Oud, vies, Cohen, Ajax, lelijk accent. Dat is wat me te binnen schiet, maar ik ben altijd erg blij als ik weer terug ben in Rotterdam, vooral als ik in A'dam ben geweest. Dat is niet zo goed uit te leggen.quote:
Lekker belangrijk ,, snap je de zin niet??quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:36 schreef NiteSpeed het volgende:
*Jouw
quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Amsssssssterdam die tongval alleen al...
Nee, ik snap die zin niet. Ik begrijp alleen Nederlands.quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:37 schreef marcoadam2003 het volgende:
[..]
Lekker belangrijk ,, snap je de zin niet??
alsof rotterdam mooi is ,als ik 1 stad kut vind is dat het wel ,, en JAA dat heeft ook met dat lelijke kakkerlakken stadion te maken maar dat is niet waar ik op doelquote:Op woensdag 19 januari 2005 02:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Oud, vies, Cohen, Ajax, lelijk accent. Dat is wat me te binnen schiet, maar ik ben altijd erg blij als ik weer terug ben in Rotterdam, vooral als ik in A'dam ben geweest. Dat is niet zo goed uit te leggen.
oke dan moet je dit topic maar overslaanquote:Op woensdag 19 januari 2005 02:38 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Nee, ik snap die zin niet. Ik begrijp alleen Nederlands.
Waarom dat dan?quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:38 schreef marcoadam2003 het volgende:
[..]
alsof rotterdam mooi is ,als ik 1 stad kut vind is dat het wel ,, en JAA dat heeft ook met dat lelijke kakkerlakken stadion te maken maar dat is niet waar ik op doel
Ik vind het gewoon een kut stad ,, maar denk dat iemand uit enschede ook zijn eigen stad het mooiste vind dus denk dat we daar niet uit zullen komen.quote:
Ik vind die Cohen gewoon een sukkel.quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:44 schreef marcoadam2003 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een kut stad ,, maar denk dat iemand uit enschede ook zijn eigen stad het mooiste vind dus denk dat we daar niet uit zullen komen.
maar vind het gewoon zo rommelig daar.. de stad .. bevalt me al niet, die koopgoot .. al die zijstraatjes met winkels. je heb er alleen in het weekend nachtbussen dus als je ergens in een gat zit in rotterdam zonder auto kom je nergens meer behalve een taxi, in Amsterdam heb je tenminste elke dag een nachtbus.
verder zijn er nog wel wat dingen maar ja.
en wat heb je dan met die burgemeerster van Amsterdam ? stalkt ie je met de telefoon ofzo ?
lekker belangrijk ,het is iemand die zijn stad niet onder controle weet te houden maar dat ligt ook voornamelijk aan dit pepi en kokkie land zelf en die super regering.
Ik heb 11 jaar in Enschede gewoond, en die stad biedt nog minder dan een boeren gehucht.quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:44 schreef marcoadam2003 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een kut stad ,, maar denk dat iemand uit enschede ook zijn eigen stad het mooiste vind dus denk dat we daar niet uit zullen komen.
Gaf eigenlijk maar een voorbeeldquote:Op woensdag 19 januari 2005 02:46 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik heb 11 jaar in Enschede gewoond, en die stad biedt nog minder dan een boeren gehucht.
Het is geen studentenstad, heeft geen gezelligheid en te weinig groen in het centrum.
Er wordt Tukkers gesproken wat wel weer okay is.
Ik vind Amsterdam echt op een dorp lijken, vergeleken met Rotterdam en Den Haag.quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:47 schreef L.Denninger het volgende:
Ik spreek uit ervaring :
Amsterdam is best een fjin dorp om in te wonen, als je op de goeie plek woont.
Persoonlijk vind ik de koopgoot redelijk saai.quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:46 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik vind die Cohen gewoon een sukkel.
Nachtbussen zijn er inderdaad alleen in het weekend, ik wist niet dat dat in Amsterdam anders was. Onze metro is wel een stuk beter, vind ik.
De Koopgoot is echt prachtig vergeleken met bijvoorbeeld die ranzige steegjes achter de Dam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |