Ik heb hetzelfde probleem, en dan slaat het ook nog eens door zodat geen enkele pagina meer plaatjes wil laden.quote:Op zondag 30 januari 2005 00:51 schreef FremantleDockers het volgende:
Ben ik nou eigenlijk de enige die de plaatjes doorgelinkt via forum.fok.nl niet meer ziet (hij blijft eeuwig laden), maar als ik de properties selecteer en ze paste in een nieuwe IE dan doen ze het wel...
Het is meer dan dat. Elk IE venster waarin ik forum.fok.nl had geopend, opende zowel in fok als in elke andere pagina daarna (bv dvdsoon ofzo) geen plaatjes. Een nieuw IE venster (waar geen fok in heeft gezeten) deed het prima. Wazig toch!! Vandaag gaat het overigens weer beter, nu is het maar een gedeelte van de plaatjes (niet alleen imageshack, ook bv xs4all.nl of amazon.com).quote:Op zondag 30 januari 2005 01:48 schreef California het volgende:
Imageshack heeft fok.nl geband, hebben we 't daar over?
Eindelijk weer eens he?quote:Op zondag 30 januari 2005 15:26 schreef AntiChrist het volgende:
gister gekocht:
ja ik ben zowaar mn stapel nog te kijken aan het verkleinen (dikke 100+) dus ik doe het even wat rustiger aanquote:
Een alternate beginning, het is eens wat anders.quote:
Jij had hem toch ook van koreandvds? Oeh, oeh, dan moet die van mij ook bijna binnen zijn!quote:
Ik geloof zelfs dat jij me die link gafquote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:56 schreef Cheiron het volgende:
Jij had hem toch ook van koreandvds? Oeh, oeh, dan moet die van mij ook bijna binnen zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |