Oosterparkwijk in Amsterdam is een hele leuke buurt om te wonenquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:43 schreef Darkster het volgende:
voor de mensen die het zo opnemen voor de marokkaanse samenleving|>>>
woon je ook in een gebied/wijk met marokkaanse hangjongeren?
ga er eens een week tussenwonen....
Vooralsnog lijk het op een ongeluk. Ze zette de auto in achteruit, wilde achter de jongens aangaan en reed er 1-tje aan.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:32 schreef Risale-i_Nur het volgende:
[..]
Als het inderdaad een ongeluk was geweest, had je misschien een punt. Maar een ongeluk gebeurt alleen als je iets van te voren niet plant. Je auto in de achteruit zetten en iemand proberen te overrijden is niet echt iets wat je niet plant.
Als het om een autochtone jongen zou gaan had je nog steeds dezelfde 'jubel-stemming' gehad.quote:Maar het zal wel het feit zijn dat het om een marokkaan gaat dat er zo wordt gereageerd door sommigen. Als het om een blanke nederlander ging, zaten we nu nog op pagina 2 van deel 1 te posten en niet in deel 3, als er al een topic over zou worden geopend.
YEP! ik woon in Gouda en ik kan je vertellen dat er daar nogal wat schorum rondloopt! Maar desondanks ben ik van mening dat het niet goed te praten is dat iemand wordt doodgereden en dat er daarna door een stel randdebielen hier op de site compleet hersenloos en kansloot gezwetst wordt! Ik vind wel dat ze zich moeten gaan aanpassen en dat dat ook SNEL moet gaan gebeuren!quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:43 schreef Darkster het volgende:
voor de mensen die het zo opnemen voor de marokkaanse samenleving|>>>
woon je ook in een gebied/wijk met marokkaanse hangjongeren?
ga er eens een week tussenwonen....
er moet onderzocht worden of het een ongeluk of bewuste actie wasquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:46 schreef SCH het volgende:
Maar goed, wat anders dan: vinden jullie dat die vrouw vervolgd moet worden?
Ga dan maar solliciteren als directeur van het filmfestival van Montreux en Cannes, je hebt er zo te horen verstand van. Je maakt nog een goede kans ook met een beetje positieve moslimdiscriminatie....quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:23 schreef Risale-i_Nur het volgende:
[..]
Hij was net zo kunstenaar als ik paus ben.
Wat mij betreft ligt dat eraan hoe het ongeval heeft plaatsgevonden. Is de jongen met opzet aangereden of niet. Bij het laatste niet vervolgen.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:46 schreef SCH het volgende:
Je hebt makkelijk praten, maar als je op dat moment en in die omstandigheden als slachtoffer ter plekke bent, reageer je misschien (uit noodweer!!!!?) wel zoals ze heeft gedaan.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:32 schreef Risale-i_Nur het volgende:
[..]
Als het inderdaad een ongeluk was geweest, had je misschien een punt. Maar een ongeluk gebeurt alleen als je iets van te voren niet plant. Je auto in de achteruit zetten en iemand proberen te overrijden is niet echt iets wat je niet plant.
Maar het zal wel het feit zijn dat het om een marokkaan gaat dat er zo wordt gereageerd door sommigen. Als het om een blanke nederlander ging, zaten we nu nog op pagina 2 van deel 1 te posten en niet in deel 3, als er al een topic over zou worden geopend.
quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:49 schreef Redux het volgende:
[..]
Wat mij betreft ligt dat eraan hoe het ongeval heeft plaatsgevonden. Is de jongen met opzet aangereden of niet. Bij het laatste niet vervolgen.
jaquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:48 schreef more het volgende:
Zijn er eigenlijk statistieken beschikbaar waar je kunt zien hoe groot het aandeel van Allochtonen/Allochone afkomst op de totale criminalitiet is??
Ik ben blij dat je toegeeft dat het geen ongeluk was en dat er wel degelijk sprake was van opzet.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:46 schreef nikk het volgende:
[..]
Vooralsnog lijk het op een ongeluk. Ze zette de auto in achteruit, wilde achter de jongens aangaan en reed er 1-tje aan.
[..]
*proest* verkeerde post gequote ofzo? Of ben je lekker aan het rellen?quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:52 schreef Risale-i_Nur het volgende:
Ik ben blij dat je toegeeft dat het geen ongeluk was en dat er wel degelijk sprake was van opzet.
Dan is het nog steeds een ongeluk. De manier waarop jij redeneert bestaan ongelukken per definitie niet. Alles heeft immers een oorzaak.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:52 schreef Risale-i_Nur het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je toegeeft dat het geen ongeluk was en dat er wel degelijk sprake was van opzet.
Ik zou eerder pleiten voor een inburgeringscursus voor mensen die het leven van de ene mens, boven die van een ander zien.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:50 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Je hebt makkelijk praten, maar als je op dat moment en in die omstandigheden als slachtoffer ter plekke bent, reageer je misschien (uit noodweer!!!!?) wel zoals ze heeft gedaan.
Men mag de niet-criminelen zo langzamerhand wel een inburgeringscursus geven hoe ze in deze nieuwe maatschappij zich hebben te gedragen, wanneer ze in deze omstandigheden terecht komen.
Slotconclusie is nog steeds: Een trieste samenloop van omstandigheden, die niet door de automobiliste in gang is gezet.
Opzet waarvan? Dat ze Ali-hou-jij-me-tassie-even-vast tot staan wou brengen, OK. Maar verder niet.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:52 schreef Risale-i_Nur het volgende:
[..]
Correctie, daaruit blijkt dat Antillianen relatief gezien de meest criminele groep in NL zijn.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:51 schreef Darkster het volgende:
[..]
ja
http://www.cbs.nl
en nog wel paar.
daaruit blijkt dus dat marrokanen relatief gezien meest criminele groep in nederland zijn....
de helft van de gevangenis zit vol met allochtonen terwijl allochtonen maar 7% van nederlandse volk is....
maar ja dat zal SCH en zijn linkse "knuffel de Marokkaan"organisatie wel weer omheen weten te lullen
Moet wel een onderzoek plaatsvinden, maar schijnt moeilijk te zijn, alles heeft zich afgespeeld in 8sec, en er waren vrij weinig getuigen(de meeste hoorden een klap, toen was alles al gebeurd)quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:46 schreef SCH het volgende:
Broekhoest en Nikk, schrijven jullie je even in?quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:54 schreef Risale-i_Nur het volgende:
[..]
Ik zou eerder pleiten voor een inburgeringscursus voor mensen die het leven van de ene mens, boven die van een ander zien.
risale-i-nur? zelf marokkaan?quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:52 schreef Risale-i_Nur het volgende:
[..]
Dat snap ik niet. Hoe kan hij onopzettelijk zjin aangereden? Ze reed toch bewust die kant uit???quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:49 schreef Redux het volgende:
[..]
Wat mij betreft ligt dat eraan hoe het ongeval heeft plaatsgevonden. Is de jongen met opzet aangereden of niet. Bij het laatste niet vervolgen.
Ongelukken bestaan wel degelijk. Een ongeluk is als mevrouw deze jongen per ongeluk had aangereden terwijl ze met de knoppen van haar radio bezig was. Iemand die haar auto bewust in de achteruit zet, gaat achter een dader aan en dat kan niet als een ongeluk worden gezien. Wat wel kan is dat de vrouw deze marokkaan eigelijk niet wilde doden, maar wel wilde overrijden om hem te kunnen stoppen zodat zij haar tas weer kan terugpakken. Het daadwerkelijk doodgaan van deze jongen kan een ongeluk zijn geweest. Het overrijden zelf was geen ongeluk.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:54 schreef nikk het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds een ongeluk. De manier waarop jij redeneert bestaan ongelukken per definitie niet. Alles heeft immers een oorzaak.
Dat is een hele andere discussie.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:54 schreef Risale-i_Nur het volgende:
[..]
Ik zou eerder pleiten voor een inburgeringscursus voor mensen die het leven van de ene mens, boven die van een ander zien.
op basis waarvan? Dat ik het niet erg vind dat een crimineel dood is? Misschien heb je zelf even een reality-check nodig.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:56 schreef Tall het volgende:
[..]
Broekhoest en Nikk, schrijven jullie je even in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |