Ebay?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:03 schreef AntiChrist het volgende:
jammer dat de giftset ook al onderweg is......
Dezelfde gekocht, maar dan bij DVDSoon voor 7 Canadese Dollars (iets minder dan 5 euroquote:
Ik heb uit betrouwbare bron dat je ze over 6 weken al op de mat kan verw88!!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:58 schreef Cheiron het volgende:
Als het goed is wordt morgen bezorgd (... WAAROM worden mijn pakjes niet in ontvangst genomen![]()
)
Het is in ieder geval al in Nederland.
Ach, weet je wat, ik check wel ff met m'n goeie vriend de postbode en zal hem zeggen dat ie ze morgen levert, 6 weken wachten is ook zo vervelendquote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:59 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron dat je ze over 6 weken al op de mat kan verw88!!
![]()
ikquote:Op woensdag 2 februari 2005 16:59 schreef Durbin het volgende:
Wie heeft hem inmiddels niet :
[afbeelding]
Ik ook eigenlijk niet...quote:
Eindelijk echt binnen!!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:58 schreef Cheiron het volgende:
Als het goed is wordt morgen bezorgd (... WAAROM worden mijn pakjes niet in ontvangst genomen![]()
)
[afbeelding]
En deze ook![]()
![]()
Oldboy Final Edition
[afbeelding]
Het is in ieder geval al in Nederland.
had ik ook iddquote:Op donderdag 3 februari 2005 18:20 schreef Cheiron het volgende:
Oh, en er zat, in een stukje a4 papier gevouwen de dvd bij van Eat Drink, Man Woman. Nog nooit van gehoord, en niet besteld. Vreemde verassing
Ik ook niet.. De prijs is geen excuus voor mij om een kutfilm te kopen.. Als ik daar aan begin is het einde zoekquote:Op woensdag 2 februari 2005 18:38 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk niet...Moet wel toegeven voor die 9,99 wordt die wel helemaal verleidelijk (ook al zuigt de film imo).
![]()
hoe is de beeldkwaliteit van die dvd???quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:26 schreef Wepeel2 het volgende:
Bij de FRS (3voor33).
[afbeelding]
En de derde dvd was voor iemand anders, dus daarom maar twee dvd's hier.
Ik zal het straks even bekijken als ik thuis ben. Ik ben nu druk aan het werk (quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hoe is de beeldkwaliteit van die dvd???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |