ik geloof dat het in cs 1.6 via config.cfg ging, maar ik zie het nergens staan in het cfg-bestand van cssquote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:32 schreef EggsTC het volgende:
de resolutie in CSS via windows.
Het is dat ik geen logs heb, anders had ik een leuk stukje text om hier te plakken.quote:Op zondag 27 maart 2005 15:50 schreef gigant het volgende:
En als je kanker zegt ben je helemaal de lul, wat een stelletje hippies.
gewoon steamid opzoeken mbv status en dan kicken.. of gaat dat niet?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:58 schreef Lukaso het volgende:
Gisteren echt de twee meest vreemde cheats ooit gezien, eerste was een name-hack, dat de cheater dus constant van naam veranderd, maar dan zo dat ie telkens namen nam van spelers die al in der server zaten, hij was dus niet te kicken.
[...]
Die eerste heb ik ook gezien maar dat kan niet meer na die update, je kan je naam nu nog maar om de 10 sec veranderen en 5x in 10 min ofzoquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:58 schreef Lukaso het volgende:
Gisteren echt de twee meest vreemde cheats ooit gezien, eerste was een name-hack, dat de cheater dus constant van naam veranderd, maar dan zo dat ie telkens namen nam van spelers die al in der server zaten, hij was dus niet te kicken.
Tweede was nog vreemder. In de server verschenen ineens allemaal kringen(net zoals je een steentje in het water gooit) waar allemaal skulls uit kwamen.(zie scrnshotje) Echt heel vreemd, nadat we de cheater kickte verdwenen ze allemaal weer :S
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Eerste ken ik wel ja, tweede nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:58 schreef Lukaso het volgende:
Tweede was nog vreemder. In de server verschenen ineens allemaal kringen(net zoals je een steentje in het water gooit) waar allemaal skulls uit kwamen.(zie scrnshotje) Echt heel vreemd, nadat we de cheater kickte verdwenen ze allemaal weer :S
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
jawel hoor, ze doen het nog gewoon bij mijquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:29 schreef Roelieh het volgende:
[..]
Eerste ken ik wel ja, tweede nog nooit van gehoord.
Jammer genoeg doen je screenies het niet meer![]()
screenies doen t bij mij ook niet maar dat zal de firewall zijn. Die eerste lijkt me geen probleem. Kick/Ban m gewoon op steamid (ligt er natuurlijk aan welke admin plugin je hebt).quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:58 schreef Lukaso het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Toen ie die persoon kickte ging het wegquote:Op woensdag 30 maart 2005 14:39 schreef McDBigMac het volgende:
[..]
screenies doen t bij mij ook niet maar dat zal de firewall zijn. Die eerste lijkt me geen probleem. Kick/Ban m gewoon op steamid (ligt er natuurlijk aan welke admin plugin je hebt).
Tweede heb ik ook al s gezien. Kan t niet echt een cheat noemen (tenzij de veroorzaker zelf die skulls niet te zien krijgt), eerder een mod(je), maar hinderlijk was t wel. Eigelijk wel heel raar dat dit op de server kan worden uitgevoerd. Hoe kwam je erachter wie t deed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |