Neehquote:Op woensdag 19 januari 2005 10:34 schreef evil_cupido het volgende:
Ben jij daar ook wel eens heen geweest meki?
Jahquote:Op woensdag 19 januari 2005 10:50 schreef evil_cupido het volgende:
[..]
Ga je er wel nog ooit heen?
(Dat moet als moslim zijnde toch?)
Ja dat je gaat of ja dat dat moet?quote:
het moet eigenlijk wel dus ik ga maar dat over 10 jaar ofzo :dquote:Op woensdag 19 januari 2005 10:53 schreef evil_cupido het volgende:
[..]
Ja dat je gaat of ja dat dat moet?
(je reageert wel erg uitgereid zeg in je eigen topic..)
Nu jij nog kanker...--> weer een racist minderquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:29 schreef Trancentral het volgende:
Zo nu nog een bommetje erop... --> vrede op aarde
Dat doet me denken aan "O brother where art thou", heerlijk naiefquote:De profeet zou hebben gezegd dat al wie de hadj op juiste wijze volbrengt, "zal terugkeren naar de reine staat van de geboorte".
Katholieken hebben het nog makkelijker. Na de biecht zijn hun zonden ook vergeven.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:41 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Dat doet me denken aan "O brother where art thou", heerlijk naiefzou dit voor sommigen ook een vrijbrief zijn om zich niet zo strikt aan de wetgeving te houden
![]()
Pandora's box.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:23 schreef Oud_student het volgende:
Wat zit er nu eigenlijk in dat grote kubusvormige gebouw waar de pelgrims omheen trekken ?
Is dat gebouw de Kaaba of wordt de zwarte steen (meteoriet ?) zo genoemd, die zich in dat gebouw bevindt? Wat is de betekenis van dit alles?
http://www.worldnetdaily.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=42272quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:29 schreef Trancentral het volgende:
Kunnen wel mooi mikken op die steen, maar is weer zonde van die steenquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:29 schreef Trancentral het volgende:
Maar dan wel een langzaam slopende.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nu jij nog kanker...--> weer een racist minder.
Volgens mij is het het graf van een profeet Mohammed.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:23 schreef Oud_student het volgende:
Wat zit er nu eigenlijk in dat grote kubusvormige gebouw waar de pelgrims omheen trekken ?
Is dat gebouw de Kaaba of wordt de zwarte steen (meteoriet ?) zo genoemd, die zich in dat gebouw bevindt? Wat is de betekenis van dit alles?
Misschien dat dit topic naar het WFL forum kan. Daar is het volk wat minder lomp.quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:34 schreef Overlast het volgende:
Nu is het alleen te hopen dat ze een beetje oppassen met het achteruit inparkeren daar.
Snouck had zich bekeerd.quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:35 schreef Koobus het volgende:
Grappig trouwens dat Snouck Hurgronje er wel (stiekem?) naar toe kon, terwijl hij geen moslim was. Hoe controleren ze dat eigenlijk?
ik zag dat er een moslim op strormfront lid was, meerdere zelfs, een moslim die heete arische moslim, dus wtf zouden anti islam mensen op stormfront zitten als ze zelf heulen met moslims?quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:31 schreef Meki het volgende:
gamala *mekker*
dit is een serieus Topic geen MOSLIMS Bashen dat doe je maar op Stromfront en op FP
die meki is helemaal geen moesliem, ik zie haar/zijn berichten al een tijdje, en vorig jaar stond er nog vaak genoeg ''ik ben een blanke Nederlander, en ben geen moslim''quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:50 schreef evil_cupido het volgende:
[..]
Ga je er wel nog ooit heen?
(Dat moet als moslim zijnde toch?)
jij balen dat het een religie is maar geen rasquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nu jij nog kanker...--> weer een racist minder.
daar ligt Mohammed begravenquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:23 schreef Oud_student het volgende:
wie ben ik danquote:Op woensdag 19 januari 2005 17:33 schreef VEGAN het volgende:
[..]
die meki is helemaal geen moesliem, ik zie haar/zijn berichten al een tijdje, en vorig jaar stond er nog vaak genoeg ''ik ben een blanke Nederlander, en ben geen moslim''
hij speelt een spelletje, zijn berichten op FP kan je gewoon niet serieus meer nemen.
Relicisten bestaan voor zover ik weet nog niet.quote:Op woensdag 19 januari 2005 17:35 schreef VEGAN het volgende:
[..]
jij balen dat het een religie is maar geen ras
meneer ik heb een IQ van 2
je zet jezelf voor schut
trouwens, in mecca worden zwarte moslims gediscrimineerd door de arabische moslims, daar hoor ik niemand over
Ga spelen bij Holland Hardcore ofzoquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:29 schreef Trancentral het volgende:
Word dit eigenlijk vergoed door NL staat?quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:31 schreef Meki het volgende:
Miljoenen moslims uit de hele wereld maken dezer dagen de pelgrimstocht naar Mekka.
Als je het over 'payback' hebt dan zou je de US of fucking A nog een keer moeten aanvallen.quote:Op donderdag 20 januari 2005 10:48 schreef HostiMeister het volgende:
[afbeelding]
onder het motto: payback's a bitch...
Amerika, het kankergezwel van moeder Aarde. Zoveel doden op hun geweten daar kan de gemiddelde Moslimextremist zich alleen op afrukken.quote:Op donderdag 20 januari 2005 11:50 schreef Sjakie01 het volgende:
Als de US of fucking A zoals dat hier zo mooi geformuleerd wordtheerst over de wereld vrees ik minder voor mijn, en alle andere niet gelovigen hun levens. Dan als de Moslims heersen. Die leren dat alles moet sterven wat niet in hun Allah geloofd.
On-topic: Ziet het er daar zo uit? srry dat ik het zeg maar het ziet er een beetje uit als een heel grote groep kudde dieren.![]()
We regelen een boot en wat wapens, mag jij de VS binnenvallen. Ok?quote:Op donderdag 20 januari 2005 11:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als je het over 'payback' hebt dan zou je de US of fucking A nog een keer moeten aanvallen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |