (van 35,5 of 36 geloof ik) heb gehaald. ik geef het nog wel eens door.
kwalificatiemensen, succes morgen!

quote:Op zondag 23 januari 2005 04:52 schreef Robar het volgende:
Hives, ik zal zo snel mogelijk een aardig verhaaltje in elkaar flansen!

Een "goed" trainee, helaas op passenquote:17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Technisch
Total Skill Index (TSI): 1 660
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak

ikzou em eiglijk wel kunnen gebruiken, maar het is dat ik nu geen geld ervoo hebquote:Op zondag 23 januari 2005 09:59 schreef Patron het volgende:
YP:
[..]
Een "goed" trainee, helaas op passen
Wat is deze waard? Zelf train ik PM, dat loont niet echt volgens mij...

Nou weet ik tenminste zeker dat er vraag naar isquote:Op zondag 23 januari 2005 10:37 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
ikzou em eiglijk wel kunnen gebruiken, maar het is dat ik nu geen geld ervoo heb
anders ahd ik erop geboden

krijg ik nu kortingquote:Op zondag 23 januari 2005 10:39 schreef Patron het volgende:
[..]
Nou weet ik tenminste zeker dat er vraag naar is![]()

53273749quote:Op zondag 23 januari 2005 10:43 schreef GotenSSJ het volgende:
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 340
Loon: 630 ¤/week
Eigenaar: BubbaFat
Waarschuwingen: 0
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
en 17 jaar !

Ook tekoop -> 53268961quote:17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oprecht is.
Total Skill Index (TSI): 1 660
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak

Tsssk, je korting was er al afquote:Op zondag 23 januari 2005 11:03 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
grrr
mag het ook voor 1000 euro
YP ga ik aleen trekken als ik investeer in mijn opleding

dan niet, your 1000 euro lossquote:Op zondag 23 januari 2005 11:06 schreef Patron het volgende:
[..]
Tsssk, je korting was er al af
Ondankbaar stuk vreten![]()

Jammer maar helaasquote:Foeke de Ruijsscher (53289737)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 350
Loon: 537 ¤/week
Eigenaar: Hoolieganzen
Waarschuwingen: 0
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: matig

Je kunt bij je supporter in ht je beste wedstrijd zien, dit gaat wel over ratings maar de kans is groot dat je in die wedstrijd ook de meeste sterren had.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:51 schreef Verbal_Kint het volgende:
beetje balen dat ik nu geen HAM meer kan gebruikenik zou zo ook niet uit mn hoofd weten in welke wedstrijd ik mn sterrenrecord (van 35,5 of 36 geloof ik) heb gehaald. ik geef het nog wel eens door.
kwalificatiemensen, succes morgen!

dat is altijd op zondag. ongeacht of je voetbaltquote:Op zondag 23 januari 2005 20:25 schreef ASSpirine het volgende:
Training
Trainingsintensiteit: 100%
Trainingstype: conditie
Coach: Niek Zengers (sinds 15-11-2004)
Teamgeest: Opgewonden
Zelfvertrouwen: Niet duidelijk - wedstrijd is aan de gang!
euh???

Feli enzoquote:Op zondag 23 januari 2005 22:21 schreef Lortnoc het volgende:
Bedankt allemaal! Erg fijn om al jullie hartverwarmende....snif....reacties op IRC, hier en in 't guestbook...snif....te lezen.
* Lortnoc is overmand door emotie.

Bedenk wel dat tussenseizoen 2 weken geen inkomsten betekend, dus zorg dat je niet te diep het rood in gaat hequote:Op maandag 24 januari 2005 00:06 schreef MrMoon het volgende:
Zo vandaag ff veel centjes ontvangen meer dan gedacht dus ik kan mn stadion toch nog uitbreiden alleen nu nog een leuke naam verzinnenAltijd lastig, maar ja het komt vast wel goed.

Grumpey, lekker toch, mooie kans op promotie dan. Ik heb zelf 2x WO als ik het goed zie en 2 of 3 echte concurrenten. Zodadelijk maar eens goed gaan bekijken mijn nieuwe league. Ik moet wel even wennen aan het feit dat ik niet meer significant rood sta. Nog maar -20kquote:Op maandag 24 januari 2005 08:31 schreef Grumpey het volgende:
Gefeliciteerd Lortnoc! Held van de Federatie
Ik krijg in mijn league opeens een totaal ander beeld ipv de sterkste van alle VI-leagues. We krijgen uit de Ve klasse een WO ge-erfd, en vanuit VII komen twee waailap teams met beide nog een zwak coach en eentje die niet eens oefenwedstrijden speelt met gemiddeld 30 ster de league binnen. Volgend seizoen dus alleen Maar Helmondse Boeren en Steeg Zuid als concurrenten

Jep, klopt helemaal! Kampioenschap ga ik voor... voorwaarden:quote:Op maandag 24 januari 2005 09:27 schreef komrad het volgende:
@patron, klopt de league waarin je dacht uit te komen nu ook? dus heb je een makkie komend seizoen??

7 nieuwe spelers kopenquote:Op maandag 24 januari 2005 10:08 schreef Johan-Derksen het volgende:
Hehe dat klinkt goed...
Ik heb nog niet echt doelstellingen gemaakt...
Dat doe ik pas als ik 7 nieuwe spelers heb gekocht...
Eerst maar eens wachten of ik vanmiddag 1x 920k en 2x 420k ga vangen voor wat spelers

Beterschap gewenstquote:Op maandag 24 januari 2005 10:13 schreef Johan-Derksen het volgende:
[Hattrick] deel 54: En wat zijn jouw doelstellingen?
En nee, heb niet vrijgenomen, maar ben nu wel ziek thuis...
Maar ja, het is een leuke klus om die 7 te kopen idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |