quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:26 schreef blieblie het volgende:
Ja pis hoer piemel...
Het is dus 722 + 1.
Het is de schuld van *wijst naar febster*.
Check.quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:28 schreef NiPpY83 het volgende:
Echt een mega zuig film, als ik iemand zou willen martelen zou ik hem 2 keer naar deze film laten kijken.
Het was dus zoon ultra vage film alssssss... ff zoeken hoe die film ook al weer heette....quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:28 schreef NiPpY83 het volgende:
Echt een mega zuig film, als ik iemand zou willen martelen zou ik hem 2 keer naar deze film laten kijken.
Volgende keer mogen we wel bij jullie zitten hequote:Op woensdag 19 januari 2005 08:57 schreef NiPpY83 het volgende:
Goeie morgen partygurl,
We konden het horen jah dat jullie het gezellig hadden
Weet je zeker dat jullie dat wel durven?quote:Op woensdag 19 januari 2005 08:57 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Volgende keer mogen we wel bij jullie zitten he
Weet je zeker dat jullie dat wel aankunnenquote:Op woensdag 19 januari 2005 08:59 schreef NiPpY83 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat jullie dat wel durven?
Nee ...quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:00 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Weet je zeker dat jullie dat wel aankunnen![]()
Jullie kunnen nooit zo erg zijn als de mensen die naast mij zaten, dus denk dat ik dat wel kan hebbenquote:Op woensdag 19 januari 2005 09:00 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Weet je zeker dat jullie dat wel aankunnen![]()
jij noemt lau Ralph, En lau noemt linde Karl. ikke wel snappe :>quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:09 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Ik ben blond en het is vroeg, ik snap hem niet![]()
Opmerkingen uitleggen is niet grappigquote:Op woensdag 19 januari 2005 09:09 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Ik ben blond en het is vroeg, ik snap hem niet![]()
quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:14 schreef Partygurl het volgende:
Owwwwh zeg dat dan meteen
ben gister mijn spongebobkleurplaat vergeten in de bios
Neeeee hij ligt nog steeds bij mijn stoeltjequote:Op woensdag 19 januari 2005 09:15 schreef omegaproject het volgende:
[..]
![]()
Je bent hem gaan halen neem ik aan?
Hej lau troost dat meisje eens evenquote:Op woensdag 19 januari 2005 09:16 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Neeeee hij ligt nog steeds bij mijn stoeltje![]()
Mogge!quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:16 schreef Blueman het volgende:
Goede morgen...
*troost*quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:16 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Neeeee hij ligt nog steeds bij mijn stoeltje![]()
Nog niets gehoord.. heb gisterenavond nog wat research gedaan en wel wat dingetjes gevonden waarnaar ik nog mailen ga....quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:18 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Mogge!
Al iets van Spanje gehoord?![]()
Niet zo hequote:Op woensdag 19 januari 2005 09:50 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Tsssss .... jij mág niet eens mee
Omdat die wessel op dr rug heeft staanquote:Op woensdag 19 januari 2005 10:00 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Das die met die hanenkam?![]()
Waarom niet Yvonne?
Dus...... ?quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:09 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Omdat die wessel op dr rug heeft staan
Ben ik wel gewend hoor ....quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:18 schreef NiPpY83 het volgende:
nou blijft lau alleen achter
Jupquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:10 schreef Inu het volgende:
Mensen met skype hier? Kheb een zielig kort lijstje
Maar ik sta er al een tijdje inquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:10 schreef Inu het volgende:
Mensen met skype hier? Kheb een zielig kort lijstje
Ik kan je niet vinden...quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:15 schreef daNpy het volgende:
Ik heb er ook een account geloof ik, daNpy oid.
Heb het wel niet geinstalleerd staan momenteel
Ben op het werk...quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:12 schreef Inu het volgende:
Jah, jou heb ik alAlleen je bent niet online
Duidelijk de verkeerde baan gekozenquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:28 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ben op het werk...
Dus geen skype hier!
Of gewoon niet de behoefte om te skypen at workquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:36 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Duidelijk de verkeerde baan gekozen
Ehmmm.... nope, duidelijk de verkeerde baan gekozenquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:40 schreef Blueman het volgende:
[..]
Of gewoon niet de behoefte om te skypen at work
Het was toch de bedoeling om zo min mogelijk productief te zijn??quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:40 schreef Blueman het volgende:
[..]
Of gewoon niet de behoefte om te skypen at work
AAiiightquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:45 schreef blieblie het volgende:
[..]
Het was toch de bedoeling om zo min mogelijk productief te zijn??
welke klanten ?quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:00 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ach... als de klanten maar tevreden zijn.
Ohh, was dat het...quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:45 schreef blieblie het volgende:
[..]
Het was toch de bedoeling om zo min mogelijk productief te zijn??
Ga jij maar lekker vakantie vieren en niet werkenquote:Op woensdag 19 januari 2005 12:56 schreef NiPpY83 het volgende:
ik ga niet werken, ikke heb VAKANTIE 4 WEEK!!!, sorry moest er ff uit. Dadelijk naar nijmegen is daar 1 of ander feestje. En die moet ik natuurlijk ff gaan bezoeken, heb toch vrij
Ik heb ook vakantie... maar toch nog genoeg te doenquote:Op woensdag 19 januari 2005 12:56 schreef NiPpY83 het volgende:
ik ga niet werken, ikke heb VAKANTIE 4 WEEK!!!, sorry moest er ff uit. Dadelijk naar nijmegen is daar 1 of ander feestje. En die moet ik natuurlijk ff gaan bezoeken, heb toch vrij
juistquote:Op woensdag 19 januari 2005 13:03 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker vakantie vieren en niet werken
Dan ga ik mijn vrije dagen werkend doorbrengen, en straks lekekr met geld lopen smijten als jij op een houtje zit te bijten
Hup hup!quote:
Zo leuk om te zien dat er nog mensen met idealen op de wereld zijnquote:Op woensdag 19 januari 2005 13:20 schreef NiPpY83 het volgende:
ach, ik ben rijk zat zonder geld
Nee, wel loempiaquote:Op woensdag 19 januari 2005 13:52 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Neem je kibbeling voor me mee?
yummie ... kibquote:Op woensdag 19 januari 2005 13:52 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Neem je kibbeling voor me mee?
Nogmaals; heerlijk om te zien dat er nog mensen met idealen zijnquote:Op woensdag 19 januari 2005 13:54 schreef blieblie het volgende:
Ach... ooit kom je derachter dat je met geld niet alles kan kopen.
En IK zeg dat![]()
Okke R. de Vries...quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:54 schreef blieblie het volgende:
Ach... ooit kom je derachter dat je met geld niet alles kan kopen.
En IK zeg dat![]()
ik doe niet andersquote:Op woensdag 19 januari 2005 13:23 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hup hup!
Ga eens aan school werken!
Daar kan ik een hele goede imitatie van geven als ik wat gedronken hebquote:
Van Okke, of van Peter. R. de Vries?quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:31 schreef febster het volgende:
[..]
Daar kan ik een hele goede imitatie van geven als ik wat gedronken heb
gelukkig wel......met de carnvalsvakantie skieen!!!quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:31 schreef omegaproject het volgende:
[..]
... geen vakantie?
post eens een foto in het topic![]()
Ey.. ook al..quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:35 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
gelukkig wel......met de carnvalsvakantie skieen!!!![]()
alsjeblieft: http://fotoboek.fok.nl/XQZ-mequote:Op woensdag 19 januari 2005 14:57 schreef XQZ-me het volgende:
eej ik ben net nieuw hier......ik moet nog ff alles ontdekke.....
Cool, Tulfes ligt ook vlak bij Insbruckquote:Op woensdag 19 januari 2005 14:51 schreef XQZ-me het volgende:
oostenrijk - Zams (in de buurt van Insbruck)
(voor het eerst op wintersport......:P )
Ik Frankrijk... naar uhh Braicon ofzoiets..quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:51 schreef XQZ-me het volgende:
oostenrijk - Zams (in de buurt van Insbruck)
(voor het eerst op wintersport......)
*newsflash*quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:05 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Cool, Tulfes ligt ook vlak bij Insbruck
*n00bflash*quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
*newsflash*
Bekant alle skioorden in Tirol liggen vlakbij Innsbrück. Innsbrück is nml. de hoofdstad van Tirol.
Ja maar ik ben Laurens en ik interpreteer alles letterlijkquote:Op woensdag 19 januari 2005 15:18 schreef omegaproject het volgende:
[..]
*n00bflash*
Tirol is bijna 1/2 zo groot als Nederland (12.647 km2) ... Toch niet alles in Nederland ligt vlak bij Amsterdam , of wel?
Moet je maar niet slim proberen te doenquote:Op woensdag 19 januari 2005 15:21 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja maar ik ben Laurens en ik interpreteer alles letterlijk
Wat ik bedoel is dat als je in Tirol gaat wintersporten dan kom je bijna altijd langs Innsbrück en meestal zit je er dan niet echt ver vandaan ofzo. Ver is ook maar een relatief begrip...
Als ik niet zo lui en zo'n klootzak was, had ik het je wel uitgelegdquote:Op woensdag 19 januari 2005 15:30 schreef febster het volgende:
Ik (BB) ga niet op wintersport... Helaasch...
En kan iemand de Okke R. De Vries uitleggen??
Kben maar een simpele ziel en snap em niet.
Hmmm... valt me van je mee...quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:47 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Als ik niet zo lui en zo'n klootzak was, had ik het je wel uitgelegd
geen zin om daar hier op in te gaan, maar ben idd wel een beetje geirriteerd ja...quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:26 schreef Blueman het volgende:
Flow.. je komt wat geirriteerd over...
Was ist loss?
Duidelijkquote:Op woensdag 19 januari 2005 15:54 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
geen zin om daar hier op in te gaan, maar ben idd wel een beetje geirriteerd ja...
Kun je mooi vullen met drank en condoomsquote:Op woensdag 19 januari 2005 16:36 schreef Partygurl het volgende:
hoiiii wow ik heb zon mooi rood dokterskoffertje voor bij mijn carnavalsoutfit gekocht
Woei, dan kun je mooi ál je make-up spullen daarin meenemenquote:Op woensdag 19 januari 2005 16:36 schreef Partygurl het volgende:
hoiiii wow ik heb zon mooi rood dokterskoffertje voor bij mijn carnavalsoutfit gekocht
hoe raad je het.....quote:Op woensdag 19 januari 2005 16:34 schreef omegaproject het volgende:
Iedereen in slaap gevallen ofzo?
Dan moet zij er minimaal 2 meenemen denk ik.quote:Op woensdag 19 januari 2005 16:51 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Woei, dan kun je mooi ál je make-up spullen daarin meenemen![]()
Nu de snelheid nog.quote:Op donderdag 20 januari 2005 00:15 schreef blieblie het volgende:
@ least...
Ik geef het nog geen 12 uur.
Morguhquote:Op donderdag 20 januari 2005 08:04 schreef XQZ-me het volgende:
*goeiemorge!!!*
kwart voor 6 opgestaan....![]()
Ik is ook een beetje ziek .... verkouden enzoquote:Op donderdag 20 januari 2005 08:56 schreef Partygurl het volgende:
Goeiemorgen..
Neem heus geen 2 koffers vol met make up mee hoor
Ik ben ziekBtje heeel erg verkouden en koorts, en moet naar school om een domme stagemap op te halen pfffff.
quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:01 schreef Inu het volgende:
Ik en dinnetje hebben ontdekt waar de uitdrukking pikzwart vandaan komt
Mensen gaan met dit weer naakt zwemmen in de Maarseveense Plassen, dus dat was vroeger ook vast, want toen hadden ze nog geen badpakken ensow en als iets bevriest wordt het zwart en de dingen die eruitsteken bevriezen het eerste, dus die piemols bevriezen dan gewoon en dan is het pikzwart
Mensen gaan met dit weer naakt zwemmen in de Maarseveense Plassen, dus dat was vroeger ook vast, want toen hadden ze nog geen badpakken ensow en als iets bevriest wordt het zwart en de dingen die eruitsteken bevriezen het eerste, dus die piemols bevriezen dan gewoon en dan is het pikzwart
hoe toevallig.. me2!quote:Op donderdag 20 januari 2005 14:38 schreef Partygurl het volgende:
ik heb 17 juni al vakantie, das betersss, 5juli dilpmauitreiking
Gelukkig maar, zou zo saai worden als iedereen me altijd zou begrijpenquote:
Pizzaaaaquote:Op donderdag 20 januari 2005 15:14 schreef FlowDesign het volgende:
Geen idee wat ik vanavond eens zal gaan eten...
Bierquote:Op donderdag 20 januari 2005 15:14 schreef FlowDesign het volgende:
Geen idee wat ik vanavond eens zal gaan eten...
Ik wist dat je dat zou gaan zeggen!quote:
Jij houdt van seks, ga jij dan als hoer werken?quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:24 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik wist dat je dat zou gaan zeggen!![]()
Misschien moet jij maar bij Domino's gaan werken...
Klinkt wel interessant ...quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:26 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Jij houdt van seks, ga jij dan als hoer werken?
Heb al 3 bijbaantjes, meer als genoeg![]()
denk je dat dat ooit lukt dan?quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:10 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Gelukkig maar, zou zo saai worden als iedereen me altijd zou begrijpen
hey weer een vaag antwoord...
Was eigenlijk niet de bedoelingquote:Op donderdag 20 januari 2005 16:05 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
denk je dat dat ooit lukt dan?
wat is het?quote:Op donderdag 20 januari 2005 16:26 schreef febster het volgende:
Yeaah, ook mijn carnavalspak ding is binnen
I'm the King babyquote:
owquote:Op donderdag 20 januari 2005 16:26 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Was eigenlijk niet de bedoeling
Je weet wat je moet doen als je iemand ziet die hier last van heeft he ?quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:01 schreef Inu het volgende:
Ik weet niet waar je op doelt, maar ik gebruik mijn eigen haar, dat is er lang genoeg voorquote:
lucky you!!quote:Op donderdag 20 januari 2005 17:03 schreef Blueman het volgende:
Hey ik kan gratis mee naar dat feest van XFM
Vriend van me heeft kaartjes gewonnen
http://www.xfm.nl/event/
Right, eerst zien dan geloven, want zo goed zijn ze hier in NL niet qua weer voorspellen, en de beste voorspellingen gaat tot lichte vorst in het begin van de week (-3) enzo.quote:Op donderdag 20 januari 2005 17:02 schreef gazylady2 het volgende:
hmm... Kib gaat morgen zwemmen dus..
trouwensss.. volgende week wordt het -9 ('s nachts)
doelt op: brandbaar synthetisch pak.. met lange mouwen enzo..quote:Op donderdag 20 januari 2005 17:09 schreef febster het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je op doelt, maar ik gebruik mijn eigen haar, dat is er lang genoeg voor
quote:Op donderdag 20 januari 2005 16:45 schreef kib het volgende:
[..]
Je weet wat je moet doen als je iemand ziet die hier last van heeft he ?
Zorgen dat de bloedcirculatie op de desbetreffende plek weer een beetje op gang komt
en dit jaar dan?quote:Op donderdag 20 januari 2005 17:22 schreef Inu het volgende:
Het regentEn nu ben ik helemaal doorweekt
en koud
* Inu is zielug
Ik wilde ook zoiets gaan doen gazylady, maar dan in Amerika, alleen was ik nog te jong ervoor toen...
Dit jaar heb ik al teveel vakantieplannenquote:Op donderdag 20 januari 2005 17:32 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
en dit jaar dan?
ja, maar het klote is dat ik gewoon super weinig spaans ken, en er bijna altijd een taalcursus wordt gevraagd te doen, maar weet niet of ik daar dan genoeg tijd voor heb ivm eventuele toekomstige baan..
daarom misschien maar zeeland.. ok nice!![]()
Lijkt me zeer zeker wel gaaf feestje jaquote:Op donderdag 20 januari 2005 17:10 schreef gazylady2 het volgende:
lucky you!!
dat wordt echt een grote partyyyy volgens mij daar!
ow en heb btw nog niet echt verder gezocht voor spanje.. druk enzo..
volgende week ga ik me er actiever mee bezig houden![]()
ja zou kunne kenne, maar op dit moment 'liggen mijn prioriteiten anders'quote:Op donderdag 20 januari 2005 17:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Dit jaar heb ik al teveel vakantieplannen
Maar je kunt nu toch ook alvast beginnen met die cursus? Dan heb je 2 maanden spaans fso, kun je iig al redden. Het echte werk leer je toch daar pas...
dan ga ik met jou mee!quote:Op donderdag 20 januari 2005 17:51 schreef Blueman het volgende:
[..]
Lijkt me zeer zeker wel gaaf feestje ja
Ennuh.. voor Spanje is wat ik tot nu toe gevonden heb eigenlijk alleen maar Nederlandse kroegjes...
Als we dan beide worden aangenomen is dat no problem for mequote:
Twijfel twijfel...quote:
zou eventueel wel makkelijk zijn he..quote:Op donderdag 20 januari 2005 18:13 schreef Blueman het volgende:
[..]
Als we dan beiden worden aangenomen is dat no problem for me
Alleen ik wil voor een langere tijd gaan als jou...quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:05 schreef gazylady2 het volgende:
zou eventueel wel makkelijk zijn he..![]()
*opvangtquote:Op donderdag 20 januari 2005 21:18 schreef Helmunt het volgende:
*omvalt*
dat biertje houdt me precies in balansquote:Op donderdag 20 januari 2005 21:23 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
*opvangt
*rechtop zet
*biertje in hand duwt
Zet hem dan op je server dan kunnen we allemaal oordelen of hij loik isquote:Op donderdag 20 januari 2005 22:09 schreef FlowDesign het volgende:
Stellar Project - Get Up Stand Up (Instrumental Club Mix)
loik
Wordt al een tijdje op XFM gedraaid.quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:13 schreef febster het volgende:
[..]
Zet hem dan op je server dan kunnen we allemaal oordelen of hij loik is
Wat brengt het op?quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:47 schreef Inu het volgende:
Kan morgen pas om 9 uur naar huisNiemand thuis om me op te halen...
Sexuele of een financiele vergoeding?quote:
Het eerste hoef ik niet van jou, het tweede is welkomquote:Op donderdag 20 januari 2005 23:03 schreef febster het volgende:
[..]
Sexuele of een financiele vergoeding?
Ik doelde op sexuale diensten van haar, duhquote:Op donderdag 20 januari 2005 23:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het eerste hoef ik niet van jou, het tweede is welkom
sexuale?quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:09 schreef febster het volgende:
[..]
Ik doelde op sexuale diensten van haar, duh
18 jarige vrouw, in der bloei van der leven, ik zou zeggen, grijp je kansquote:Op donderdag 20 januari 2005 23:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
sexuale?
Mocht jij sexuele bedoelen dan zit ik ook daar niet op te wachten.
alhoewel
Nah, dat laat ik aan de jongere generatie over. Als ik 18 was geweest en vrijgezel had het misschien anders geweestquote:Op donderdag 20 januari 2005 23:20 schreef febster het volgende:
[..]
18 jarige vrouw, in der bloei van der leven, ik zou zeggen, grijp je kans
Hmmquote:Op donderdag 20 januari 2005 23:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nah, dat laat ik aan de jongere generatie over. Als ik 18 was geweest en vrijgezel had het misschien anders geweest
Hmm, mevrouw heeft ook nog een attitudequote:Op donderdag 20 januari 2005 23:25 schreef Inu het volgende:
Hallo, zitten jullie nou gewoon te onderhandelen over mij??![]()
Ik heb ook nog een eigen wil
Vrouwen en een eigen wilquote:Op donderdag 20 januari 2005 23:25 schreef Inu het volgende:
Hallo, zitten jullie nou gewoon te onderhandelen over mij??![]()
Ik heb ook nog een eigen wil
Je weet toch dat ik je alleen goede waren aanprijsquote:Op donderdag 20 januari 2005 23:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hmm, mevrouw heeft ook nog een attitude
Ooh je bedoelt de generatie die feminisme gelijk weer overboord heeft gegooidquote:Op donderdag 20 januari 2005 23:29 schreef Inu het volgende:
Mijn bouwjaar is 1985Hele hippe periode, maar 1986 is natuurlijk beter
Is er niks jongers in de aanbieding?quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:29 schreef Inu het volgende:
Mijn bouwjaar is 1985Hele hippe periode, maar 1986 is natuurlijk beter
Jah, daarom heb ik het weer opgepiktquote:Op donderdag 20 januari 2005 23:31 schreef febster het volgende:
[..]
Ooh je bedoelt de generatie die feminisme gelijk weer overboord heeft gegooid?
En je actie groep naam is zeker Dolle Mina's 2quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Jah, daarom heb ik het weer opgepiktVolgende generatie ensow
Ik ben uit 86quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:32 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Is er niks jongers in de aanbieding?
86 / 87 ofzo
Nej, "Lotte is gaaf"quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:34 schreef febster het volgende:
[..]
En je actie groep naam is zeker Dolle Mina's 2?
Dat bedoel ik nou. De vorige generatie vrouwen kwam nog op voor de gehele groep, de huidige generatie vrouwen denkt alleen nog maar aan zich zelf.quote:
Jah, tuurlijk. Anders heb je allemaal van die mannen die denken dat ze je kunnen uitlenen ensowquote:Op donderdag 20 januari 2005 23:38 schreef febster het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou. De vorige generatie vrouwen kwam nog op voor de gehele groep, de huidige generatie vrouwen denkt alleen nog maar aan zich zelf.
Triest..
Nouja zeg en ik wilde je nog wel zoooo graag zienquote:Op donderdag 20 januari 2005 18:29 schreef omegaproject het volgende:
"Laurens ... ga je mee sneaken dinsdag?"
Nee sorry, ik heb iets anders te doen ...
"Wat is er nou belangrijker dan de wekelijkse sneak?"
Wat dacht je van; PSV - Volendam kijken vanuit de VIP lounge? (free drinks, free food)
STFUquote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:58 schreef NiPpY83 het volgende:
hahahaaha, Post komt dadelijk pas om 5 uur . Kan net de deur niet open gedaan worden, zijn de buren niet thuis. En dan kan hij het pas morgen ophalen op het postkantoor
was meer met een knipoog bedoelt eigenlijk..quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:22 schreef Blueman het volgende:
[..]
Alleen ik wil voor een langere tijd gaan als jou...
Maargoed we shall c
Die heb ik 2 maanden geleden gepost...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:43 schreef FlowDesign het volgende:
Deze is echt vet (en duurt ook best lang)
http://mediapickle.com/co(...)_big_ass_titties.swf
Dat krijg je nu eenmaal als je nar het noorden trektquote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:44 schreef Inu het volgende:
Het gaat hier dus gewoon echt ineens keihard hagelen
Jah en ik wil naar het zuiden trekken, alleen dan moet ik tot 9 uur in eindhoven wachten tot mn broer me mee naar huis neemtquote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:54 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dat krijg je nu eenmaal als je nar het noorden trekt.
Enzo?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:53 schreef blieblie het volgende:
[..]
Oh Feb! Was echt top... hele avond met een meisje zitten kletsen enzo.
Enzoquote:
Meisje of vrouwquote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:53 schreef blieblie het volgende:
[..]
Oh Feb! Was echt top... hele avond met een meisje zitten kletsen enzo. Uitgaan in Tilburg blijft geniaal.
Wat was er nu met dat meisje in die bolletjesding? Ksnapte er niets van...
Wat is een meisje en wat is een vrouw.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:24 schreef febster het volgende:
[..]
Meisje of vrouw? En is er dan nog iets gebeurd cq uitgewisseld?
Bolletjesvrouwtje is de donderdagavond Babe, zal haar wel eens aanwijzen de volgende keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |