Bij drift (vooral die downhill drifts) moet je vooral je snelheid blijven houden en niet al te moeilijke dingen proberen. Als je een hoge score kan halen is het mooi, maar blijf zoveel mogelijk midden op de weg, want als je tegen de vangrail komt is je score én je multiplyer weg.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:12 schreef Georges het volgende:
Ik moet nu die drift race van die heuvel af doen. Die is echt lastig.
Iemand tips?
Ik vind de FordFocus en de peugeot206 de besten!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:47 schreef Georges het volgende:
Wat is eigenlijk overall de beste auto?
Ik heb nu al een tijdje de Hyundai GT V6, op zich wel ok, alleen de handling is niet zo geweldig.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:07 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik vind de FordFocus en de peugeot206 de besten!![]()
Ik rij nu in de 3000GT, heb heel lang de 106 gereden, ook een fijn karretje.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:47 schreef Georges het volgende:
Wat is eigenlijk overall de beste auto?
nee zijn gewone auto's. Wanneer er wordt gezegd dat je er een mag uitzoeken dan ga je naar de dichtsbijzijnde showroom en je ziet vanzelf dat je er eentje mag uitzoeken...quote:Op zondag 23 januari 2005 22:28 schreef Elegy het volgende:
Wat is dat trouwens met die sponsor auto? Er zijn toch wagens met logo's van fabrikanten enzoWaarom kan ik die dan niet vinden?
![]()
Oh, ik dacht dat je net als met NFSU1 ook van die 'precustomized' bakken had, zoals de Rob Zombiwagen etc.quote:Op maandag 24 januari 2005 08:57 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
nee zijn gewone auto's. Wanneer er wordt gezegd dat je er een mag uitzoeken dan ga je naar de dichtsbijzijnde showroom en je ziet vanzelf dat je er eentje mag uitzoeken...
nou ze zitten er idd wel in, maar hoe je ze krijgt weet ik inderdaad niet meer. Er zit namelijk ook een auto in van The Doors omdat een van hun liedjes voor een remix is gebruikt...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:25 schreef Elegy het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je net als met NFSU1 ook van die 'precustomized' bakken had, zoals de Rob Zombiwagen etc.
Er vanuit gaande dat nieuweling naar mij verwijst (Naar wie anders?!), thnxquote:
Heb je wel outruns gedaan in level 5? Anders krijg je geen Wide Body Kit.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:54 schreef Fristi het volgende:
![]()
![]()
Heb 100%. Dus alles uitgespeeld. Maar kan nog steeds geen Wide Body Kit installeren.
Iemand enig idee??
Ik heb via de World Map alles in stage 5 uitgespeeld.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:18 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Heb je wel outruns gedaan in level 5? Anders krijg je geen Wide Body Kit.
Zijn die oranje driehoekjes die je onder andere op je mini-map ziet. Dat zijn auto's die je kan uitdagen. Via die uitdagingen kan je Unique upgrades verdienen en dus ook de Wide Body Kits. Maar als je level 5 al hebt uitgespeeld kan je die niet meer halen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:30 schreef Fristi het volgende:
[..]
Ik heb via de World Map alles in stage 5 uitgespeeld.
Outruns? Waar kan ik die spelen?
Dat zijn die oranje driehoeken op je minimapquote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:30 schreef Fristi het volgende:
[..]
Ik heb via de World Map alles in stage 5 uitgespeeld.
Outruns? Waar kan ik die spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |