Stealing BeautyAch en wee van een meisje dat op zoek gaat naar de man die haar heeft verwekt en ondertussen ook nog een oude liefde opzoekt en zo.
niet bepaald sterk, typisch voor BB de laatste decennia denk ik dan maar
La petite Lilier zijn wel wat analogien te trekken tussen LPL en SB, maar LPL is dan toch een stuk sterker.
Ludivine Sagnier speelt lili, een meisje dat gedurende een aantal dagen aanwezig is op een eiland, maar het leven van enkele mensen daar op zijn kop zet.
![]()
Shubun [Scandal]een schilder biedt een zangeres een lift aan omdat ze beiden naar hetzelfde hotel willen. als ze even later samen op het balkon zitten kletsen maken papparazzi foto's en die komen in het roddelblad.
de schilder (TM) neemt een advocaat bij de arm (TS) klaagt het blad aan. ondertussen wordt hij verliefd op de dochter van de advocaat. zij heeft TBC.
prachtige film weer van AK, het verhaal is ook nu nog actueel en de beelden zijn weer als vanouds sterk, net als t spel van TS en TM. weinig tot niets op aan te merken.
12 angry menlang geleden gezien. ik houd nou eenmaal niet zo van rechtbankfilms, maar deze is in dat genre natuurlijk wel sterk. ook al doen sommige scenes inmiddels gedateerd aan, het spel staat sterk, alhoewel soms overdreven.
toch snap ik niet goed waarom deze film zooo hoog in de imdb top250 staat. maar dat geldt voor meer films.