abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24879224
Het stukje over Playing it safe is dan wel weer zeer goed. En laat me eigenlijk een beetje zorgelijk voelen.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  woensdag 2 februari 2005 @ 11:07:22 #277
36326 Freezor
Cold as stone
pi_24879665
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 14:30 schreef Chocobo het volgende:
Bij deze IGN special over aankomende knallers voor Cube zag ik een fake boxart staan van Zelda.... kreeg het spontaan warm..... zooo'n zin in dit spel

[afbeelding]
Die had ik ook al gezien

Kan niet wachten tot de E3, en het duurt nog zo lang
Something for your mind, your body and your soul.
  woensdag 2 februari 2005 @ 11:28:58 #278
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24880042
@ Forau_Diavolina, een deel is wel waar. Een simpel voorbeeld mijn moeder en zusje die wegzijn van de minigames van Mario 64 DS maar Mario 64 zelf niet aankunnen. Nu overdrijft die gast wel, maar de essentie is wel waar.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_24880293
Maar die hebben ook geen opvoeding gehad in computeren. Ik bedoel, die hebben op school waarschijnlijk niet zo vaak achter de pc gezeten als al die kids nu doen. Toch?
Mijn vriendin kan Mario Kart ook niet bijhouden, maar speelt als een virtuoos Tetris op die goedkope 2.5 euro dingen.
Ik snap best dat je niet in een keer bij(bijvoorbeeld) ToS met alles aan moet zetten, unison attacks exspheres etc. Omdat het anders te moeilijk wordt. Maar als je in het begin een kleine tutorial hebt, en je zet wat door kan ik me niet voorstellen dat dit het doemscenario zal worden wat de schrijver aangeeft.
Maar ik speel dan ook REmake zonde enige last te hebben van de controlls. Hoewel ik me afvraag of dat van enige invloed is.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  woensdag 2 februari 2005 @ 11:47:12 #280
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24880418
Tuurlijk, je moet ook een verschil maken tussen de gamers als jij en ik, en de niet gamers die af en toe een spelletje spelen. Die eerste markt wordt steeds groter, maar als je toch eens die tweede markt kan aanspreken, dan heb je een gigantische hoeveelheid mensen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_24880564
Maar ik snap niet waarom we dan al onze games opeens simpeler moeten gaan maken. Ik bedoel, het kan wat mij betreft nog veel complexer, eigenlijk. Als je het maar goed aanpakt en de doelgroep goed definieert. Ik denk niet dat die tweede markt aangesproken hoeft te worden.
Je moeder en zus zijn gek van de mini-games. Dat was ik vroeger ook, maar ook toen waren die spellen te moeilijk voor mij. Maar dat groeit vanzelf. Ik speel nu met gemak spellen die andere mensen "enorm moeilijk" vinden. Maar dat komt omdat ze nog niet zo ver zijn als mij. Maar dat komt volgensmij vanzelf. Mensen denken niet meer zo snel "da's toch te moeilijk voor mij", gelukkig maar.
Dus ik denk dat het vanzelf komt, als ze maar gewoon er in geinteresseerd zijn.
Wellicht komt het omdat simpele spellen niet interessant meer zijn en niet verkopen? Omdat de gamer meer diepgang wil zeg maar.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  woensdag 2 februari 2005 @ 11:57:09 #282
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24880662
Ik ben het er ook niet mee eens dat ALLE spellen makkelijker en simpeler moeten. Maar een aantal zou best simpeler kunnen. De Eyetoy en Singstar zijn niet voor niets zo populair.

Als je makkelijke en lage instap hebt gaan de mensen vanzelf verder kijken en complexere games spelen. Je moet echter wel zorgen dat je makkelijk kan beginnen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_24880832
Maar ze beginnen toch al makkelijk? Eyetoy en singstar, tetris, minigames.
Heb je ze al eens Warioware laten spelen? Ik bedoel, die spellen zijn er wel.
Allen worden ze niet goed verkocht door gamers zoals wij. Wij willen moeilijk en diepgang.
Het is IMHO niet zo dat men te moeilijke spellen maakt, ik denk dat de die-hard gamers ze niet kopen, en dat zo de andere groep er niet aan komt omdat zij dus nevernooitniet een spel gaan kopen.

EDIT; hey, toch nog een best interessant artikel.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  woensdag 2 februari 2005 @ 12:09:00 #284
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24880874
quote:
omdat zij dus nevernooitniet een spel gaan kopen
En dat is nou juist het probleem
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_24880953
Maar waarom dan niet? Omdat ze bang zijn voor het moeilijke? Of omdat ze bang zijn dalijk ook als een fanboy achter een doos vol hardware te zitten?
Of wellicht spreken de spellen niet aan. De meeste niet-gamers zijn vrouwen. En daar bereik je niet veel mee als je met Resident Evil aankomt. Dan zou het iets anders zijn dan complexiteit maar eerder de sfeer en setting. Of een combinatie van die twee?
Ingewikkeld volk die niet-gamers.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_24881035
Hoe leuk je ouders/vriendin/opa/etc simpele spelletjes ook vinden, ik zie ze nooit zelf een game kopen; dus voor de gamemakers lijkt me de doelgroep vrij irrelevant. Het zijn meer van die meelifters die meegamen met een gekocht spel van iemand anders. Ik zie het niet snel gebeuren dat ze daadwerkelijk de stap maken om zelf naar de winkel te gaan.
pi_24881109
Dus, zijn ze eigenlijk compleet niet interessant?
Het enige wat ik me kan indenken is dat de doelgroep onder de (zeg maar) 14 jaar moeite heeft met het aanleren van complexe games. Maar daar heb je EA games en vechtgames voor.
Dus is er toch geen probleem
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_24886023
iemand Jungle Beat al gekocht??? zag em vandaag liggen, en het ziet er wel geinig uit
pi_24886420
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 12:18 schreef Lexie het volgende:
Het zijn meer van die meelifters die meegamen met een gekocht spel van iemand anders. Ik zie het niet snel gebeuren dat ze daadwerkelijk de stap maken om zelf naar de winkel te gaan.
mijn broer beweert ook altijd dat consoles bagger zijn (en vooral de gamecube) en de GBA heeft ie ook altijd niks gevonden maar ondertussen wil ie het wel altijd ff proberen
pi_24886570
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 17:49 schreef Retarded het volgende:
iemand Jungle Beat al gekocht??? zag em vandaag liggen, en het ziet er wel geinig uit
Ik ga morgen eens kijken of ze hem hebben, waar/in welke winkel heb je hem gezien ?
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_24886762
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 17:49 schreef Retarded het volgende:
iemand Jungle Beat al gekocht??? zag em vandaag liggen, en het ziet er wel geinig uit
Waar heb je hem dan gezien?
Maar ik denk toch dat ik hem moet laten liggen
Aangezien ik dezer dagen me DS kan verwachten en ik graag een game wil importeren
pi_24889169
FRS ligt ie...
  donderdag 3 februari 2005 @ 00:42:30 #293
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24894184
Issie er al ! ! ! ! ! !! !

Morgen dan maar meteen naar de FRS
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_24894251
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 00:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Issie er al ! ! ! ! ! !! !

Morgen dan maar meteen naar de FRS
Ik hoop dat de Bart Smit hem morgen in het dorp heeft, want de enige keer dat ik de komende dagen in de stad ben is ivm stappen/carnaval...
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  donderdag 3 februari 2005 @ 11:51:13 #295
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24899314
Star Fox Assault op IGN:
quote:
Closing Comments
While somewhat fun, Star Fox: Assault fails to impress. It lacks the originality, mechanics and style of a next-generation sequel. Playing through the game’s opening sequence will rekindle your love for the franchise, only to have it betrayed by the shoddy control and repetitive play of successive levels. And the multiplayer, while dishing out mild entertainment, wears thin excessively fast. It would have been nice to see a greater variety of modes, not to mention better maps and more of them. Still, Star Fox: Assault will definitely appeal to fans of the series.

Another Take from Matt Casamassina
Star Fox Assault is a solid shooter and I'm sure that some die-hard fans of the franchise will even find that developer Namco has done a decent job of presenting the license. Control is tight when Fox is in his trusty Arwing, and it's during these on-rails levels, which pay homage to the design of the original game and its N64 sequel, that Assault is at its best. The problem is that Namco has decided to focus instead on creating new stadium-type stages where Fox and crew engage in various battles as though they were trapped in a generic first-person shooter. Sadly, these latter level types outweigh the on-rails selection by a margin of at least two-to-one, which is bound to disappoint purists looking for something truly reminiscent of the older titles.

Namco has been at this game for a good while -- a couple years at the very least. In certain respects, the studio's time and effort shows. Assault has a clean, polished look to it in most regards. Nearly all of the Arwing-based missions run at 60 frames per second despite some impressive graphic displays, which include exploding asteroids and scrolling 3D structures. The game even runs in progressive scan mode, which makes me happy. On the other hand, this is 2005, and Assault's recreation of Dinosaur Planet looks nowhere near as crisp or detailed as the original Rare-designed level from Star Fox Adventures, which shipped for GameCube some three years ago.

Unfortunately, Assault is over before it really gets started. The game can be blasted through in five hours or less and while the archaic multiplayer mode is fun for short bursts, it's neither particularly innovative nor ultimately satisfying. It's just sort of there. To be perfectly honest, the multiplayer dogfights in the game are outclassed by the ones in games like Crimson Skies, whose physics and control are all-around deeper and more engaging.

Assault is a great rental, especially for Star Fox fans. But I wouldn't recommend buying this game because it fails to deliver either a mind-blowing experience or a long one.

7.0 Presentation
Super slick space battles are countered by so-so ground missions. Overall, a nice package with a lack of bugs and a decent interface.
7.5 Graphics
A mixed bag of awesome effects and limp textures. Animation runs smoothly, even though what's being animated suffers from "blah" design.
7.0 Sound
Fans will love the retooled Star Fox theme, but will cringe at some of the voices. Sound effects are generally weak.
6.5 Gameplay
The same Star Fox we've all come to expect. Arwing missions rock, while ground missions suffer from sloppy control.
7.0 Lasting Appeal
You can unlock three classic Namco games, and play the multiplayer forever if you wind up loving it--which isn't too likely.
7.0 OVERALL
(out of 10 / not an average)
9,2 Reader Average
Leuk, maar niets voor mij dus.

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_24900236
Er gaat op 18maart een speciale editie van de GameCube uitkomen, met daarin R.E. 4 en een speciale GC/Controller met het RE logo, voor ¤129

Er is geen kans dat dit spel multi-console wordt he? Om nou ¤129+geld voor een memard te gaan spenderen speciaal voor 1 game... Andere cube games spreken mij totaal niet aan nl....
pi_24900468
Het wordt multi console, hij komt ook op de PS2 uit, alleen een heel stuk later.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_24900754
Jungle beat is echt een gaaf spel..
je moet even de controls doorhebben met de congo's maar als je dat eenmaal hebt dan wordt het zo gaaf
pi_24900877
Ow, is Jungle Beat er al? Naja, eerst maar eens carnaval .
pi_24901986
quote:
Op maandag 31 januari 2005 11:36 an op dschreef djkoelkast het volgende:

Ik zou geen console willen die uit zichzelf om een scheet vastloopt (xbox), blijft toch Microsoft he
Aantal keren vastgelopen:

Xbox: 0x
Cube: heel vaak

Dus die vlieger gaat niet geheel op
Houd van een lijntje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')