Weg met dat gesubquote:Op woensdag 19 januari 2005 10:03 schreef babette21 het volgende:
He Svennie, still here..... ja wij laten ons niet tegenhouden door de traagheid van Fok!
maar heb persoonlijk liever iets minder tempo en iets meer inhoud haha
ik denk dat het al genoeg zegt dat ze in ZOOP auditie heeft gedaanquote:Op woensdag 19 januari 2005 08:26 schreef Woelli het volgende:
[..]
hmmm valt wel mee..
www.castingonline.nl staat een auditie voor ZOOP van haar op.
Het is dat ik zwaar geld nodig heb, en dat 9 februari m'n tand weer gemaakt wordt, anders was ik hier al lang weggeweest. Tis hier nogal saaiquote:Op woensdag 19 januari 2005 10:15 schreef babette21 het volgende:
Ja dat heb je zeker!! ik probeer je taken vanaf hier zoveel mogelijk voort te zetten, maar valt niet mee!
Gelukkig kom je zelf nog regelmatig [ lees: dagelijks] langs voor de aanvullingen haha!
Nee een paar weekjes terug werd hier ernstig gebaggerd; dan is 'n topic wel snel vol natuurlijk
maar 't was zo niet leuk.... en wij - de regulairs - raakten plots ernstig in de minderheid....
maar gelukkig heeft men toch geluisterden nu doet iedereen weer gewoon [ voor zover mogelijk
]
er is maar eentje van ONM naar de andere kant gegaan Sebastiaan Labrie....quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:16 schreef Svensational het volgende:
Tanja Jess, Sabine Koning, Casper van Bohemen, Tim Immers...
Herman Boerman, Job Redelaar, Chris Jolles, Guusje Nederhorst, Katarina Justic, Beppie van Wijkquote:Op woensdag 19 januari 2005 10:16 schreef Svensational het volgende:
Tanja Jess, Sabine Koning, Casper van Bohemen, Tim Immers...
Dat was een keer een vette strikvraag in babette's ONM-quizquote:Op woensdag 19 januari 2005 10:21 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
er is maar eentje van ONM naar de andere kant gegaan Sebastiaan Labr....
wie heeft Herman in GTST gespleeld dan?quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
Herman Boerman, Job Redelaar, Chris Jolles, Guusje Nederhorst, Katarina Justic, Beppie van Wijk
Ik ben nu aan het druivenplukken, dat duurt nog iets van twee weken. En veel van mijn geld gaat op aan grogquote:kan ik me voorstellen: je zitten al 3 maanden in fucking Australie en gewoon nog steeds in boring Roma
maar je kan toch gewoon vast wat gaan reizen en dan terugkomen voor die tand?
zoveel kost dat nou ook weer niet? [ of wil jij alleen maar dure hotels? ]
kan ik me voorstellen: je zitten al 3 maanden in fucking Australie en gewoon nog steeds in boring Roma
maar je kan toch gewoon vast wat gaan reizen en dan terugkomen voor die tand?
zoveel kost dat nou ook weer niet? [ of wil jij alleen maar dure hotels? ]
quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:23 schreef Svensational het volgende:
Dat was een keer een vette strikvraag in babette's ONM-quiz
Sven, ik heb je ff naar SC geschopt...quote:5. Wie hoort NIET in dit rijtje thuis?!?
a. Herman Boerman
b. Tim Immers
c. Casper van Bohemen
d. Sebastiaan Labrie
Sebastiaan is de enige die ná zijn vertrek uit ONM in de concurrerende soap GTST ging spelen (sinds april 2003, als Ray Groenoord). De anderen speelden vóór hun komst in ONM in deze serie: Herman als Rob Floor (1992-1992), Tim als Mark de Moor (1990-1994) en Casper als Frits van Houten (1991-1995)
ONM Archief Quiz - juni 2003
Weet ik, ik schopte terugquote:Op woensdag 19 januari 2005 10:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
[..]
Sven, ik heb je ff naar SC geschopt...
Antonie K. I presume... en laat die nou net met Hidde Maas in 'Ego' spelen.quote:
Zeg, stoer wijf, hoe staat het ermee?!quote:Op woensdag 21 april 2004 00:55 schreef Wup het volgende:
wat leuk, volgens mij heb ik daar in de buurt op school gezeten.
en mn zus woont in Oegstgeest, dus ik zal ook eens zwaaien als ik daar op bezoek ga,
misschien ga ik die klok wel jatten voor Babette dan..... [ ik ben best stoer namelijk]
mja wat Iwan zegt...quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:05 schreef Iwan1976 het volgende:
Antonie K. I presume... en laat die nou net met Hidde Maas in 'Ego' spelen.
hihi, toen was ik je denk ik stiekem aan het verleiden ofzo:)quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:15 schreef babette21 het volgende:
Zeg, stoer wijf, hoe staat het ermee?!
Volgens mij staat die klok best geinig in m'n nieuwe paleis nl...
Deze beschrijving zou zo maar op Sid Porter kunnen slaan... en "Wellicht ga ik ook iets doen met mijn kapsel" zou kunnen betekenen dat hij een kaal personage gaat spelen...quote:Ik speel iemand die anderen onder zijn invloed probeert te krijgen. Een machtswellusteling zeg maar. Ik ga proberen zo veel mogelijk uit de rol te halen. Wellicht ga ik ook iets doen met mijn kapsel en kleding.
dat heeft hij al eens gedaan.. in de telefilm Saint Amour, als kloosterlingquote:Op woensdag 19 januari 2005 13:46 schreef Iwan1976 het volgende:
Deze beschrijving zou zo maar op Sid Porter kunnen slaan... en "Wellicht ga ik ook iets doen met mijn kapsel" zou kunnen betekenen dat hij een kaal personage gaat spelen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.don't give me that fucking bullshit
nee, geen kale Anthonie want dan lijkt hij sorry als ik hier iemand mee kwets echt op een chemo patientje....IK heb de Mikro gids hier liggen met een interview met die kwal daar staat nog niets vermeld over zijn vermeende terugkeer in soap land....quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:46 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Deze beschrijving zou zo maar op Sid Porter kunnen slaan... en "Wellicht ga ik ook iets doen met mijn kapsel" zou kunnen betekenen dat hij een kaal personage gaat spelen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |