Nee, dit is inderdaad niet de mooiste oplossing!!quote:Op zondag 23 januari 2005 23:38 schreef SHERMAN het volgende:
het "gat"
[afbeelding]
en ja de digicam stond niet scherp afgesteld
Ik ben al jaren niet op een beurs geweest dus zou het niet meer wetenquote:Op zondag 23 januari 2005 23:38 schreef Camickaeze het volgende:
Ah, didn't know.. Weer wat geleerd.. Tis wel mijn dag zeg, vandaag!!
Even wat anders.. Waar ergeren jullie je aan bij "grote" modelbanen op beurzen enzo?! Ik vind zelf dat op veel banen teveel auto's staan!! Op mijn nieuwe baan zullen hooguit 7 auto's staan, maar dat komt ook omdat het een bedrijventerrein is, dus het meeste zal geparkeerd staan!!
En ook ongeloofwaardige dingens, zoals een boot van een halve meter hoog, met een niet te openen brug van 30cm daarachter.. Doe het dan goed!!
Mijn baan is een ovaal is ga na hoe erg ik me irriteerquote:Op zondag 23 januari 2005 23:40 schreef Camickaeze het volgende:
[..]
Nee, dit is inderdaad niet de mooiste oplossing!!![]()
Die hebben ze, 5 radiussenquote:Op zondag 23 januari 2005 23:48 schreef Camickaeze het volgende:
*heeft baan gezien.. Volgens mij is je "plaat" breed genoeg om er een flauwere bocht in te zetten, als M* die in zijn assortiment heeft iig..
Je bedoelt de rails waar die wagons op staan door verbinden met die rails die er voor ligt?quote:Op zondag 23 januari 2005 23:45 schreef Camickaeze het volgende:
Er zitten dus rechts rails in de bochten? Waarom haal je die niet weg dan en neem je een flauwere bocht die een halve cirkel in 1 keer maakt?!
The place 2 be...quote:Op zondag 23 januari 2005 23:41 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik ben al jaren niet op een beurs geweest dus zou het niet meer weten
Wel is het altijd gruwelijk irritant als je niet veel kan zien
Owkee, let op..quote:Op zondag 23 januari 2005 23:53 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Je bedoelt de rails waar die wagons op staan door verbinden met die rails die er voor ligt?
Ik ga morgen is kijken of dat een beetje helpen wiltquote:Op zondag 23 januari 2005 23:59 schreef Camickaeze het volgende:
[..]
Owkee, let op..
Op dit moment heb je zoiets:
\__/ --> oftewel, een bocht, rechte rails en dan weer een bocht..
Wat je zou moeten doen is:
\/ --> dus zonder rechte rails er tussen.. Dan kan je een flauwere bocht nemen en komen de wagons wat netter uit!!
Ik ga er morgen is mee spelen om te kijken of er wat moois van te maken isquote:Op maandag 24 januari 2005 00:28 schreef Camickaeze het volgende:
Als je nou aan 1 kant mijn verhaal toepast.. En aan de andere kant maar je gewoon een "berg" of wat dan ook, iig dat je je rails niet meer zo ziet liggen, dan is het toch ook opgelost? Dat het er onder de grond niet helemaal okee uit ziet, maakt niemand wat uit..
Goed he?quote:
We zullen vanmiddag zien of dat goed is. Als alles een beetje wil lukken dan is het goed, gaat het niet zo lekker dan kom ik hier wel even pissig wordenquote:Op maandag 24 januari 2005 00:51 schreef Camickaeze het volgende:
[..]
Goed he?Mocht je nog meer tips willen, voeg me dan een keer toe @ msn.. Geef ik tzt wel een keertje, of mail et je wel..
Ik ben schlapie doen enzo.. "Hojje wah!!"
quote:Op zondag 23 januari 2005 20:06 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat is hem
Rond de 280 euro komt ie waarschijnlijk
quote:Op maandag 24 januari 2005 15:49 schreef Lucske het volgende:
Zit nou eens niet te kreunen om die 280 euro, want dat gaat 'ie niet kosten.
ronde de 227 euro word hetquote:Op maandag 24 januari 2005 15:49 schreef Lucske het volgende:
Zit nou eens niet te kreunen om die 280 euro, want dat gaat 'ie niet kosten.
Donequote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:27 schreef Camickaeze het volgende:
*Pannend!! Maak je wel ff foto's van het "eindproduct"?? Ik heb nog wel een leuk idee voor je, moet je me maar ff toevoegen op MSN: *****************************************
Geef ff seintje als ik toegevoegd ben.. Dan haal ik ff adres weg!
- +/- 15%quote:Op woensdag 26 januari 2005 00:39 schreef SHERMAN het volgende:
Oh Camickkaeze?
Ik heb een betere foto gevonden...en het is dus wel 87,50
http://www.modellbahn-west.de/neuh05/aRBild16.jpg
In vergelijking met de IC rijtuigen vind ik het erg duurquote:
Het is allemaal te duur gewoonquote:Op woensdag 26 januari 2005 14:10 schreef Lucske het volgende:
Maar het zijn wel de normale prijzen van Märklin, Roco, Fleischmann e.d.
Nicequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |