ik geloof dat het in cs 1.6 via config.cfg ging, maar ik zie het nergens staan in het cfg-bestand van cssquote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:32 schreef EggsTC het volgende:
de resolutie in CSS via windows.
Het is dat ik geen logs heb, anders had ik een leuk stukje text om hier te plakken.quote:Op zondag 27 maart 2005 15:50 schreef gigant het volgende:
En als je kanker zegt ben je helemaal de lul, wat een stelletje hippies.
gewoon steamid opzoeken mbv status en dan kicken.. of gaat dat niet?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:58 schreef Lukaso het volgende:
Gisteren echt de twee meest vreemde cheats ooit gezien, eerste was een name-hack, dat de cheater dus constant van naam veranderd, maar dan zo dat ie telkens namen nam van spelers die al in der server zaten, hij was dus niet te kicken.
[...]
Die eerste heb ik ook gezien maar dat kan niet meer na die update, je kan je naam nu nog maar om de 10 sec veranderen en 5x in 10 min ofzoquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:58 schreef Lukaso het volgende:
Gisteren echt de twee meest vreemde cheats ooit gezien, eerste was een name-hack, dat de cheater dus constant van naam veranderd, maar dan zo dat ie telkens namen nam van spelers die al in der server zaten, hij was dus niet te kicken.
Tweede was nog vreemder. In de server verschenen ineens allemaal kringen(net zoals je een steentje in het water gooit) waar allemaal skulls uit kwamen.(zie scrnshotje) Echt heel vreemd, nadat we de cheater kickte verdwenen ze allemaal weer :S
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Eerste ken ik wel ja, tweede nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:58 schreef Lukaso het volgende:
Tweede was nog vreemder. In de server verschenen ineens allemaal kringen(net zoals je een steentje in het water gooit) waar allemaal skulls uit kwamen.(zie scrnshotje) Echt heel vreemd, nadat we de cheater kickte verdwenen ze allemaal weer :S
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
jawel hoor, ze doen het nog gewoon bij mijquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:29 schreef Roelieh het volgende:
[..]
Eerste ken ik wel ja, tweede nog nooit van gehoord.
Jammer genoeg doen je screenies het niet meer![]()
screenies doen t bij mij ook niet maar dat zal de firewall zijn. Die eerste lijkt me geen probleem. Kick/Ban m gewoon op steamid (ligt er natuurlijk aan welke admin plugin je hebt).quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:58 schreef Lukaso het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Toen ie die persoon kickte ging het wegquote:Op woensdag 30 maart 2005 14:39 schreef McDBigMac het volgende:
[..]
screenies doen t bij mij ook niet maar dat zal de firewall zijn. Die eerste lijkt me geen probleem. Kick/Ban m gewoon op steamid (ligt er natuurlijk aan welke admin plugin je hebt).
Tweede heb ik ook al s gezien. Kan t niet echt een cheat noemen (tenzij de veroorzaker zelf die skulls niet te zien krijgt), eerder een mod(je), maar hinderlijk was t wel. Eigelijk wel heel raar dat dit op de server kan worden uitgevoerd. Hoe kwam je erachter wie t deed?
hmm die staat ook niet in mijn steam map (heb gezocht)quote:Op zondag 3 april 2005 10:07 schreef Ubeydullah het volgende:
ik krijg een error in de console en dan "crasht" de game voor een paar seconden en speelt leuk verder........... het is de error "cant find player/pl_wade1.wav"
specs:
p4 3.4 overgeklokt normaal 3.0
gf 6800 ultra
1024mb geheugen
xp pro met sp2
wie weet hoe ik dit oplos???
misschien omdat ze graag alleen met normale mensen en normale taal spelen/pratenquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:09 schreef gigant het volgende:
ik ben gebanned van XS4ALL omdat ik zei: dat ik dat echt een geile moeder vond en ik ging piktrekken. Wat een stelletje mongolen die admins.
Ach joh, ik loop altijd te ouwehoeren wat maakt het uit ik lul gewoon veel. Maar ondertussen ben ik wel beter dan iedereen (het niveau is laag met CSS?) Ik ben niet zon rare gast die alleen maar speelt om het spelen en naar lanpartys gaat.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:22 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
misschien omdat ze graag alleen met normale mensen en normale taal spelen/praten![]()
Die skulls lijken me totaal geen cheats/hacks whatsoever eerder een slechte server die de serveradmin aanpassingen laat doen die dingen uit het spel oproept (zoals bij unrealtournament, unreal 2, al die grote beesten oproepen)quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:58 schreef Lukaso het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Er zijn er 4quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:39 schreef Kamphuys het volgende:
Ik speel 99% van de keren op 1 van de 2 XS4ALL servers, meer mensen dit probleem gezien?
tof toagje dat je hebtquote:
Fischerspooner is trouwens mijn CS naamquote:
Coolquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:50 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Fischerspooner is trouwens mijn CS naam![]()
Check de Steam support site, je moet registry.blop (of zoiets, iig een blop file) verwijderen uit je steam folder. Dan gaat ie heel ff een update binnenhalen en heb je er geen last meer van.quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:39 schreef Kamphuys het volgende:
Als ik een server probeer te connecten krijg ik de foutmelding:
'Disconnect: Error verifying steam userID Ticket (server was unable to contact the authentication server, 35)
Ik speel 99% van de keren op 1 van de 2 XS4ALL servers, meer mensen dit probleem gezien?
Had het al gevonden, maar toch bedanktquote:Op donderdag 14 april 2005 18:39 schreef ToMm het volgende:
[..]
Check de Steam support site, je moet registry.blop (of zoiets, iig een blop file) verwijderen uit je steam folder. Dan gaat ie heel ff een update binnenhalen en heb je er geen last meer van.
Ik zit btw ook bijna altijd in een XS4all server, onder de nick ChieF (vaak met DGU tag ervoor).
Huh waar heb je het over.. ga naar website van steam, zoek in het forum ..quote:Op donderdag 14 april 2005 18:39 schreef ToMm het volgende:
[..]
Check de Steam support site, je moet registry.blop (of zoiets, iig een blop file) verwijderen uit je steam folder. Dan gaat ie heel ff een update binnenhalen en heb je er geen last meer van.
Ik zit btw ook bijna altijd in een XS4all server, onder de nick ChieF (vaak met DGU tag ervoor).
Ik had deze oplossing gevonden op het steampowered forum, en het werkt prima. Misschien dat jouw oplossing ook werkt, dan zijn er meerdere oplossingen voor hetzelfde probleem...quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:07 schreef A-Style het volgende:
[..]
Huh waar heb je het over.. ga naar website van steam, zoek in het forum ..
dan kom je ergens tegen dat je paswoord moet veranderen, dus pas je ff je nieuwe wacht woord aan en je kan in loggen met je nieuwe paswoord..
maar nu blijkbaar niet meerquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:02 schreef Jump het volgende:
muisje heeft al altijd perfect gewerkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |