Ik kan hem nu niet meer openen via underground 2. Nu is het een DAT bestand.. Is hier een oplossing voor?quote:Op maandag 23 mei 2005 13:54 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb die twee dragraces gedaan. Je moet nu alleen je wagen nog naar een 6-ster wagen pimpen om een cover te krijgen en dan nog 1 URL race en dan heb je stage 4 afgerond en ga je naar stage 5.
Raar. Bij mij ziet er nog gewoon uit als het standaard savebestand. Misschien dat je kan proberen om het .dat weg te halen. En mocht dat niet werken dan moet je je oude savestand er weer overheen zetten. Die dragraces kan je eventueel altijd nog later doen. Die zijn niet noodzakelijk om naar de volgende stage te gaan.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:33 schreef Promoth het volgende:
[..]
Ik kan hem nu niet meer openen via underground 2. Nu is het een DAT bestand.. Is hier een oplossing voor?
Hoelang heb jij over die 2 races gedaan? 5 minuten?quote:Op maandag 23 mei 2005 13:54 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb die twee dragraces gedaan. Je moet nu alleen je wagen nog naar een 6-ster wagen pimpen om een cover te krijgen en dan nog 1 URL race en dan heb je stage 4 afgerond en ga je naar stage 5.
Minuutje of 10. Ik heb ze wel een aantal keer moeten doen. Bij de tweede kon ik goed gebruik maken van de slipstream van een tegenstander om hem zo ongeveer 150 meter voor de finish te passerenquote:Op maandag 23 mei 2005 14:40 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Hoelang heb jij over die 2 races gedaan? 5 minuten?
Yup, bij fotosessie op pijl omlaagquote:Op maandag 23 mei 2005 14:43 schreef Promoth het volgende:
Kun je trouwens ook je kofferbak open doen?
trouwens, waar is die fotosessie???quote:Op maandag 23 mei 2005 14:48 schreef AMD64 het volgende:
[..]
En je motorkap pijl omhoog en deuren je <- en -> toets
ehhh fotosessies krijg je toch automatisch op je map te zien??quote:
Je kan outruns doen. En misschien dat je sommige races van de world map nog een keer kan doen, maar ik weet niet of je er dan geld voor krijgt. En er ligt ook nog weleens geld langs de weg dus je zou ook dat kunnen proberen te verzamelen. Dan heb je ook al vrij snel 200 bijelkaar.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:59 schreef Promoth het volgende:
ah zie het al, maar moet eerst geld verdienen. moet nog 200 krijgen, maar heb geen andere straat racers meer in de buurt. wat kan ik doen om 200 te krijgen
Zijn van die oranje driehoekjes op je map. Dat zijn andere wagens die je kan uitdagen. Via de outruns kan je ook uniques verzamelen.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:03 schreef Promoth het volgende:
oke thanx, maar wat en waar zijn die outruns eigenlijks?
Je moet een ster krijgen, en dat zie je op je mapquote:Op maandag 23 mei 2005 21:58 schreef Promoth het volgende:
Waar is dat fotogedoe waar je dus je wagen kan bekijken, zoals kofferbak, deuren motorkap enzovoort????
kun je dan alleen je kar bekijken?quote:Op maandag 23 mei 2005 22:05 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Je moet een ster krijgen, en dat zie je op je map
de tering, alles word toch al duidelijk uitgelegd in het spel zelf? gewoon alle smsjes lezenquote:
blijkbaar geen begrip? dan geen begrip voor jou!quote:Op maandag 23 mei 2005 22:24 schreef Talietje het volgende:
[..]
de tering, alles word toch al duidelijk uitgelegd in het spel zelf? gewoon alle smsjes lezen
en al wil je je bak zien, moet je naar de garage gaan. dan kan je alles bekijken.
die "fotosessies" krijg je niet zomaar...
ik zeg je alleen maar watquote:Op maandag 23 mei 2005 22:26 schreef Promoth het volgende:
[..]
blijkbaar geen begrip? dan geen begrip voor jou!
Ja, ik weet niet of je het weet, maar een forum is voor vragen en om over iets te praten, niet omelkaar af te zeiken als iemand wat vraagt!!!!!quote:
Idd, stampei maken over een paar vragen. Onzin, dat soort mensen haat ik altijd, herrieschopper om niks!quote:Op maandag 23 mei 2005 23:06 schreef numero_uno het volgende:
Vrede op aard mensen er is al genoeg onheil in den wereld
ik maak me er anders niet zo druk omquote:Op maandag 23 mei 2005 23:07 schreef Promoth het volgende:
[..]
Idd, stampei maken over een paar vragen. Onzin, dat soort mensen haat ik altijd, herrieschopper om niks!
Sorry, degene die hier NIET normaal doet ben jij, je denkt dat jij de regels van fok WEL mag overschreiden. Maar jij hebt net zoveel rechten als anderen. Als je er problemen mee hebt??? reageer dan gewoon niet, wat kan jou het nou schelen. sorry dat ik het zeg, mar ik word altijd zo moe van dat gezeiK!quote:Op maandag 23 mei 2005 23:20 schreef Talietje het volgende:
[..]
ik maak me er anders niet zo druk omherrieschopper
let nou maar gewoon ff op met de tussenstukjes en lees je smsjes en doe ff normaal wil je
Sorry, maar zou je naar het klaagbaak forum of zo willen gaan, daar je meningen willen uit, daar anderen jou probleem mededelen!!!??dank je!quote:
dude open jij anders een topic in Klaagbaak, doe niet zo moeilijkquote:Op maandag 23 mei 2005 23:32 schreef Promoth het volgende:
[..]
Sorry, maar zou je naar het klaagbaak forum of zo willen gaan, daar je meningen willen uit, daar anderen jou probleem mededelen!!!??dank je!
quote:Op maandag 23 mei 2005 23:36 schreef Talietje het volgende:
[..]
dude open jij anders een topic in Klaagbaak, doe niet zo moeilijkik snap niet wat jouw probleem is mên.
Ik had het tegen AMD
en Need for speed underground 2 is een geil spelquote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 23:44 schreef Talietje het volgende:
[..]
en Need for speed underground 2 is een geil spelom maar even ontopic te blijven
Gast...quote:Op maandag 23 mei 2005 23:48 schreef AMD64 het volgende:
[..]Heb jij msn. zoja. willemsjeffrey1984@gmail.com
Als ik een nieuwe videokaart zou nemen, dan gelijk een hele nieuwe pc.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:25 schreef AMD64 het volgende:
Hele mooie auto hoor
Nu maar sparen voor een videokaart?
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:31 schreef Promoth het volgende:
[..]
Als ik een nieuwe videokaart zou nemen, dan gelijk een hele nieuwe pc.
Ik heb nu dit en het spel loopt best heerlijkquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:39 schreef Promoth het volgende:
een 32 mb en 64, en die 64 zit in m'n laptop, dus als ik die zou willen vervangemn voor eentje van 512 bijvoorbeeld, danmoet ik een nieuw moederbord kopen!
Jaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:25 schreef AMD64 het volgende:
Hele mooie auto hoor
Nu maar sparen voor een Nieuwe videokaart?
in je laptop een videokaart vervangen? lijkt me niet echt ideaal. Koop liever een goede videokaart voor je desktop pc.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:41 schreef Promoth het volgende:
een 32 mb en een 64 mb, en die 64 mb zitin m'n laptop, dus als die vervangen moet worden, moet ik mijn moederbord vervangen!
Ja dat bedoel ik ook, in de laptop kost me dat een moeder bord. m'n desktop pc is nu 5 jaar oud, misschien dat ik volgend jaar via school een nieuwe kan bestellen!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:19 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
in je laptop een videokaart vervangen? lijkt me niet echt ideaal. Koop liever een goede videokaart voor je desktop pc.
mn X800 Pro vind het spel wel leuk, ook alle opties kunnen erbij aan...![]()
Dat kan ook helemaal niet. Als je dat, dan moet je een nieuwekopen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:19 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
in je laptop een videokaart vervangen? lijkt me niet echt ideaal. Koop liever een goede videokaart voor je desktop pc.
mn X800 Pro vind het spel wel leuk, ook alle opties kunnen erbij aan...![]()
Ja een nieuw moederbord. (dat zeg ik al zo'n 4 posts ongeveer!!!)quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:06 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Dat kan ook helemaal niet. Als je dat, dan moet je een nieuwekopen.
Sorry, overheen gelezne!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:10 schreef Promoth het volgende:
[..]
Ja een nieuw moederbord. (dat zeg ik al zo'n 4 posts ongeveer!!!)
die zijn er nietquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:31 schreef Promoth het volgende:
weet iemand nog online shops waar videokaarten goedkoop te koop zijn?
iaw een nieuwe laptop want dat zal waarschijnlijk efficienter zijn...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:10 schreef Promoth het volgende:
[..]
Ja een nieuw moederbord. (dat zeg ik al zo'n 4 posts ongeveer!!!)
Juist welquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:29 schreef Talietje het volgende:
alles is duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrr...
ik wil mijn eigen muziek stuudieejoootjuhhh ook vet duur enzomaargoed dit heeft natuurlijk niks temaken met NFSU2
ik ga weer ff gamen
HIj is een jaar oud, en was tering duur. Dus ook maar geen nieuwe, gewoon lekker een 512 mb kaartje in mijn desktop pc!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:40 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
iaw een nieuwe laptop want dat zal waarschijnlijk efficienter zijn...
Dat heb je als je een legale of Europese versie hebtquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:59 schreef Venco16 het volgende:
Hey waar heb je die andere auto's vandaan>>??Die opel corsa..naja vauxhall....
Grtz Venco
ach soquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:19 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Dat heb je als je een legale of Europese versie hebt![]()
![]()
lul nietquote:
Probeer je wagen af te stellen by je dymo chart op Street X. Dan gaat je auto puur voor acceleratie. EN dat heb jij nodigquote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:34 schreef OxygeneFRL het volgende:
Kan iemand vertellen wat het geheim van Street X is? IK heb nu nog maar 1 race op de map staan maar et lukt maar niet om die race te winnen...
In welke stage zit jij?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:04 schreef OxygeneFRL het volgende:
OK opgelost...heb effe in de Eclipse gereden .maar nu het volgende probleem..ik heb alle races afgerond..ik zie geen ronde stippen meer alleen de garages enzo...en nu?
Tijdens je spel op T drukkenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:43 schreef OxygeneFRL het volgende:
uh...waar kan je dat zien?
Even doorbladeren in je Tabs!quote:Op zondag 5 juni 2005 01:02 schreef OxygeneFRL het volgende:
uh..ik zit op 44%..ik zie nergens Stage staan
wowquote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:12 schreef babba het volgende:
Ik heb de mijne een beetje verbeterd:
[[url=http://home.hetnet.nl/~dittadeboer/nfsu2/nfsu/tn_nfsu2_000.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://home.hetnet.nl/~dittadeboer/nfsu2/nfsu/tn_nfsu2_001.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://home.hetnet.nl/~dittadeboer/nfsu2/nfsu/tn_nfsu2_002.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://home.hetnet.nl/~dittadeboer/nfsu2/nfsu/tn_nfsu2_003.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://home.hetnet.nl/~dittadeboer/nfsu2/nfsu/tn_nfsu2_004.jpg]afbeelding][/url]
(Klik voor een grotere afbeelding)
Hey AMD jij ook hierquote:Op zondag 5 juni 2005 19:47 schreef AMD64 het volgende:
Ziet er ook niet slecht uit babba
ah wij delen hetzelfde lotquote:
Ja.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:20 schreef OxygeneFRL het volgende:
he maar amd64..klopt dat niveau verhaal? moet ik gewoon zoeken naar verborgen races?
Heb jij al mijn tip geprobeerd?quote:Op zondag 5 juni 2005 20:52 schreef OxygeneFRL het volgende:
krijg ook steeds telefoon dat er action is in Beacon Hill maar als ik daar kom is er geen kip
dude... werkt dat ook als je al in stage 3 zit en je doet races uit stage 1?quote:Op zondag 5 juni 2005 20:23 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ja.
Of ga naar je garage en ga naar World Map. Daar kan je de verborgen races gelijk spelen.
Mocht je een race spelen. Doe dan gelijk restarten (race). Dan pas krijg je de poen. (is een soort bug)
Yes. It will workquote:Op zondag 5 juni 2005 21:07 schreef Talietje het volgende:
[..]
dude... werkt dat ook als je al in stage 3 zit en je doet races uit stage 1?
Mooi om te horenquote:Op maandag 6 juni 2005 09:28 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ja via werelkaart blijken er een heleboel races te zijn die nog onvoltooid zijn:S hoe dat kan weet ik niet want heb echt niets gemist of verloren maar goed ik ben voorlopig nog wel effe zoet...bedankt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |