vanaf dat je iets te goed begint te spele op sommige servers wordt je snel al cheater bestempeldquote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:12 schreef McGilles het volgende:
Gisteren op server:
Cheater dit, cheater dat, hop, eraf geflikkerd! ik opnieuw joinen, hop BAN!
echt zielig, mijn favo server
Klopt ja!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:17 schreef Jump het volgende:
[..]
vanaf dat je iets te goed begint te spele op sommige servers wordt je snel al cheater bestempeld![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:06 schreef Mad-Matt het volgende:
WOOHOO, ik heb m`n oude niveau weer een beetje weten te halen, nu kijken of ik het vast kan houden
[afbeelding]
in call of duty heb je ook een spongebob clanquote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:16 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
![]()
die gozer in die clan dan: -orgasm- Hoe verzin je het zeg, ben trouwens ook al een Spongebob clan tegen gekomen
![]()
Dude, je veperst het dan voor iedereen op die serverquote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:21 schreef MMaRsu het volgende:
Wat ik altijd cool vind is tk'en..gewoon een beetje rotzooien op duitse servers ( die hebben bijna altijd tk aanstaan). Het klinkt mss erg laem ( dat is het ook ), maar als je eenmaal bezig bent vermaak je je wel hoor
.
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:21 schreef MMaRsu het volgende:
Wat ik altijd cool vind is tk'en..gewoon een beetje rotzooien op duitse servers ( die hebben bijna altijd tk aanstaan). Het klinkt mss erg laem ( dat is het ook ), maar als je eenmaal bezig bent vermaak je je wel hoor
.
Je moet ook geen nederlands praten op een niet nederlandse server hequote:Op maandag 31 januari 2005 13:11 schreef pimpin het volgende:
Ik speel het spel eigenlijk nooit meer, ik wil altijd ouwehoeren en praten, maar niemand maar dan ok niemand praat terug.
quote:
Ik ga vanmiddag ff tjekkenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:24 schreef Evil_Jur het volgende:
De nieuwe updates van vandaag zijn echt geweldig, CS_Compound rules! Eindelijk een fatsoenlijke outdoor map. En DE_Train is terug! De modellen zijn ook venrieuwd, ziet er allemaal geweldig uit.
mja ik ook, gelukkig had ik nog een lijst in alle seeing eye staan..quote:Op vrijdag 25 februari 2005 20:48 schreef Jump het volgende:
gvd, na die upgrade die precies maar half gelukt is al men favorites kwijt
als ik men favorieten in Steam zelf bekijk staan ze er allemaal. Eenmaal in CSS heb ik er geen meer. Voeg ik er ene toe, komt die in Steam er ook bij, maa rin CSS is die weg als ik CSS herstart.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:23 schreef peejdorie het volgende:
[..]
mja ik ook, gelukkig had ik nog een lijst in alle seeing eye staan..
wel irritant idd![]()
had ik voor die update ook al een beetje last van, soms opeens een aantal srvrs weg ofzo, en dan verschillende lijsten in steam en css zelf..quote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:17 schreef Jump het volgende:
[..]
als ik men favorieten in Steam zelf bekijk staan ze er allemaal. Eenmaal in CSS heb ik er geen meer. Voeg ik er ene toe, komt die in Steam er ook bij, maa rin CSS is die weg als ik CSS herstart.
klote bug
op XS4ALL CSS-01/2/3 kom ik ook soms. TweakDSL te zien welke map het isquote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:58 schreef peejdorie het volgende:
[..]
had ik voor die update ook al een beetje last van, soms opeens een aantal srvrs weg ofzo, en dan verschillende lijsten in steam en css zelf..
mja, waar spelen jullie meestal?
ik vooral xs4all 1 t/m 3, dutchcentral, dustydunes en nexus
nick: cheez.nl![]()
unable to init shader systemquote:Op zaterdag 26 februari 2005 16:27 schreef Jump het volgende:
opstarten in veilige modus? dan wordt er gestart op 800*600 normaal gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |